MrQ 25.07.2008 03:43:31 | |
---|
...jonka aioin käyttää sanoen että ei ole maailmassa kauniimpaa asiaa kuin tyttöystäväni eikä kappaleita jotka kuvaisivat häntä niin hyvin kuin pearl jamin wishlist ja massive attackin everything about you is new. Tiedättekö fiiliksen missä oma sydän meinaa pakahtua JOKA PÄIVÄ vuosi toisensa jälkeen ilman kompromisseja tai muuta turhaa ja huutaa hoosiannaa pelkästä näkemisestä? Minä todellakin toivon että hänelle olisin viestinviejä ja KAIKKI uutiset olisivat hyviä. |
sticky fingers 25.07.2008 09:36:36 | |
---|
...jonka aioin käyttää sanoen että ei ole maailmassa kauniimpaa asiaa kuin tyttöystäväni eikä kappaleita jotka kuvaisivat häntä niin hyvin kuin pearl jamin wishlist ja massive attackin everything about you is new. Tiedättekö fiiliksen missä oma sydän meinaa pakahtua JOKA PÄIVÄ vuosi toisensa jälkeen ilman kompromisseja tai muuta turhaa ja huutaa hoosiannaa pelkästä näkemisestä? Minä todellakin toivon että hänelle olisin viestinviejä ja KAIKKI uutiset olisivat hyviä. Vau. Tästä tuli kyllä sentimentaalinen hetki mullekin. Kauniisti sanottu... Tällä hetkellä minä tiedän sen fiiliksen missä oma sydän meinaa pakahtua JOKA PÄIVÄ kun ymmärtää sen, miten eri tavalla olisi asiat voineet mennä ja mitä itse olisi voinut eri tavalla tehdä. Onnea sinulle, Q. "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
gorgonoidi 25.07.2008 09:43:00 | |
---|
Tiedän tunteen. Kohta pääsen elämään sitä täysillä. |
PJS 25.07.2008 09:44:35 | |
---|
Aika kivaa. mä aion mennä ostamaan typylleni syntymäpäivälahjaa tänään. yritin ostaa kukkasia ihan muuten vaan eilen, mut unohdin ne työpaikan jääkaappiin. ei paha. Mut eiks nä tavallaan kuuluis muuta keskustelua palstalle? jos ei ni sit mun mielestä tämmösiin hetkin sopii parjaiten yltiö sokeriset biisit. oma suosikkini on cheap trickin I want you to want me. Halataanko? |
MrQ 25.07.2008 09:48:45 | |
---|
Aika kivaa. mä aion mennä ostamaan typylleni syntymäpäivälahjaa tänään. yritin ostaa kukkasia ihan muuten vaan eilen, mut unohdin ne työpaikan jääkaappiin. ei paha. Mut eiks nä tavallaan kuuluis muuta keskustelua palstalle? jos ei ni sit mun mielestä tämmösiin hetkin sopii parjaiten yltiö sokeriset biisit. oma suosikkini on cheap trickin I want you to want me. en todellakaan ala sanomaan tällaista keskustelufoorumien sylkykupissa. sitä paitsi sanoin myös kätevästi sanat "pearl", "jam", "massive" ja "attack" joten kyllä tämä selkeästi rokkipuolen juttuja on :D |
hjukke 25.07.2008 11:37:07 (muokattu 25.07.2008 11:41:53) | |
---|
Wishlist on loisto biisi mihin itsellänikin liittyy henkilökohtaisia väristyksiä. Tullut kuunneltua joskus kymmenen kertaa putkeen. Ja väliin Given to Fly mikä on sopivasti levyllä vieressä. edit: täähän menee kätevästi enemmän rokkipuolelle vielä. Kaikki rannekellotornin mukana |
sub zero 25.07.2008 11:44:14 (muokattu 25.07.2008 12:34:48) | |
---|
mun tunne-elämä ei varmaan veny rakkauteen muita kohtaan. en ole koskaan semmoista tuntenut, vaikka mua on kyllä rakastettu. jotain ihastusta voi hetken tuntea, mutta ei kauaa. mutta mulle riittää vähempikin, ei tarvii tehdä tästä ongelmaa. onhan noita hyviä fiiliksiä muutenkin sentimentaaliset biisit on lied-osastoa, ei tulee nyt pop-puolelta mitään mieleen. no blind willie mctellillä oli joku kaunis, mutta ei tule nyt nimeä mieleen. skip jamesin "hard time killing floor blues" on kans, mut se ei liity rakkauteen huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale |
Ambrusin 25.07.2008 11:56:24 | |
---|
Töitä taas koko viikonloppu, niin sentimentaalisuus rajoittuu lähinnä 22 Pistepirkon Coffee Girliin, jos vaikka kahvitunnilla tapaisi sellaisen:) On oikeasti mukavaa, että tällaisiakin keskustelupuita löytyy täältä! Ei aina niitä iänikuisia. "Hajoaako koko musiikkikenttä palasiksi piratismin takia" -tyylisiä jahkailuja, jossa puhutaan asiaa neljän kommentin ajan... Mitkäs ovat sentimentaalisimmat biisit koskaan? Henk. koht. lista: 1. Rolling Stones: Wild Horses. Muistoja ensirakkaudesta... Stripped-versio, ah. 2. Kingston Wall: Time. Hieno biisi, Kolmannen epookin tokavika veto, mut livelevylläkin potkii helvetin hyvin. 3. Scandinavian Music Group: Lopulta Olemme Kuitenkin Yksin. Reality check. |
hjukke 25.07.2008 12:05:46 (muokattu 25.07.2008 12:06:52) | |
---|
Mitkäs ovat sentimentaalisimmat biisit koskaan? Buckleyn Grace tuli näin äkkiseltään mieleen. Koko levy.
Kaikki rannekellotornin mukana |
KooAa 25.07.2008 12:32:19 | |
---|
Kohta lopetan koko mnetin selaamisen. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off |
slipkorn 25.07.2008 15:01:16 | |
---|
Joskus tulee musiikin kanssa sellaisia hetkiä, että sydän pakahtuu ja koko maailman on pakko saada tietää se tunne. Viimeksi tällaista ovat aiheuttaneet Kayo Dotin "The Antique", Radioheadin "Weird Fishes/Arpeggi" ja Dredgin "The Canyon Behind Her". Rakastan musiikkia! |
Ozzyneito 25.07.2008 15:09:03 | |
---|
Sigúr Ros - Saeglopur, vittu. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
ManuMäkinen 26.07.2008 14:30:11 | |
---|
Moulin Rougen soundtrackilta löytyy 5-7 sentimentaalisia väristyksiä ja viboja antavaa kappaletta. Nicole Kidman Ja Ewan McGregorin äänet ovat huiseja. Ja rufus wainwrightin veto complainte de la butte on mahtava. Yann Tiersenin C'était Ici, Monochrome ja Renaissancen carpet of the sun yms.... Kyllä näitä ihanuuksia riittää :) http://www.mikseri.net/artists/?id=69846 |
Kailis 26.07.2008 15:26:17 (muokattu 26.07.2008 15:33:38) | |
---|
Mikä ettei saa sanoa että naisten peput on kesällä ihania? "Snaker Pimps" ja " The Slits" ja olen kuivilla topic-poliisediltä. David Bowien "Oh You Pretty Thing" Crowded Housen "Into Temptation" Chet Bakerin "My Funny Valentine" muunmuassa. Olen kova pillittämään musiikkia kuunnellessani, jopa kiusallisuuteen asti. Buckleyn Grace tuli näin äkkiseltään mieleen. Koko levy. Mulle varsinkin So Real biisi. |