Gumar 07.05.2008 14:09:23 | |
---|
Eli tällaisen raskaammalta puolelta tutun leikin ajattelin tuoda tänne rock/pop/alternative-puolelle. Säännöt ovat seuraavat: - lyriikka täytyy kääntää joko suomesta englanniksi tai englannista suomeksi - odota että vastaus hyväksytään ennen kuin postaat uuden - käännöksien ei tarvitse olla mitään taiteilua tai kielellistä juhlaa kunhan tajuaa jos tietää - älä kiilaa! Eli ÄLÄ POSTAA UUTTA ELLET OLE ARVANNUT EDELLISTÄ! tässä ensimmäinen: En ehkä ole mitään nyt, mutta nousen Minulla tulee olemaan enemmän kannattajia kuin Jeesuksella Kristuksella Kaiken mäiskeen ja törmäilevien autojen halki Rakastan maata, jolla kävelet, koko sydämestäni Äiti, tarvitsen häntä Hajoan Äiti, tarvitsen häntä Ja se on vasta alku 'Me olemme nuorison ylevää kermaa' |
Linda 07.05.2008 14:11:52 | |
---|
En ehkä ole mitään nyt, mutta nousen Minulla tulee olemaan enemmän kannattajia kuin Jeesuksella Kristuksella Kaiken mäiskeen ja törmäilevien autojen halki Rakastan maata, jolla kävelet, koko sydämestäni Äiti, tarvitsen häntä Hajoan Äiti, tarvitsen häntä Ja se on vasta alku Porcupine Tree - Slave called shiver Miten tässä vielä käy?
"Kävin kerran Rovaniemellä ja sanon minä, ja sanoin veljellekki että perkele, ihan sama ookko selevinpäin vai kännisä, niin aina sama juttu" -eräs spuge |
Gumar 07.05.2008 14:18:11 | |
---|
Kylläå, vain, vuoro siis siirtyy sinulle. 'Me olemme nuorison ylevää kermaa' |
Linda 07.05.2008 14:27:45 | |
---|
Jos tämmösen laittas. Yhteyden katkaisemista ja itsetuhoa luoti kerrallaan Turhaan kiirehdit, jokaiselle tulee kyllä aika kuolla Jos päätät vetää liipaisimesta, ainakin draamasi oli rehellistä, mutta tee se jossain muualla kuin täällä Miten tässä vielä käy?
"Kävin kerran Rovaniemellä ja sanon minä, ja sanoin veljellekki että perkele, ihan sama ookko selevinpäin vai kännisä, niin aina sama juttu" -eräs spuge |
lxi 07.05.2008 14:30:16 | |
---|
Jos tämmösen laittas. Yhteyden katkaisemista ja itsetuhoa luoti kerrallaan Turhaan kiirehdit, jokaiselle tulee kyllä aika kuolla Jos päätät vetää liipaisimesta, ainakin draamasi oli rehellistä, mutta tee se jossain muualla kuin täällä A Perfect Circle - The Outsider. |
Linda 07.05.2008 14:31:13 | |
---|
A Perfect Circle - The Outsider. No niihä onkin! Anna mennä. Miten tässä vielä käy?
lxi 07.05.2008 14:42:38 | |
---|
ei ole mitään mitä en olisi sanonut olen vuotanut kuiviin, en vuoda enää en tarvitse ketään ymmärtämään miksi veri kylmenee palkattu käsi sydämellä jumalan käsi tulvainen maa ja hajalleen ajettu kylmenee - kääntyy - kylmä polttaa kuin parantava käsi |
Kapis 07.05.2008 21:53:35 | |
---|
ei ole mitään mitä en olisi sanonut olen vuotanut kuiviin, en vuoda enää en tarvitse ketään ymmärtämään miksi veri kylmenee palkattu käsi sydämellä jumalan käsi tulvainen maa ja hajalleen ajettu kylmenee - kääntyy - kylmä polttaa kuin parantava käsi Sisters of Mercy - This Corrosion |
lxi 07.05.2008 21:55:17 | |
---|
Sisters of Mercy - This Corrosion Täsmälleen. |
Kapis 07.05.2008 22:07:07 | |
---|
aattelin piruuttaan kääntää jotain vaikka saksasta niin saisitte vähän haastetta, mutta sehän taitaa olla säännöissä kielletty, noh jotain pohjoismaista tässä kuitenkin on: -- Vaihdan kasvoni Ja jos luulet että fuulaan Niin odotappas kun otan pois meikkini Ja taas mennään Tarvitsen yhtä toista hänen nimensä on hän katsoo läpi minusta sanoo että olen ainoa tapasin christianin Kristiansandsissa ja paholaisen helsingissä |
Bongowing 07.05.2008 22:22:40 | |
---|
aattelin piruuttaan kääntää jotain vaikka saksasta niin saisitte vähän haastetta, mutta sehän taitaa olla säännöissä kielletty, noh jotain pohjoismaista tässä kuitenkin on: Tricky - Christiansands There is no ought from is. |
Kapis 07.05.2008 22:25:38 | |
---|
Tricky - Christiansands Kyllä vain.. |
Bongowing 07.05.2008 22:29:01 | |
---|
Kyllä vain.. Heps, lämmittelynä helppo klassikko. Metsässä on epälepo On ongelma puiden kanssa Koska vaahterat tahtovat lisää valoa eikä tammet anna sitä anoa There is no ought from is. |
mos6581 07.05.2008 22:35:13 | |
---|
Heps, lämmittelynä helppo klassikko. Metsässä on epälepo On ongelma puiden kanssa Koska vaahterat tahtovat lisää valoa eikä tammet anna sitä anoa Rush - The Trees |
Bongowing 07.05.2008 22:38:18 | |
---|
Rush - The Trees oikein vastattu There is no ought from is. |
mos6581 07.05.2008 22:51:12 | |
---|
Jatketaan klassikolla huonosti suomennettuna. Etkai oo milläskää jos jätät tän väliin. Mun sanat mutta kuiskaus - sun kuuroutes huuto. Mää ehkä saan sut tuntemaan mutten ajattelemaan. Sun spermas on rännissä ja rakkautes lavuaarissa. |
slipkorn 07.05.2008 23:27:36 | |
---|
Jatketaan klassikolla huonosti suomennettuna. Etkai oo milläskää jos jätät tän väliin. Mun sanat mutta kuiskaus - sun kuuroutes huuto. Mää ehkä saan sut tuntemaan mutten ajattelemaan. Sun spermas on rännissä ja rakkautes lavuaarissa. Jethro Tull - Thick as a Brick |
mos6581 07.05.2008 23:31:07 | |
---|
Jethro Tull - Thick as a Brick Sepä juuri. |
slipkorn 08.05.2008 09:02:58 | |
---|
Vie minut ulos illalla Vie minut minne vaan, en välitä En välitä, en välitä Ja tummassa alikulkutunnelissa Ajattelin, voi luoja, mahdollisuuteni on viimein tullut Mutta outo pelko puristi minua enkä vain voinut kysyä. |
Linnunlaulupuu 08.05.2008 09:58:11 | |
---|
Vie minut ulos illalla Vie minut minne vaan, en välitä En välitä, en välitä Ja tummassa alikulkutunnelissa Ajattelin, voi luoja, mahdollisuuteni on viimein tullut Mutta outo pelko puristi minua enkä vain voinut kysyä. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out ? KINNIKUN! |