stratocaster 19.02.2008 12:06:15 (muokattu 19.02.2008 21:42:19) | |
---|
Lenny on taas maisemissa. Pari kertaa kuunnelleena voin sanoa, että uusi levy on suurta juhlaa alusta loppuun. Yksikään biisi ei toista itseään, mutta biisit eivät ole liian kaukana toisistaan. Aivan loistava rokkimeininki, loistavat soundit erityisesti. Hitaatkaan biisit ei ällötä tällä kertaa, vaan ne on hoidettu mielestäni oikealla asenteella ja tyylillä alusta loppuun. Tutustukaa ihmeessä ja kertokaa mielipiteitä. Itse pistän lisää kun saan kuunneltua lisää. EDIT: Tarkastamaton teksti. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
discominister 19.02.2008 15:19:00 | |
---|
Ostoon menee varmasti, kun tulee alennukseen. Kertokaa ihmeessä mielipiteitä. Baptism on kyllä hiton hyvä levy, paras Lennyn mitä itse olen kuullut. |
StJerky 19.02.2008 15:31:09 | |
---|
SubTV:n tekstiTV:ssä haukuttiin tuo levy ja oikeastaan koko Lenny ("Lennyn kaikista levyistä saisi yhden hyvän levyn ja se ei ole paljon"). Tosin siellä haukutaan kaikki levyt jotka ei ole jotain ihme indiemeininkiä, josta kukaan ei ole ikinä kuullutkaan (eikä halua kuullakaan). |
hjukke 19.02.2008 17:45:58 | |
---|
Ei ole pöllömmältä vaikuttanut. Saa nähdä meneekö ostoon jossain vaiheessa. Kaikki rannekellotornin mukana |
horsehead75 19.02.2008 17:59:30 | |
---|
Jep, Hiukan samat fiilikset täällä: hyvä oli kuulla, että Lenny on palannut tuonne "Are you gonna go"-soundimaailmaan. Tuon levyn ja tämän juuri julkaistun välissä oli monta turhaa levyä. Vaikka tuossa aiemmin mainittiinkin tuon Baptismin erinomaisuudesta, lähenteli tuo minusta enemmänkin "alle pohjanoteerausta" - tuon jälkeen Mr. Kravitz alkoikin keskittymään omiin vaatemallistoihinsa.. Mutta kuitenkin, hyvä kuulla perinteisempää ja rokimpaa Lennyä jälleen! www.amazon.com:ssa pääsee kuuntelemaan näytteitä levyn piiseistä.. Ei ole pöllömmältä vaikuttanut. Saa nähdä meneekö ostoon jossain vaiheessa."If you aint got the blues, you aint got a thing" |
gandar 19.02.2008 23:00:43 (muokattu 19.02.2008 23:03:06) | |
---|
Ceci n'est pas une signature |
stratocaster 20.02.2008 12:42:25 | |
---|
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
HaloOfFlies 04.03.2008 22:03:53 | |
---|
Yksi kuuntelu takana, ja onhan tämä parasta Lennyä vuosikausiin. Omia suosikkeja tällä hetkellä nimibiisin lisäksi Good Morning ja aivan upea I Love The Rain. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
KillingMachine 06.03.2008 14:52:32 | |
---|
SubTV:n tekstiTV:ssä haukuttiin tuo levy ja oikeastaan koko Lenny ("Lennyn kaikista levyistä saisi yhden hyvän levyn ja se ei ole paljon"). Toi toimittaja oli näköjää taustatutkimuksena kuunnellu Lennyn Greatest Hits ja katsonu kansivihkosen läpi. Vähän semmosen käsityksen sain kun sen mukaan Lennyltä löytyy kyllä karismaa mutta ei tarpeeksi biisienkirjotustaitoa. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Marlowe 06.03.2008 21:36:11 | |
---|
SubTV:n tekstiTV:ssä haukuttiin tuo levy ja oikeastaan koko Lenny ("Lennyn kaikista levyistä saisi yhden hyvän levyn ja se ei ole paljon"). Tosin siellä haukutaan kaikki levyt jotka ei ole jotain ihme indiemeininkiä, josta kukaan ei ole ikinä kuullutkaan (eikä halua kuullakaan). Levy on tainnut saada aika vaisun vastaanoton kaikkialla musiikkimediassa. Lähinnä vastaan on tullut kahden tähden arvioita. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
cruel_destiny 06.03.2008 22:31:02 | |
---|
Levy on tainnut saada aika vaisun vastaanoton kaikkialla musiikkimediassa. Lähinnä vastaan on tullut kahden tähden arvioita. Ihme juttu. Treeniksellä ovat pyörittelleet levyä aika tasaiseen tahtiin, ja hyväähän se on, varsinkin I love the rain on aika pöhäyttävä. Soundikin haukkui levyn täysin. Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal |
stratocaster 06.03.2008 22:38:30 (muokattu 06.03.2008 22:40:50) | |
---|
No nyt kun oon enemmän levyä kuunnellut, niin eihän siinä kyllä mitään uutta ole, Lenny on tehnyt nämä jutut jo aikasemmin. Ainut ero on se että intohimoa ei ole kuultavissa musiikista niin paljon kuin alkupään levyissä. En nyt sano että tämä uusi levy olisi mielestäni mitenkään huono, ehkä pitäisi vaan ajatella niin, että lennyn musiikista puolet on soundi+meininki. Harmoniat on minusta vähän lopahtaneita parissa biisissä. En nyt oikein vielä osaa sanoa, pitää kuunnella lisää. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
jra 06.03.2008 23:59:00 | |
---|
No nyt kun oon enemmän levyä kuunnellut, niin eihän siinä kyllä mitään uutta ole, Lenny on tehnyt nämä jutut jo aikasemmin. En ole uutta levyä kuullut, joten parempi kait olisi jättää kirjoittamatta. Ymmärrän hyvin niitä jotka antaa Lennyn levyille 2-3 tähteä. Jotenkin ne tuntuvat, ensimmäistä lukuun ottamatta, muotoharjoitelmilta. Äijän laulutyyli on sellainen että ainakin itseä alkaa äkkiä rasittamaan sen maneerisuus, samoin kappaleissa ja sanoituksissa on jotain tekemällä tehtyä (jäykkää?). Kovasti groovaa pinnalta, mutta ei kuitenkaan keitä oikein kunnolla, vähän turhan stailattua ja parfymoitua vääntöä. Toisaalta ymmärrän niitä jotka Kravitsin tuotannosta pitävät, biiseissä, soundissa ja soitossa on paljon elementtejä joiden pitäisi itsellekin kolahtaa, mutta joku yleensä mättää. Ensimmäistä levyä jaksaa kyllä kuunnella ihan mielellään alusta loppuun, muilta levyiltä voi pyöräyttää pari biisiä silloin tällöin, mutta harvemmin kokonaan. Tausta menee kyllä sujuvasti. |
Groovelover 03.04.2008 19:58:02 | |
---|
No nyt kun oon enemmän levyä kuunnellut, niin eihän siinä kyllä mitään uutta ole, Lenny on tehnyt nämä jutut jo aikasemmin. Ainut ero on se että intohimoa ei ole kuultavissa musiikista niin paljon kuin alkupään levyissä. En nyt sano että tämä uusi levy olisi mielestäni mitenkään huono, ehkä pitäisi vaan ajatella niin, että lennyn musiikista puolet on soundi+meininki. Harmoniat on minusta vähän lopahtaneita parissa biisissä. En nyt oikein vielä osaa sanoa, pitää kuunnella lisää. Itse ostin levyn eilen ja kahden kuuntelukerran jälkeen täsmälleen samat fiilikset, ei oikein löydy intohimoa tai inspistä näistä ralleista. Ei iske, harmi. "It's not really what you play, but what you leave out that counts." Rick Danko, 1976 |
mad laika dawg 04.04.2008 12:42:14 | |
---|
... kappaleissa ja sanoituksissa on jotain tekemällä tehtyä (jäykkää?) ... Itse en juuri Kravitzin musiikista pidä mutta riimitaiteilijana mies on yksi suurimmista suosikeistani. Esimerkkinä voisikin heittää lainauksen biisistä "Fly Away": I wish that I could fly Into the sky So very high Just like a dragonfly I'd fly above the trees Over the seas In all degrees To anywhere I please |
slowdive 04.04.2008 12:51:50 | |
---|
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
cruel_destiny 04.04.2008 17:45:07 | |
---|
tietääkö muuten porukka mitä fuzzeja herra käyttää? Mm. If I could fall in love on sen verran kivan paksu se kertsi saundi ja Are you gonna go my wayssa aivan ihanan transistorimainen saundi, varsinkin soolossa. Fuzz face anyone? Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal |