Aihe: DIRTY FINGERNAILS - ilmainen biisi
1
musapate
22.09.2008 00:05:55
kaveri pisti facebuukissa vinkin että tällaisen uuden bändin sinkku on ilmaiseksi ladattavissa levyyhtiön sivulta:
http://www.northernswing.com/bruno
.. tosin latausaika umpeutuu jo keskiviikkona!

aika mainio biisi mun mielestä, ei uskois että suomalaisia? ilmeisesti nää asuu lontoossa-

itse asiassa nyt pyörii jo kolmatta kertaa putkeen, että ei se ihan huono voi olla!
zekeode
22.09.2008 00:16:35

Melkein ammattilainen promoamassa. Vielä pari kurssia, niin kyllä se siitä.
Milkop
22.09.2008 08:35:23

.. tosin latausaika umpeutuu jo keskiviikkona!

Tarviipa pitää kiirettä.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
darn
22.09.2008 13:28:13
On muuten hyvä sinkku, täytyy sanoa. Saa nähdä yltääkö albumi samaan.

Vähän piristystä Suomenkin kuvioihin...
PJS
22.09.2008 13:38:24

Melkein ammattilainen promoamassa. Vielä pari kurssia, niin kyllä se siitä.

Kyynisyytesi on ihailtavaa. Mitä väliä sillä on vaikka olisikin "melkein ammattilainen" promoamassa? Mistä lähtien oman/frendien musan promoaminen on ollu jotenkin väärin? Tai ok. Suomessa omien hengentuotteiden promoaminen on aina ollut väärin koska eihän se nyt vaan käy laatuun, että joku olisi ylpeä omista aikaansaannoksistaan ja koittais saada niitä pinnalle kaikin mahdollisin keinoin sillä välin ku sängynlaidoilla instrumenttejaan nypläävät rokkipoliisit jupisee jotain lapsellista bullshittiä uskottavuudesta tms.

Saundista luin just juttua ko. orkesterista ja se vaikutti tavallaan ihan mielenkiintoiselta. Joskin epäilen, että olen liian laiska oikeasti ottaakseni selvää asiasta. Tosin nyt vois kyllä ihan kiusallaan käydä lataamassa ton ja samalla toivottaa kaikkea hyvää artisteille jotka yrittää oikeasti tehdä jotain sen sijaan, että arvostelevat nettilaudoilla.
Halataanko?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)