Aihe: Low__
1
FlatOutFucked
18.09.2005 22:58:05
Olen kuullut kasan kappaleita heidän uusimmalta levyltä, The Great Destroyeriltä. Biisi "Monkey" on varmaan tyylikkäintä lo-fi melankoliaa, jota olen tänä vuonna kuullut.

Pitäisikö siis kiikuttaa kaupasta kotia tuo uusin, vai joku muu?
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
spk78
18.09.2005 23:35:44
Uusin levy on hieno, tosin paljon "rockimpi" edeltäjiinsä verrattuna. Aiemmat ovat hiljaisempaa ja säröttömämpiä. Things We Lost In The Fire kolahti itselle Lowlta ensiksi, ja sitä rohkenen suositella tulevan talven kylmien iltojen ratoksi takan äärellä nautittavaksi.
patonki
19.09.2005 02:06:32

Pidän triosta kovastikin. Things We Lost In The Firestä pidän minäkin eniten, mutta erittäin suositeltava ostos on myös vuoden takainen harvinaisuuskokoelma. Kolme cd:tä ja yksi dvd halvalla hinnalla samassa paketissa.

Itse kuulin Low'n musiikkia ensimmäistä kertaa yhtyeen keikalla Tukholmassa ja vaikutus oli mykistävä. Tukholmaan tuli lähdettyä PJ Harveyn keikan takia, mutta koska Pollyn keikka peruuntui viime tingassa, jouduimme keksimään vaihtoehtoista ohjelmaa illaksi. Onneksi kaupungissa oli keikalla Low. Keikan käynnistyttyä Polly Jeanin keikan peruuntuminen ei harmittanut enää tippaakaan...
placebo
19.09.2005 03:02:57 (muokattu 19.09.2005 03:07:28)
Pitikin pistää Long Division soimaan heti - Josko vaikka uni hiipisi paremmin silmään x)
"The notes are the same all around the world, but the way you put the notes together must be something very personal - Your own story" - Pierre Bensusan
ydinaukio
19.09.2005 09:09:24
Minä näin Lown Radioheadin lämppärinä vuonna 2003 ja lähti kyllä melkoisen hyvin. Ostin sitten tuon Things we lost in the firen ja onkin hieno lätty.
studiokekkonen
02.04.2008 17:32:44

Huom! Olet kirjoittamassa yli 926 päivää vanhaan ketjuun!

Low on lauantaina Tavastialla!

Ketkä on tulossa kattomaan?
Basari-Jaska
02.04.2008 19:30:37

Low on lauantaina Tavastialla!

Ketkä on tulossa kattomaan?

Minä!!! Olen myös erityisen innoissani siitä, että pääsen näkemään Islajan.
"Kamikaze is not my style. I much prefer the subleties, the low-key approach - because I am, after all, a professional."
gorgonoidi
02.04.2008 19:58:44

Minä!!! Olen myös erityisen innoissani siitä, että pääsen näkemään Islajan.

Voi helkkari! Islaja vielä messissä?

Enhän minä koskaan mihinkään lähde kumminkaan.
studiokekkonen
02.04.2008 22:25:16

Voi helkkari! Islaja vielä messissä?

Enhän minä koskaan mihinkään lähde kumminkaan.

No hei, onhan se paljon hauskempaa olla masentunut kun on 1000 muuta masentunutta ympärillä ja Low masentamassa kaikkia entisestään! ;)
studiokekkonen
06.04.2008 16:57:09

Ja oli ihan törkeen hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)