Aihe: Kotipelto ja Michael ulkona Stratovariuksesta
1 2 3 4
HaloOfFlies
08.12.2003 15:54:32

Tämä varmaankin kuuluisi tuonne heviosioon, mutta laitanpa tänne nyt. Elikkä Stratovariuksesta on nyt kaksi äijää lähtenyt kävelemään: laulaja Timo Kotipelto ja rumpali Järg Michael. Vaikea on kuvitella Stratovariuksen musaa ilman Kotipellon ääntä..
With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us
tikka
08.12.2003 15:56:03
Hyvä!
Matti Nykänen on kuningas!!! ps.jokainen tsänssi on mahdollisuus ja "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla."
superfly
08.12.2003 15:56:45
Tämä varmaankin kuuluisi tuonne heviosioon, mutta laitanpa tänne nyt. Elikkä Stratovariuksesta on nyt kaksi äijää lähtenyt kävelemään: laulaja Timo Kotipelto ja rumpali Järg Michael. Vaikea on kuvitella Stratovariuksen musaa ilman Kotipellon ääntä..

Jokohan tuo orkesteri hajoais, on toivottu ja rukoiltu kaikki jumalat läpi. Joku niistä kuuli minua.
Harppu on alaston piano
depe
08.12.2003 15:58:54
Tämä varmaankin kuuluisi tuonne heviosioon, mutta laitanpa tänne nyt.

Hyvä kun laitoit. Harvemmin tulee jostain syystä käytyä heviosastolla...
Härski
08.12.2003 16:05:26
Hyvä kun laitoit. Harvemmin tulee jostain syystä käytyä heviosastolla...

Aivan, ja täällä voi saada ihan inhimillisen keskustelun jopa aikaan.
lxi
08.12.2003 16:24:05
Perspektiivin vuoksi lainaus lokakuun Soundista:

- Meidän keskinäiset suhteet ovat onneksi todella kunnossa, Tolkki sanoo. - Bändin kemia on loistava, joten jatko ei ole siitä kiinni, vaan lähinnä motivaatiosta.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
randy
09.12.2003 13:15:46

On kyllä myös vaikea kuvitella sitä musaa ilman Jörgin rummutusta. Taitaapi olla Stratovariuksen soitot soitettu
Lumiukolla on valkonen perse.
aivokuolio
09.12.2003 13:25:32
en kyllä tajua miksi jengi täällä itkee noiden menetettyjen jäsenten suhteen, eihän joku jörgikään ole mikään maailman omaperäisin hevirumpali. samanlaisia tuplabasaripotpottajia löytynee suht helpolla.
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
Danny s
09.12.2003 15:46:48
Haiskahtaa vähän tuttu kuvio..hommataan kunnon levydiili vaikka bändi on täysin finaalissa, sitten annetaan parit positiiviset haastattelut, hommataan sijaisjäsenet, hakataan parit keikat ja julkaistaan jotain secundakokoelma&livelevyä ja studiosähläilyjä että saadaan sompimus täytettyä.

Hanoi Rocks oli vähän tossa jamassa 1985, ei nyt ihan täydellisen vertaus mutta anysay
diibadaaba
09.12.2003 17:57:55
On se nyt, kun kerrankin, kun vähän enemmän rupean diggailemaan jotain hevibändiä (tosi raskasta heviä, joo tiedetään), niin sitten se hajoaa. Näinpäs edes kerran livenä tolla kokoonpanolla.
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
J.K.Ruudio
09.12.2003 18:49:17
Ei hyvä ei. Minäkään en voi kuvitella Stratoa ilman kotipellon ääntä ja tuskin sitä tulen paljoa kuulemaakaan. Jörgikin oli mun puolelta pidetty jätkä. Tosin bändin kuuntelu on muutenkin jäänyt aika vähäiseksi,että vaihtelu voi virkistääkkin,sen näkee sit kun jotain uuttaa matskua tulee.

MTV3:sen TekstiTV:ltä luin,että bändiin olisi kaavailtu saksalaista laulajaa ja suomalaista rumpalia. Ja että Kotipelto olisi sanonut,että hyvä että hän lähtee,niin jää Stratolle edes jotain arvokkuutta,eli suoraansanottuna haukkui itseään,jos tämä kommentti pitää paikkaansa.
Tuplat ne olla pitää!
mrbarfly
09.12.2003 18:53:13
...Ja että Kotipelto olisi sanonut,että hyvä että hän lähtee,niin jää Stratolle edes jotain arvokkuutta,eli suoraansanottuna haukkui itseään,jos tämä kommentti pitää paikkaansa.

SubTV:llä tuli joku pätkä jossa Kotipellon kommenteistä kyllä ymmärsin, että ennemminkin hänelle jää jotain arvokkuutta kun HÄN lähtee Stratovariuksesta. Itellä ei sub näy, kaverin luona vaan sivusilmällä tuli jokin, en tiedä edes ohjelman nimeä. Tuo MTV3:n uutinen kyllä ihmetytti, ovatkohan ymmärtäneet miehen puheet nyt oikein?

Minä en tiedä Stratovariuksesta / tilanteesta yleensäkään mitään, joten minua ei kannata kuunnella ;) Mutta aina harmi kun jokin hyvin toimivan oloinen kotimainen bändi hajoaa
"It's hard being faithful when you're in love with life" -Tyla
Hetkellisten Mielijohteiden Arkisto
J.K.Ruudio
09.12.2003 18:56:41
Kyllä minustakin toi MTV3:sen pläjäys kuullostaa aika oudolta. Mieluummin uskoisin tuohon,mitä sinä sanoit.
Tuplat ne olla pitää!
Hellacopter
10.12.2003 13:19:07
Jokohan tuo orkesteri hajoais, on toivottu ja rukoiltu kaikki jumalat läpi. Joku niistä kuuli minua.

Joukkorukoilu on ilmeisesti toiminut. Allekirjoittanut ei ainakaan kaipaa kotipellon kliiniä kiljumista/tolkin persoonatonta tilutusta

Jörgin rummuttelusta tosin pidän, niin ja jenssin keyboard-osasto on myös miellyttävää kuunnella
Freakz
10.12.2003 13:37:21
Mun puolesta voi hajota jo rauhassa. Eihän ne loppujen lopuksi enää mihinkään edisty ainakaan tolla kokoonpanolla kun kaikki visions levyn jälkeiset on samanlaista sontaa... Ja Kotipelto ei nyt satu olemaan mikään korvaamaton laulaja, eikä Jörg mikään erikoinen rumpali... Jos bändin paskinta jäsentä haettais näin offtopiccina perään niin se olis Tolkki...
Aika on soittaa, aika on kuolla
ten
10.12.2003 19:39:41 (muokattu 10.12.2003 19:39:58)
Onhan se sääli, mutta en minäkään erityisemmin ole koko yhtyettä arvostanut enää moneen vuoteen. Joskus pienempänä diggailin kyllä aika kovaakin, mutta se vaihe oli ja meni.

Jörg ei ole tosiaankaan mikään maailman omaperäisin tai kekseliäin rumpali ja Kotipellon kiljunta lähinnä ärsyttää, mutta eniten koko jutussä ärsyttää itse herra iso herra Tolkki. Olen lukenut muutamankin jutun aiheesta ja kuullut radiosta ihan riittämiin jauhantaa tästä. Kaikissa jutuissa esiin on tullut se, että Stratovarius on TOLKIN bändi. Siis ainakin hänen mielestään. Olen edelleen sitä mieltä, että bändi on aina yhteinen, ellei sen nimi ole vaikkapa Timo Tolkki & Straton pojjaat. Tuollainen ylimielisyys ja itsekkyys käy vituttamaan ainakin minua. Luulenpa, että Kotipelto ja Jörg olivat ainoat jäsenet, jotka uskalsivat sanoa Tolkille vastaan, jota hänen suuri egonsa ei kestänyt ja antoi pojille potkut.

Loppujenlopuksi koko bändin olemassaolo tai olemattomuus on minulle aivan sama, joten se siitä.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
D-Kay
10.12.2003 20:18:21

Olen lukenut muutamankin jutun aiheesta ja kuullut radiosta ihan riittämiin jauhantaa tästä. Kaikissa jutuissa esiin on tullut se, että Stratovarius on TOLKIN bändi. Siis ainakin hänen mielestään. Olen edelleen sitä mieltä, että bändi on aina yhteinen, ellei sen nimi ole vaikkapa Timo Tolkki & Straton pojjaat. Tuollainen ylimielisyys ja itsekkyys käy vituttamaan ainakin minua.

Onhan niitä muitakin bändejä, jotka on käytännössä yhden miehen sanelemia. NIN on käsittääkseni pitkälti Reznorin diktatoima.

Luulenpa, että Kotipelto ja Jörg olivat ainoat jäsenet, jotka uskalsivat sanoa Tolkille vastaan, jota hänen suuri egonsa ei kestänyt ja antoi pojille potkut.

Hyvinkin mahdollista. Itse tekisin varmasti samoin, jos "omistaisin" bändin, joka perustuu täysin tekemilleni biiseille. Eiköhän Tolkilla ole hyvin tarkka visio, miltä haluaa kappaleidensa kuulostavan. Varmasti tekee biisit viimeisintäkin rummuniskua myöten valmiiksi, ennen bändille esittelyä. Se hänelle sallittakoon. Harvemmin viulistienkaan annetaan sooloilla omiaan Mozartia soitettaessa (let it go, en tarkoita, että Tolkki olisi mikään Mozart).
Ostetaan: mikkejä, pedaaleja, straton kaula yms. katso Tori.
J.K.Ruudio
10.12.2003 20:38:09
Netistä luin jostain (tais olla soneraplazan joku linkki),että Jörgillä on tulossa perheenlisäystä ja hänen aikansa ei riitä Stratolle. Ja Kotipellolla oli ristiriitoja Tolkin kanssa ja ei mitään pienimpiä sellaisia. Iteppähän alko soololevyjä tekemään,olisiko sillä mitään tekemistä asian kanssa.
Tuplat ne olla pitää!
HaloOfFlies
10.12.2003 21:21:47

Onhan niitä muitakin bändejä, jotka on käytännössä yhden miehen sanelemia. NIN on käsittääkseni pitkälti Reznorin diktatoima.

Guns N' Rosesilla on myös oma yksinvaltias, Axl.
With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us
Jormaz
11.12.2003 03:02:32
Ja M-yhtyeellä oli A.B.
Back to the 80's
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)