Aihe: Julian Sas
1
Anouk
03.08.2008 20:51:44
En löytänyt kyseisestä hepusta ketjua täältä. Olisi kiva saada jotakin keskustelua aikaan.

Tutustuin herraan ja nykyiseen bändiinsä vasta aika äskettäin. Kuulin heitä nimittäin PuistoBluesissa. Huhhuh.. Oli semmosta menoa, että pakko oli hankkia levy heti kotiin päästyä. Harva musiikki iskee noin kovaa. Se tosiaan puhuu. Sasille tyypilliset yhden kielen kuviot ovat ihan mielettömiä. Hän tosiaan osaa rakentaa niitä. Ne ovat niin voimallisia, vaikka vain yhdellä kielellä soitettuja.. Ehkä saamme siitä kiittää trion kahta muuta henkeä, Tenny Tahamataa (basso) ja Rob Hejneä (rummut). En ole ennen kuullut triolta noin mahtavia soundeja. Huh. Ja minuun iskee myös tuo biisien rakenne. Taisi Julian jossain itsekin mainita, että hänestä tärkeä juttu biiseissä on kontrasti, tai miksikä ikinä sitä nyt halutaankin kutsua. Siis että on erivahvuisia osia. Herkässä kappaleessa massiivisempi osa ja massiivisemmassa kappaleessa herkempi osa.
Noista levyistä, hommasin Resurrectionin ja myöhemmin Deliveredin (tupla CD:n, en DVD- ja CD-pakettia). Suosittelen lämpimästi!

Löytyykö täältä Julian Sas & The Bandin ystäviä?
Joees
04.08.2008 18:27:15
Perskeles. Mä joskus helsinkin levykauppoja tonkiessani törmäsin Sassiin. Sen levy soi liikkeessä ja menin kysymään jotta mitäs skeidaa tää on. Myyjä esitteli levyn ja ostin pois. Sen verran se kolahti nimittäin!

Harmi että en tuota päässyt livenä tsekkaamaan mutta josko tuota vielä kerkeis.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Anouk
04.08.2008 21:52:21
Hyvä tuuri sulla. :) Toivottavasti tulevat Suomeen vielä. www.juliansas.com , tuolla olen tiuhaan käynyt ja porukka näyttää soittelevan Hollannissa ja välillä Saksassa. Sen verran uusi porukka vielä. Mutta ehkä se siitä vielä... Ainakin joku klubikeikka vois olla mahdollinen, mutta ite en sellasiin pääse, prrrrr. Mutta odotellessa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)