Aihe: Scott Weiland - "Happy" in Galoshes
1
slowdive
18.11.2008 23:32:43
Scott Weiland saanut VR lähtöpassien jälkeen vissiin palikat kasaan, kun soololevyä pukkaa 25. päivä kuluvaa kuuta. Nuo muutaman kuukauden takaiset uutisoinnit jätkän sekoiluista ei paljoa tulevaisuudelta luvanneet, mutta tuo levy kun tuolla Myspacessa on kuultavana, niin itseasiassa helvetin hyvältä kuulostaa:

http://www.myspace.com/scottweiland

Paralysis -video:
http://myspacetv.com/index.cfm?fuse … ids.individual&videoid=45427407
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Jokapaikanapina
19.11.2008 11:45:22
Scott Weiland saanut VR lähtöpassien jälkeen vissiin palikat kasaan, kun soololevyä pukkaa 25. päivä kuluvaa kuuta. Nuo muutaman kuukauden takaiset uutisoinnit jätkän sekoiluista ei paljoa tulevaisuudelta luvanneet, mutta tuo levy kun tuolla Myspacessa on kuultavana, niin itseasiassa helvetin hyvältä kuulostaa:

http://www.myspace.com/scottweiland

Paralysis -video:
http://myspacetv.com/index.cfm?fuse … ids.individual&videoid=45427407

Yllättävän hyvältähän toi kuulostaa! Scottin musaksi siis.
slowdive
19.11.2008 13:17:46
Yllättävän hyvältähän toi kuulostaa! Scottin musaksi siis.

Jäin itse koukkuun tuohon Paralysis -biisiin, tuntuu että on kai tuo nyt saatana paras biisi ikinä. Kun ei odota yhtään mitään joltain musalta niin sen hienous iskee sitten vissiin kovemmin...
rybk
19.11.2008 13:27:00
Jäin itse koukkuun tuohon Paralysis -biisiin, tuntuu että on kai tuo nyt saatana paras biisi ikinä. Kun ei odota yhtään mitään joltain musalta niin sen hienous iskee sitten vissiin kovemmin...

Ja sitten kun odottaa niin tulee demokratia Kiinaan...

Kyllä Scottin eka soolo on aika kova, oli odotuksia tai ei. Olikohan se toi Paralysis jonka kertsistä tuli vähän Weezer, silloin kun ne teki hyviä biisejä, mieleen.
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen
jassi
19.11.2008 19:49:20
Kyllä kolisee meikällekin ja lujaa tämä matsku. Ehdin jo tuomita ihan hasbeeniksi koko tirehtöörin tuon VR fiaskon myötä, mutta sainkin ilokseni "paskat nenilleni". Hienoa musaa ja levy meni ostoslistalle niin että vilahti.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Azwethinkweiz
19.11.2008 20:18:52

Kyllä kolisee meikällekin ja lujaa tämä matsku. Ehdin jo tuomita ihan hasbeeniksi koko tirehtöörin tuon VR fiaskon myötä, mutta sainkin ilokseni "paskat nenilleni". Hienoa musaa ja levy meni ostoslistalle niin että vilahti.

Hyvä levy. Parasta Weilandia aikoihin. Paljon parempia biisejä ja parempi meininki kuin VR:llä ikinä. Paralysis, Missing Cleveland ja parit muut hieman rokimmat biisit eivät aivan iskeneet, eikä maailma olisi välttämättä tarvinnut enää yhtään "Fame" -coveria, mutta kokonaisuutena pidän kyllä levystä kovasti. Pitää odottaa tuplapainoksen ilmestymistä ja ostaa tuo sitten.

Axa
Check out my band Moistmaker http://www.myspace.com/moistmakerband
stickyfinger
19.11.2008 20:49:55
Saatana, hyvä biisi tuo "Paralysis". Kuten muutkin ovat maininneet, enpä olisi uskonut että Weiland mitään enää aikaseksi saa. Viime aikojen sekoilut STP-kiertueella ovat vaikuttaneet siltä ettei äijästä ole yhtään miksikään, kiva olla näin väärässä.

Tosin, olenko ainut jonka mielestä Velvet Revolverin toinen levy on oikeasti hyvä, ja oli askel lupaavaan suuntaan?
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Joees
19.11.2008 21:49:49
Saatana, hyvä biisi tuo "Paralysis". Kuten muutkin ovat maininneet, enpä olisi uskonut että Weiland mitään enää aikaseksi saa. Viime aikojen sekoilut STP-kiertueella ovat vaikuttaneet siltä ettei äijästä ole yhtään miksikään, kiva olla näin väärässä.

Jaa niin, se kiertue. Millonkas se alkoikaan? Ei oo tullut seurattua herran tekemisiä kauheen tarkasti sitten VR:n. Vaikka kovasti pidänkin Weilandista laulajana.

Täytyy tsekata tuo Paralysis myös jahka mahdollisuus tulee.

Tosin, olenko ainut jonka mielestä Velvet Revolverin toinen levy on oikeasti hyvä, ja oli askel lupaavaan suuntaan?

Et.
Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
slowdive
19.11.2008 22:51:25 (muokattu 19.11.2008 22:58:38)

Itse kyllä tykkään kovasti kanssa, hyviä molemmat mutta varsinkin juuri tuo toinen.

Jotenkin jäänyt aina ymmärtämättä yleinen nihkeily tuon VR:n suhteen, hieno bändi. Toisaalta kun osa haikailee edelleen jotain Sebastian Bachia siihen, niin se jo kertoo että vaikeat on lähtökohdat ex-GN'R-sedilläkään minkäänlaista tuoreempaa näkökulmaa kaupata...

Kyllä Scottin eka soolo on aika kova

Onhan siltä ensimmäinen jo tullut tuossa viime vuosituhannella. "12 Bar Blues". Enpä ole kylläkään kuullut.
Mohla
20.11.2008 09:56:32

Onhan siltä ensimmäinen jo tullut tuossa viime vuosituhannella. "12 Bar Blues". Enpä ole kylläkään kuullut.

Mä oon kuullu ihan pikku pätkiä, eikä valitettavasti vakuuttanut vaikka äijän tulkinnasta tykkään paljonkin. Kyllä Weilandin parhaat hetket on STP:n riveissä.
En tosin vielä ehtinyt näitä uusia soolobiisejä kuulemaan, joten saa nähdä joudunko korjaamaan mielipidettäni.

Mites sen STP:n albumin kanssa kävi? Eiks niiltä pitäny tulla myös lätty?

Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharthy
rybk
20.11.2008 10:49:21
Itse kyllä tykkään kovasti kanssa, hyviä molemmat mutta varsinkin juuri tuo toinen.

Jotenkin jäänyt aina ymmärtämättä yleinen nihkeily tuon VR:n suhteen, hieno bändi. Toisaalta kun osa haikailee edelleen jotain Sebastian Bachia siihen, niin se jo kertoo että vaikeat on lähtökohdat ex-GN'R-sedilläkään minkäänlaista tuoreempaa näkökulmaa kaupata...

Joo, tohon levyyn viittasin ja huomasin just et olis pitänyt kirjoittaa ekakin soolo. Siinä on Sheryl Crow soittamassa hanuria levyn yhdellä paremmista kappaleilla. Pitäisköhän kaivaa jostain laatikon pohjalta esiin tää lätty...
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen
Azwethinkweiz
20.11.2008 12:14:12

Oli niillä ainakin soitossa rennompi ote ja kuulostivat mun mielestä enemmän bändiltä. Mut oikeasti hyviä biisejä ei ollut mun mielestä kuin pari ja sen vuoksi ei tullut levyä missään vaiheessa ostettua. Jos se jostain alelaarista jossain vaiheessa löytyy, annan kyllä uuden mahdollisuuden.

Ei Scott kuitenkaan niin kovasti juuri päättyneellä STP-kiertueella sekoillut. Yksikin säätö on kyllä tässä vaiheessa sille jätkälle vähintäänkin tarpeeksi, mutta kokonaisuutena kiertue taisi olla ihan onnistunut.

http://www.belowempty.com/index.php

Sieltä voi käydä foorumilta lukemassa keikoilla käyneiden fanien mietteitä.
Abysmal
20.11.2008 14:07:59 (muokattu 20.11.2008 14:14:14)

Hyvä levy Libertad on, parempi kuin se eka. Paljon tasaisempi. Jäi vaan harmillisen pienelle huomiolle aikoinaan, tiedä sitten johtuiko jotenkin siitä ettei levyltä löytynytkään uutta Slitheriä tai jotain.

Mutta tuo Paralysis ei ainakaan ihan heti auennut mulle ja itse levy soi jokseenkin uneliaasti, mikä sinänsä ei ole huonokaan juttu. Big Black Monster on hyvä. Hienosti Scott joka tapauksessa laulaa, oikeastaan pitkästä aikaa taas oikein tyylikkäästi.

Edit: Ainiin! Levyn nimihän on "Happy", mutta mihin on kadonnut se samanniminen biisi, joka aikoinaan komeili tuolla Weilandin MySpace-sivulla? Mun mielestä se oli ihan kiva kappale, hassua ettei ole tuolla levyllä.
Azwethinkweiz
20.11.2008 19:21:28

Hyvä levy Libertad on, parempi kuin se eka. Paljon tasaisempi. Jäi vaan harmillisen pienelle huomiolle aikoinaan, tiedä sitten johtuiko jotenkin siitä ettei levyltä löytynytkään uutta Slitheriä tai jotain.

Mutta tuo Paralysis ei ainakaan ihan heti auennut mulle ja itse levy soi jokseenkin uneliaasti, mikä sinänsä ei ole huonokaan juttu. Big Black Monster on hyvä. Hienosti Scott joka tapauksessa laulaa, oikeastaan pitkästä aikaa taas oikein tyylikkäästi.

Edit: Ainiin! Levyn nimihän on "Happy", mutta mihin on kadonnut se samanniminen biisi, joka aikoinaan komeili tuolla Weilandin MySpace-sivulla? Mun mielestä se oli ihan kiva kappale, hassua ettei ole tuolla levyllä.

Taisi jäädä pois sen takia kun se oli tehty yhteistyönä Pharrell Williamsin kanssa (tai oli mahdollisesti sen tekemä biisi) ja Pharrell päätti levyttää sen NERD:n kanssa, ilman Scottia.
Misa1
21.11.2008 12:35:14

Aika tylsiä ja turhan iloisen sävyisiä biisejä. Hyvä, että jaksaa tehdä jotain eikä ratkennut ainakaan täysin radalle mut ei kyllä tuotanto sytytä.
www.animasound.net
www.myspace.com/theanima
www.mikseri.net/anima
Hannu H.
21.11.2008 22:57:23

Enkö mä ny osaa ku ei tuolla playerissa oo ku kaks biisiä pyörimässä?
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Jokapaikanapina
22.11.2008 11:22:30
Enkö mä ny osaa ku ei tuolla playerissa oo ku kaks biisiä pyörimässä?

Osaat, tai sit mäkään en osaa.
A.Starving
23.11.2008 22:13:56
Juu, ei siellä ole kuin Missing Cleveland ja Paralysis kuultavissa. Ihan hyvältä kuulosti, aika kevyttä poppisoundia kylläkin, pääsi vähän yllättämään, mutta ei välttämättä ikävästi. Olikos siellä jotain rokimpiakin vetoja, te koko levyn kuulleet?
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
Azwethinkweiz
25.11.2008 12:46:16

Juu, ei siellä ole kuin Missing Cleveland ja Paralysis kuultavissa. Ihan hyvältä kuulosti, aika kevyttä poppisoundia kylläkin, pääsi vähän yllättämään, mutta ei välttämättä ikävästi. Olikos siellä jotain rokimpiakin vetoja, te koko levyn kuulleet?

Eipä oikeastaan. Nuo ovat levyn melkeinpä rokeimmat biisit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)