Aihe: Tommi Läntinen
1
yellow
02.10.2008 20:37:48
Mihis tää hemmo on kadonnut? Pieni Boycott-lämmittely, mutta onko jatkosta tietoa?

Äijää on tylytetty aika paljon soolouransa aikana, joten ajattelin oman mielipiteen kertoa..

Eka soolonsa oli suht pätevää cross-over-musaa. Seuraava Maalla, merellä ja ilmassa pisti edelleen paremmaksi, mukavaa musaa. Kolmantena tullut Punainen Graniitti oli mielestäni tyypin ehdottomasti paras soolo. Tasapainoista eikä väkisin tehtyä. Rööperin kuu, Olen onnellinen, Aika on hiekkaa..hienoja biisejä.

Iltavilli on rokkaava levy, Virtuaalii ehdottomasti paras biisi. Näihin aikoihin bändi oli livenä parhaimmillaan.

Tähtilaiva alkoi jo osoittaa ideoiden puuttumista. Suht tasapaksu levy muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Viimeiseksi jäänyt Popniitti ei sitten tuntunut enää kiinnostavan ketään. Livemeininki oli jo surkeaa näihin aikoihin.

Tommi on mielestäni vokalistina hyvä, joten paluu kuvioihin olisi tervetullut. Mieluummin Boycottin riveissä uuden materiaalin kera.
O.J.
03.10.2008 12:15:21
Moi Tommi.

Ei vaan, oikeasti hieno artisti. Via Dolorosa on legenda, kuten myös Kevät ja minä ja Satelliitti. Omiin suosikkeihin kuuluvat myös "keltainen auto" ja "modesty blaise".
Why so serious?
Veikko
03.10.2008 14:41:50
Mihis tää hemmo on kadonnut? Pieni Boycott-lämmittely, mutta onko jatkosta tietoa?

Eikös se asu Saksassa nykyään. Vaimon työn perässä menivät sinne.
Jos sitä ei ole youtubessa, ei sitä ole olemassa.
Avohaava
04.10.2008 11:16:35
Tommi Läntinen ääni entinen.
Ilkka Jääskeläisen manttelin perijä Idoli-Arska totesi ylpeänä kiekkokauden alkaessa:"Meidän bändi on vetänyt Erkkaa lapaan jo yli vuoden".
sirdickyj
05.10.2008 13:36:32
Eikös se asu Saksassa nykyään. Vaimon työn perässä menivät sinne.

Mä luulin et Brysselissä

No, whatever.

Paljon hienompi muusikko ja biisintekijä kuin maineensa antaa ymmärtää.

Ikävä on näitä kunnollisia artisteja tänä Apulantojen ja muiden aikakautena.
Joe Doakes La 04.10.2008 Helsinki/ Ravintola Henrik
Janus
05.10.2008 16:47:18
Via Dolorosa on oikeasti hieno biisi. Oiskohan jo aika kypsä sen uusintaversioinnille jonkun nykybändin toimesta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)