Aihe: The Living End
1
Nitro 49
05.01.2004 17:33:02

Kaikki mahdolliset orkesterit täällä näköjään on jo läpikäyty. Mutta mitä ihmettä?Olenkos mä ainut Living End diggari tässä maassa?Varmaankin! uusin lätty Modern Artillery räjäytti pankin, ja pään. Kerrassaan loistava levy.Hieno tuotanto,hienoja biisejä,mahtavata soittoa. Suosittelen PunkRockin ja läskibasso tykityksen ystäville. Ja Rockabilly puritaanit!Älkää edes vaivautuko keskusteluun. vaikka pidän ja tiedän billy hommista paljon.
Antsa
05.01.2004 21:14:53
Hmm..uutta levyä en ole kuullut, kun muutaman kappaleen verran. Aika paljon "popimpaa", ku vanhempi.
Itse en omista ku Roll On levyn.
T. Issi
coffeemaker
06.01.2004 13:28:07
Hmm..uutta levyä en ole kuullut, kun muutaman kappaleen verran. Itse en omista ku Roll On levyn.

Samoin. Roll On levy on kyllä hyvä, sitä tuli joskus kuunneltua ahkerasti.
'I am too lazy to live and too afraid to die'
Anarkiapurilainen
07.01.2004 14:33:21

Ekaa S/T-levyä on tullut aikoinaan kuunneltua aika paljon. Bändi on tehnyt myös hienon renkutuksen Fat Wreckin "Short Songs For Short People"-30 sekuntin biisejä -kokoelmalle. Roll Onilta olen kuullut vain nimibiisin joka ei oikein sytyttänyt. Pitäisi varmaan tutustua bändin myöhempäänkin tuotantoon.

Livenä olen Living Endin nähnyt vuonna 1999 Montrealissa, ihan hyvä joskin lyhyt keikka. (Warpedilla pääesiintyjätkin soittivat vain 30 min. settejä) Soittivat mm. coverina Soft Cellin biisin "Tainted Love" kunnon rockabillyversiona, hakkaa Mansonin nysväysversion 100-0. (Living Endin versio taitaa löytyä joltain Punk Rock Jukebox-kokoelmalta)
Hugh Jarse
07.01.2004 19:33:32
Soittivat mm. coverina Soft Cellin biisin "Tainted Love" kunnon rockabillyversiona, hakkaa Mansonin nysväysversion 100-0. (Living Endin versio taitaa löytyä joltain Punk Rock Jukebox-kokoelmalta)

Tuonhan myös Go Getters coveroi billynä uusimmalla levyllään ja kaikissa arvosteluissa mainittiin toi kasariversio vaikka originaali on Gloria Jonesin Northern soul -klassikko vuodelta 1964.

ja ohi aiheen...
Anarkiapurilainen
08.01.2004 10:34:34

Tuonhan myös Go Getters coveroi billynä uusimmalla levyllään ja kaikissa arvosteluissa mainittiin toi kasariversio vaikka originaali on Gloria Jonesin Northern soul -klassikko vuodelta 1964.

ja ohi aiheen...

Onko näin? Jälleen kerran minua on kusetettu pahasti. Kiitän korjauksesta ja lähden DirectCon.. eikun siis Anttilan alelaarille metsästämään tuota originaalia.
Jani The Rock
08.01.2004 11:45:41

Living End... ajattelin ensin että perhana kun on tuttu nimi, mutta sitten muistin että onhan mulla jotain niiden levyjä joskus ollut. Ostin kun alan miehet kehuivat... Mutta ei iskenyt meikäläiseen. Vähän poppista oli.
Rough and tough and plenty mean.
*Japi*
09.01.2004 09:16:39
Onko näin? Jälleen kerran minua on kusetettu pahasti. Kiitän korjauksesta ja lähden DirectCon.. eikun siis Anttilan alelaarille metsästämään tuota originaalia.

Jep, ja Dave Phillips & Hot Rod Gang levytti ko. biisin rockabillynä vuonna 1982. Kitaraa soittelee levyllä mm. Restless- yhtyeestä tuttu Mark Harman. Kannattaa kaivaa myös Phillipsin levy sieltä alelaarista.
Hassusatan
17.01.2004 21:18:38
Muistan muuten lukeneeni joskus jostain skeba-lehdestä et tän living endin kitaristi ois valittu joku vuos austraalian parhaaks kitaristiks. Kylhän se ihan kova kieltämättä on sitä soittaa...
kerplunk
20.03.2004 22:22:47
loistava bändi ei voi muuta sanoa. pojat osaa soittaa...
"...I'm not growing up, I'm just burning out..."
aikavaikea
20.07.2006 21:03:07
Jep, ja Dave Phillips & Hot Rod Gang levytti ko. biisin rockabillynä vuonna 1982. Kitaraa soittelee levyllä mm. Restless- yhtyeestä tuttu Mark Harman. Kannattaa kaivaa myös Phillipsin levy sieltä alelaarista.

Jestas kun tulee vanha ketju kaivettua esiin, mutta Restless esiintyy Suomessa nyt parin keikan verran. Perjantaina Tampereella ja lauantaina Kemissä. Vieläkö äijät on kovia?
I have had recurring nightmares That I was loved for who I am And missed the opportunity to be a better man.
Royal Banzai
21.07.2006 01:48:22
"Short Music For Short People" on aika raju kokoelma kyllä.

Living Endiä on tullut aikanaan runsaastikin kuunneltua, ja aina se Roll On jaksaa toimia. Don't Shut the Gates on aika mieletön.
Guitar Hero
21.07.2006 12:20:09 (muokattu 21.07.2006 12:21:01)
Don't Shut the Gate on aika mieletön.

;)

..Jeh, bändin toisen kitaristin kautta orkesteriin aikanaan tutustuin ja hyvilläni olen, että se tuli tehtyä. Roll Onia diggailen paljon ja debyyttiäkin riittävästi. Myöhemmät levyt eivät enää niin paljon hetkauta, vaikka Modern Artilleryn "the room" on kaikessa eeppisyydessään loistelias.
Come to the dark side. We have cookies
Piepe
24.07.2006 18:43:03
Jepu, ihan loistava bändi. Kahdella ekalla levyllä meno ehkä vähän punkimpi mutta tykkään enemmin silti kahdesta viimeisestä levystä: varsinkin Modern Artillery on täynnä loistobiisejä. Ihan helvetin hyviä sävellyksiä ja perkeleen tarttuvia melodioita, täydellinen pop-rock (köh, sitähän se on) -levy. Olen kateellinen herra biisintekijälle Jimmy-biisistä.
State Of Emergencykin rokkaa lujasti, paremmin kun modern artillery mutta biisit ei taasen oo yhtä hyviä. Paitsi Black Cat on nii hyvä että sylki roiskuu.
Miekin muuten kuulin bändiä ekan kerran juurikin Short Music -koksulta.
Piepe
24.07.2006 18:44:57
Muistan muuten lukeneeni joskus jostain skeba-lehdestä et tän living endin kitaristi ois valittu joku vuos austraalian parhaaks kitaristiks. Kylhän se ihan kova kieltämättä on sitä soittaa...

Jimmyn soolo on jotain vitin hienoa. Kylmät väreet tulee aina siitä noususta.
konehes
24.07.2006 18:49:44
Vanhoja levyjä tuli joskus kuunneltua jonkin verran. Kuitenkin vähän turhan Green Dayta, vaikka onkin Gretschit ja läskibassot.
cherub with heavy metal machine
konehes
24.07.2006 18:51:36
Jestas kun tulee vanha ketju kaivettua esiin, mutta Restless esiintyy Suomessa nyt parin keikan verran. Perjantaina Tampereella ja lauantaina Kemissä. Vieläkö äijät on kovia?

Miten on tuokin bändi voinut unohtua tyystin! Pakko kaivaa vanhat kasetit esille. Ja Restless-juliste, joka koristi seinää ala-asteikäisenä:)
cherub with heavy metal machine
jassi
26.06.2008 14:54:39
Päivityksiä tähän aiheeseen. Eli on kyl jämäkkä orkesteri tämä ja nyt on Myspacella uudelta levyltä maistiaisia.
Ilo pintaan vaik` sydän märkänis!
jassi
26.06.2008 14:56:22
Ilo pintaan vaik` sydän märkänis!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)