Aihe: The Rasmus. taas..
1 2 3 4 5
Bonham
27.11.2003 11:47:39
Satuin näkemään The Rasmuksen videon A day in life (tai joku semmonen), jossa pojat soittelee vedessä ja vuoroin seisovat jollain autoradalla.. oli perkeleen hyvä video!

Mielummin mä tälläistä katson (jos videoita nyt haluaa katsella) kuin pomppivia lökäpöksyjä tai niitä loppuunkaluttuja livevideoita. Tässä oli hyvä toteutus ja näyttävyyttä. Biisikin toimi.

Kestää suomipojan imago maailmalla.
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
jussiohman
27.11.2003 11:52:20
Samaa mieltä. Ylypeitä voi olla noista. Toi video on kyllä ollu jonku kuukauden esityksessä.
aveikkapataheluvanooiis!
Bonham
27.11.2003 11:53:18
Samaa mieltä. Ylypeitä voi olla noista. Toi video on kyllä ollu jonku kuukauden esityksessä.

Just just... tulee niin kovin vähän katteltua video-ohjelmia...
Tympee Huttunen
27.11.2003 11:53:57
Perseitä ja nopeita autoja. Mikään ei voi mennä vikaan.
"Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta."
salmivaara
27.11.2003 11:54:01

IMO aika perushuttua tuo video. Tuskin Bonham olisi innostunut jos olisi esim. ruotsalainen bändi ollut kyseessä?
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Bonham
27.11.2003 12:00:15
IMO aika perushuttua tuo video. Tuskin Bonham olisi innostunut jos olisi esim. ruotsalainen bändi ollut kyseessä?

No kuka ny ruattalaisista innostuu:)

Mutta kun todella katselen aika vähän noita, niin pisti silmään hyvä taso kotimaiseksi bändiksi. Mikä ei edelleenkään ole mikään itsestänselvyys... näkee ajoittain melko kuraa (jota toki on videomaailma pullollaan)...
jussiohman
27.11.2003 12:08:59
Siis nimenomaan siksi ylpeä, koska kyseessä on omat biisit tekevä oikea bändi, joka tehnyt paljon töitä päästäkseen tähän asemaan. Kuinka monesta MTV bändistä nykyään voi sanoa saman? No, aika monesta, muttei ihan kaikista.
aveikkapataheluvanooiis!
Emplate
27.11.2003 19:26:12

Onko se se In my life-video? Meinaan ainakin siinä pompitaan veteen yms. No, oli tai ei, se on ainakin vähän sellainen tyypillinen video joka on tehty miljoonaan kertaan. Onhan se ammattimaisesti tehty, mutta aika hohhoijaa. En tiedä sitten puhutko juuri tuosta videosta, en kauhiasti Rasmuksen hommia enää jaksa seurailla.
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
sormunen
27.11.2003 19:36:23
Satuin näkemään The Rasmuksen videon A day in life ...

Muodollisesti pätevä video muodollisesti pätevään biisiin, sanon mä.
kassper
28.11.2003 10:16:17

Kaipa nuo MTVllä katsoivat biisin ja videon hyväksi, kun se nousi jonkun listan kärkeen. Mikä lie lista, mutta se ykkössija takasi sen, että video pyörii vähintään 2 kertaa päivässä kanavalla.
En tiedä, onko se biisi enää siellä, mut jokusen aikaa sitten vielä oli.
Hyvä saavutus bändiltä kuitenkin.
Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista.
madu
28.11.2003 11:33:24 (muokattu 28.11.2003 12:37:12)
Onko se se In my life-video? Meinaan ainakin siinä pompitaan veteen yms. No, oli tai ei, se on ainakin vähän sellainen tyypillinen video joka on tehty miljoonaan kertaan. Onhan se ammattimaisesti tehty, mutta aika hohhoijaa. En tiedä sitten puhutko juuri tuosta videosta, en kauhiasti Rasmuksen hommia enää jaksa seurailla.

Se on 'First Day Of My Life' se video. Siinä on jännä bassovääntö joka tuo mieleen rhcp:n parallel universen. Pääsi näköjään jo pojat european top 20 sijalle 15 eli se on jo kova saavutus verrattuna noihin höpöhöpö upnorth-listoihin...
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
aivokuolio
28.11.2003 12:06:31
onpa muuten ehkä hirveimpiä biisejä mitä olen rasmukselta kuullut. ainoa korvaa edes vähän miellyttävä asia biisissä on tosiaan se Peppersiä muistuttava riffi.

Ja videon hienoudesta kotimaiseksi bändiksi: tokkopa on työryhmässä ollut yhtään suomalaista henkilöä bändin lisäksi...
räkäistä raivoa karusta pohjolasta: trio aivokuolio
Paskaskitta
28.11.2003 14:22:15
Mun mielestä se biisi on aika kökkö. Ja video on kanssa vähän niin ja näin, mutta mä yllätyin kun siinä oli märkiin pikkushortseihin pukeutuneita naisia >:) Tais olla eka suomalainen musa video (joka menestyy muuallakin kuin Suomessa) joka myy seksillä. Aika kummallista mun mielestä kun bändissä ei ole yhtään tyttöä/naista muuten. Mut ei The Rasmus niinkään mun suosikkibändeihin kuulu.

P.S: Mua ärsyttää kun ne pistää efektin Laurin ääneen ja tuplaa sen. Se kuulostaaniin paskalata. Hankkisivat tyttökuoron taustalaulajiks niin ei paljoa Tausta eroais pää laulajan äänestä...
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
Jeesus Nieminen
28.11.2003 15:23:25
Mielummin mä tälläistä katson kuin pomppivia lökäpöksyjä tai niitä loppuunkaluttuja livevideoita. Tässä oli hyvä toteutus ja näyttävyyttä. Biisikin toimi.

Video on kyllä parempi kuin aikaisempi Kuubassa? kuvattu, missä L. pyöriskelee mutavellissä. Kyseinen pätkä ei juuri näyttöaikaa saanutkaan muualla kuin UpNorthissa.

In My Lifessa on piukkapeppuisia huutosakkityttöjä housut märkinä, mutta aivan liian taka-alalla. Ymmärrän kyllä asiaankuuluvan suomalaiskansallisen ylpeydentunteen, mutta mieluummin katselen vaikka pomppivia lökäpöksyjä ja iänikuisia "livejä" kuin pomppumetallia savagegardenilta - en tykkää kummastakaan.
I Believe in a Thing Called Love
HaloOfFlies
28.11.2003 18:30:58

Se on 'First Day Of My Life' se video. Siinä on jännä bassovääntö joka tuo mieleen rhcp:n parallel universen. Pääsi näköjään jo pojat european top 20 sijalle 15 eli se on jo kova saavutus verrattuna noihin höpöhöpö upnorth-listoihin...

No ilmankos minä oon kuunnellutkin että mistä se kyseinen kohta on pöllitty!
With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us
Medication
11.08.2005 11:29:33
Aika vaisu tämä uusi No Fear. Toivottavasti toisella sinkulla räjähtää, niinkuin on tapana.
Cathi777
11.08.2005 12:50:26

Aika vaisu tämä uusi No Fear. Toivottavasti toisella sinkulla räjähtää, niinkuin on tapana.

Mä taas oon pitänyt tästä ekasta sinkusta. Se, kun on sellainen pikku hiljaa tajuntaan hiipivä juttu eikä kerrasta sinne iskevä. Hyvä, että tällainen biisi eikä joku todella helppo hittirenkutus kertsi. Erittäin tyylikäs kappale.
Only pop music can break my heart...
Johnny Buzz
11.08.2005 13:05:43

Aika HIM:iä tää eka sinkku. Perus-demppaus säe ja melodisempi kertsi. Aika huvittavaa tuossa on se, että siinä uudessa Rasmuksen videossa on perhoset aika suuressa roolissa ja HIM:in uuden sinkun nimi on Rip Out the Wings of a Butterfly. Perhosia on nyt kovasti vientituotteidemme biiseissä.
Nelikielipiru
11.08.2005 14:06:03

Aika HIM:iä tää eka sinkku. Perus-demppaus säe ja melodisempi kertsi. Aika huvittavaa tuossa on se, että siinä uudessa Rasmuksen videossa on perhoset aika suuressa roolissa ja HIM:in uuden sinkun nimi on Rip Out the Wings of a Butterfly. Perhosia on nyt kovasti vientituotteidemme biiseissä.

Ja sitten myöskin kitara on siinä pikku riffin pätkässä ihan kun HIMmin ekalta levyltä riffinä ja soundina.. Biisin nimeä en muista kuollaksenikaan.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
waldemarx
11.08.2005 15:13:50
Nyt on joku uus video, tai en tiä kuinka uus se on, mutta siinä noi tyypit näytti ihan hevimiehiltä:D pitkät tukat ja soittotyyli oli sellanen raskaampi.
NO JUSTICE, NO PEACE, FUCK THE POLICE!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)