JeeVes 16.07.2008 14:40:17 | |
---|
Uusi levy on tulossa ja ainakin ensimmäisen sinkun perusteella ( www.myspace.com/theacademyis) on luvassa viime levystä hieman poikkeavaa materiaalia. Bändin levyjohtajat ovat jo ylistelleet tulevaa levyä ja sanoneet sen olevan tasoltaan paljon korkealaatuisempaa kuin edelliset. Ensimmäisen sinkun perusteella on vaikea tästä kyllä vielä olla varma. Olen huomannut ettei bändiä oikein Suomessa tunneta ja eipä ainakaan "Santi" levyä oikein Suomesta mistään meinannut saada. Taitaa olla täällä pohjoisessa vielä vähän vähemmistön tiedossa. Tsekatkaa! "Its time for love revolution" |
kingdom 16.07.2008 15:34:38 | |
---|
Aika tusinakamalta kuulostaa. Nimikin on harvinaisen tyhmä jopa emobändiksi. Njääh, ei oikeen lämmittänyt. |
Bluesmies 16.07.2008 17:55:19 | |
---|
Parasta, mitä The Academy Is:iin liittyy, on Snakes on a Planen tunnari. |
tracyjacks 17.07.2008 10:34:09 (muokattu 17.07.2008 10:34:32) | |
---|
Parasta, mitä The Academy Is:iin liittyy, on Snakes on a Planen tunnari. Mikä on sinäänsä hauskaa, että koko biisi ei ole edes The Academy Is...-bändi tekosia, vaan Cobra Starship-nimisen bändin tekele. Biisissä toki "fiittaa" TAI:n laulaja William Beckett. Soundtrackiltä kyllä löytyy "Black Mamba" Academyltä. Itse on tullut tätä bändiä tässä muutama vuosi kuunneltua, eka levy ei nyt niin ihmeellinen ollut sinäänsä, mutta Santi iski sitten hieman kovempaa ainakin omiin korviin. terrible! |
JeeVes 17.07.2008 11:29:03 | |
---|
Itse on tullut tätä bändiä tässä muutama vuosi kuunneltua, eka levy ei nyt niin ihmeellinen ollut sinäänsä, mutta Santi iski sitten hieman kovempaa ainakin omiin korviin. Eka levy oli tosi "plain", mutta todellakin Santi rokkas. Nyt vaan pelottaa tuon ekan sinkun perusteella että tuleva levy on yhtä sanomatonta kuin aivan ensimmäinen levy. En sitten tiedä oisko tän uuden levyn tuottanut joku muu kuin itse Butch Walker. Santilla se mies oli ainakin saanut semmosen hyvän rapean soundin ulos pojista. Butchin oma tuotantohan on aika karskia settiä. Itseasissa TAI:n toinen kitaristi Michael Guy Chislett veti ennen Butchin bändissä. "Its time for love revolution" |
tracyjacks 17.07.2008 11:48:10 (muokattu 17.07.2008 11:48:37) | |
---|
Itseasissa TAI:n toinen kitaristi Michael Guy Chislett veti ennen Butchin bändissä. Sitä kautta tuli alettua TAI:ta kuunneltua, kun Michael Guy Chislettiä ja Butch Walkeria tultu seurattua pidemmän aikaa, mitä Academyä... Butch Walker on kyllä yks mun suosikkiartisteista parhaillaan, soitti ennen Marvelous 3-nimisessä bändissä, mistä asti tullut kuunneltua Butchia. Mutta tosiaan tuo TAI:n uusi sinkku ei ehkä ihan parhaimmistoa ole, mutta uskoisin kyllä, että aika hyvä levy sieltä jokatapauksessa tulee. Esimerkkinä voi sanoa, että Coldplayn Violet Hill on omasta mielestäni heidän uusimman levynsä huonoin biisi, joka kuitenkin on ensimäisenä sinkkuna, joten toivotaan että TAI:n kohdalla on nyt sama juttu. terrible! |
Bluesmies 17.07.2008 15:41:35 | |
---|
Mikä on sinäänsä hauskaa, että koko biisi ei ole edes The Academy Is...-bändi tekosia, vaan Cobra Starship-nimisen bändin tekele. Biisissä toki "fiittaa" TAI:n laulaja William Beckett. Soundtrackiltä kyllä löytyy "Black Mamba" Academyltä. Tiesin tämän varsin hyvin, siksi muotoilinkin "... bändiin liittyy...". |
JeeVes 17.07.2008 19:28:03 | |
---|
Kyseiset bändit, siis CS ja TAI on pitkään jo ollut hyviä kavereita. Ilmeisesti yhteisillä keikoilla pojat käyvät välistä fiittaamassa toisiaan aina missä milloinkin. Jossain vaiheessa näin jonkun vidiksen että TAIn rumpali olis käynyt soittaa Cobra Starshipin bassot johonkin biisiin keikalla. Hyvää läppää... "Its time for love revolution" |
tracyjacks 17.07.2008 23:21:59 | |
---|
Kyseiset bändit, siis CS ja TAI on pitkään jo ollut hyviä kavereita. Ilmeisesti yhteisillä keikoilla pojat käyvät välistä fiittaamassa toisiaan aina missä milloinkin. Jossain vaiheessa näin jonkun vidiksen että TAIn rumpali olis käynyt soittaa Cobra Starshipin bassot johonkin biisiin keikalla. Hyvää läppää... Joo, toi Fueled By Ramen-lafka on muutenkin sellainen, että kaikki bändit on tosi hyviä kavereita keskenään. Warped Tourilla ja Taste Of Chaos-rundilla on monta kertaa nähty että esim. Fall Out Boy, Cobra Starship ja The Academy Is on kaikki sekaisin lavalla soittamassa just jotain Snakes On A Plane-kappaletta. Tosi hyvä meno muutenkin tolla lafkalla, ja tykkään tosi monesta bändistä. terrible! |
JeeVes 18.07.2008 00:45:48 | |
---|
Joo, toi Fueled By Ramen-lafka on muutenkin sellainen, että kaikki bändit on tosi hyviä kavereita keskenään. Warped Tourilla ja Taste Of Chaos-rundilla on monta kertaa nähty että esim. Fall Out Boy, Cobra Starship ja The Academy Is on kaikki sekaisin lavalla soittamassa just jotain Snakes On A Plane-kappaletta. Tosi hyvä meno muutenkin tolla lafkalla, ja tykkään tosi monesta bändistä. Jeps, katos..tästä maalimasta löytyy sentään joku joka on samaa mieltä mun kanssa tästä FBR:stä. Tuntuu että vuoden aikanakin mesta on nostanut bändien tasoa roimasti. Hyvä meininki. Niillähän on vaikka mitä bändejä, varmaan yks läpilyönneistä viimeaikoina varmaankin Paramore. "Its time for love revolution" |
tracyjacks 18.07.2008 10:59:13 (muokattu 18.07.2008 11:12:02) | |
---|
Jeps, katos..tästä maalimasta löytyy sentään joku joka on samaa mieltä mun kanssa tästä FBR:stä. Tuntuu että vuoden aikanakin mesta on nostanut bändien tasoa roimasti. Hyvä meininki. Niillähän on vaikka mitä bändejä, varmaan yks läpilyönneistä viimeaikoina varmaankin Paramore. Näin on. FBR on kyllä yks mun suosikkilevylafkoista ollut jonkun aikaa jo, eipä hirveesti huonoja bändejä oo tullut Fueled By Ramenilta, toisaalta täytyy se myöntää että ymmärrän jos joku sanoo puolia lafkan bändeistä ns. "tusinabändeiksi", mutta eipäs sitä nyt musiikkia muita varten kuunnellakkaan tai tehdä. ;) terrible! |