Aihe: Missä ovat kaikki Parasite City -fanit?
1
Izer
19.07.2008 19:23:05
Olin bändiä tsekkaamassa Libertessä tuossa torstaina ja harmillisen vähän oli jengiä paikalla, missä vika!?

Bändihän on kuitenkin ihan parhaita kotimaisia rokkipoppoita ja levy 10 Hits To K.O. ihan loistokamaa, vai eikö?

http://www.myspace.com/parasitecity
http://www.parasitecity.com/
Ridin' with the wind!
doom crew
19.07.2008 21:32:36

Itse olisin ollut todellakin paikalla, mutta olin tuolloin sairaalassa joten se vähän hidasti paikalle pääsyä. Monta vuotta olen bändiä kuunnellu. Aivan loistava.
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
Bonham
20.07.2008 10:02:34
No, välillä keikoilla käy väkeä, välillä ei.

Mutta bändi on kova!
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Cimble
20.07.2008 11:45:19
Monta vuotta olen bändiä kuunnellu. Aivan loistava.

No miten monta? :)
Ei Venäjältä selviä hengissä...
doom crew
20.07.2008 17:29:58

No miten monta? :)

Oisko joku 4-5 vuotta. Sillon sain sen EPn ( jonka nimeä en muista) jossa oli se kunnon versio Sweet Ladystä. Paljon parempi kuin nykyinen. Tai siis onhan nykyinenkin versio kyllä hyvä.
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
Cimble
20.07.2008 19:43:45
Oisko joku 4-5 vuotta. Sillon sain sen EPn ( jonka nimeä en muista) jossa oli se kunnon versio Sweet Ladystä. Paljon parempi kuin nykyinen. Tai siis onhan nykyinenkin versio kyllä hyvä.

Se äänite on varmaan bändin eka demo "Sweet Lady" vuodelta 2002. Onhan siitä vähän matkaa tämän päivän hioutuneempaan menoon, kun kokoonpanokin on pysynyt vakiona jo joitakin vuosia. Uudempi versio biisistä on äänitetty kaiketi ihan kunnon levytysolosuhteissa ja siis yhteenkehittyneemmällä jäsenistöllä, mutta sovitus on toki ihan makuasia.

PS. En taida olla mikään PC-fani, kunhan kommentoin bändistä jostain syystä jotain pientä tietävänä. ;) Sitkeetä duunia pojat jaksaa vääntää ja live-energia on hyvä... Kunnioitus aina bändeille jotka ei nojaa kaupallisuuteen, eri asia sitten pyritäänkö siihen. Ei kai sillä tosin merkitystä.
Ei Venäjältä selviä hengissä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)