Aihe: Weezerilta tulossa uutta
1 2
HaloOfFlies
27.06.2007 11:43:00 (muokattu 27.06.2007 11:44:15)

Hajoamishuhut olivat näemmä perättömiä ja bändi menee ensi viikolla studioon äänittämään uutta levyä joka ilmestyy ensi vuonna.

http://www.gigwise.com/news.asp?contentid=33745
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Lego
27.06.2007 11:49:39
Noni! Vaikka viime levy olikin alkuhuuman jälkeen lievä pettymys niin kyllä tuota tulee odoteltua paljon.
meitu
27.06.2007 12:10:58

Jes!! Mä jo luulin tosiaan että koko bändi on kuopattu.
"There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston
aivokuolio
27.06.2007 12:40:49
Oho. No mutta hieno homma. Juuri tuossa Pinkertonia pyörittelin ja mietin että mitähän Rivers nykyään puuhailee.
I've got soul but I'm not a soldier
Roberto
27.06.2007 13:05:10

Loistavaa! =w=
Toropainen
27.06.2007 13:20:53
Mahtavaa, olin aivan varma että menee vuosia ennenkuin herrojen touhuista mitään kuuluu. Todella mieluisa yllätys!
psj
27.06.2007 17:47:27
Noni! Vaikka viime levy olikin alkuhuuman jälkeen lievä pettymys niin kyllä tuota tulee odoteltua paljon.

Näinpä juuri. Make Believe tuntui muutaman kuuntelun jälkeen loistolevyltä mutta muutaman lisäpyöräytyksen jälkeen paljastui lopulta aika keskinkertaiseksi.

Uutta levyä en osannut enää edes odottaa mutta hienoa kyllä että ovat vielä studioon raahautumassa, onhan Weezer ollut minulle se rakkain bändi jo niin kauan kuin jaksan muistaa.
"Hoho! Niin! Ja se kuono. Ristikuonolaiset. Nenukki." - seraphim
"I sit on my ass all goddamn day/A misanthropic anthropoid with nothing to say" Bad Religion - Do What You Want
HaloOfFlies
12.11.2007 20:08:59

Huom! Olet kirjoittamassa yli 138 päivää vanhaan ketjuun

Se nyt ei haittaa.

Uuden levyn ilmestymispäivä on nyt julkistettu, Huhtikuussa tulee.

http://www.gigwise.com/news/38538/weezer-set-new-album-release-date
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
nikomati
12.11.2007 21:31:48

Huom! Olet kirjoittamassa yli 138 päivää vanhaan ketjuun

Se nyt ei haittaa.

Uuden levyn ilmestymispäivä on nyt julkistettu, Huhtikuussa tulee.

http://www.gigwise.com/news/38538/weezer-set-new-album-release-date

toi on kyllä mahtava uutinen! ja vielä kun cuomo pukkaa jouluksi ulos soolomateriaalia. mielenkiinnolla odotellessa.
koskaan ei voi olla liian gay
Toropainen
26.04.2008 14:19:21
No niin, uus sinkku on kuunneltavissa weezerin kotisivulta www.weezer.com ja myspacesta http://www.myspace.com/weezer . Ihan mukavalta kuulostaa ainakin mun korvaani. Levy tulee ulos kahden kuukauden päästä ja se on jälleen "nimetön" albumi ja tällä kertaa teemana lienee punainen. Eli tätä levyä kutsuttaneen red albumiksi. Riverssillä muuten kohtuu rumat viikset nykyään :D
meeza
26.04.2008 14:34:26
Mun mielestä toi uusi zipale oli kyllä todella hyvä biisi, kertsistä tulee mieleen Blue Albumin rallit ja säkeistössä on vähän El Scorcho-meininkiä, vaikka ei lyriikoiden puolesta ihan yhtä kovaa settiä olekaan. Jospa ainakin osa odotuksista tätä levyä kohtaan toteutuisi, ettei kävisi samalla tavalla kuin Make Believen kanssa. Se oli kamala, lähes kuuntelukelvoton pökäle.
[12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta
Toropainen
26.04.2008 15:32:44
Mun mielestä toi uusi zipale oli kyllä todella hyvä biisi, kertsistä tulee mieleen Blue Albumin rallit ja säkeistössä on vähän El Scorcho-meininkiä, vaikka ei lyriikoiden puolesta ihan yhtä kovaa settiä olekaan. Jospa ainakin osa odotuksista tätä levyä kohtaan toteutuisi, ettei kävisi samalla tavalla kuin Make Believen kanssa. Se oli kamala, lähes kuuntelukelvoton pökäle.

Itse kyllä sytyin Make Believeen, mutta vasta pitkän pureksinnan jälkeen. Maladroit on mulle se huonoin weezer-albumi. El scorcho tuli mullekkin tuosta säkeistöstä mieleen. Odotukset on itelllä hieman kaksijakoiset, pork & beans on hyvä ralli mutta weezerin levyjen ekat sinkkulohkaisut (beverly hills ja hash pipe mainitakseni) eivät ole aina edustaneet levyn yleistä linjausta.
Roberto
26.04.2008 21:40:16

Robert arvostaa.

=w=
jussimus
26.04.2008 22:34:00
Jeah, vanhat kunnon rutinat oli tuon uuden piisin kertsissä, oikein mieltä lämmitti! Ovat näköjään viimeinkin löytäneet pätevän korvaavan skittasoundin sille legendaariselle Blue-levyn Mesa-pörinälle. Me likes!

Riversin laulusta ikävä kyllä tuntui edelleen puuttuvan se nuoruuden kiihko, mikä ekoilla levyillä kuului, mutta eihän se enää nuori ookaan... :/

Mutjoo, ei ton yhen klipin perusteella pitäisi vielä vetää mitään rankkoja johtopäätöksiä, täyspitkä kiekko vasta kertoo missä mennään.
aivokuolio
26.04.2008 23:31:05
Kuulostipa melkein parhaalta Viiseriltä sitten Pinkertonin. Tässä oli jo sitä tuttua pärinää ja särmää mikä on viimeisimmillä pitkäsoitoilla viilattu pois kokonaan.
vernie
27.04.2008 10:13:01 (muokattu 27.04.2008 10:14:09)
"Imma do the things that I wanna do, I aint got a thing to prove to you"

Siltä se kyllä kuulostaakin, että nyt ei olla liikkeellä kosiskelu-linjalla, vaan tehdään taas sitä ihan omaa juttua. Hyvähyvä!

Kokonainen versio: http://www.youtube.com/watch?v=AH27b0s5m5w&feature=related
Kuuntele upouutta Jamrodia! | M.A.C.H.O. #8 | kalamies#34 >-)))>
elbowski
27.04.2008 10:20:04
Sepä oli muuten hyvä biisi. Todellinen kesäfiilis tuosta tuli.
Say good night to the bad guy!
Ziggy Bubba
27.04.2008 14:39:20

Tää bändi oli kyllä painunut ihan täysin unholaan, keskinkertaisen musan ja huhutun hajoamisen takia... Tämä kipale oli todellinen positiivinen yllätys - Weezer on pystyssä ja se tekee taas hienoa musaa, jihuu! :)
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
GoingNowhere
27.04.2008 17:49:50

Hyvä biisi, innolla odotan uutta levyä!
Ohan se poka rohki varma!
vanttera
27.04.2008 19:01:03
Kova biisi todellakin, jeh. Povaan kesähittiä!
*h4liih*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)