Aihe: Ramones - It's Alive 1974-1996
1
Rusty
03.11.2007 14:08:52
Jotenkin päässy lipumaan ohi tän dvd:n julkasu, vaikka Ramones tärkee bändi onkin. Kertokaa, jos joltai löytyy hyllystä. Luvataan yli 4 tuntia livepätkiä vuosien varrelta, olis mukava tietää vähän et minkä tasosta materiaalia ja onko paljon toistoa biiseissä?
The soul is dead but the body is still dying
vmp123
03.11.2007 23:55:23
Vaikuttas mielenkiintoselta julkaisulta. Tuolta löytyy biisilista yms tietoa: http://en.wikipedia.org/wiki/It's_Alive_1974-1996
- http://www.cc.jyu.fi/~vitapasa/ -
vt1100
14.02.2008 15:17:13
Joo, nyt kun tuntuu olevan miehiä jotka tietää niin kertokaas mulle mitä erinomaista Ramonesissa on kun siitä jaksetaan vouhottaa? Itse en jaksa ymmärtää eikä bändin musa putoa millään tasolla mutta jos olen ymmärtänyt jotain väärin tai en ymmärrä ollenkaan niin nyt saa valaista tietämätöntä.
SGitar
14.02.2008 16:06:39
Mulla on toi boxi ja hyvää matskua on kyl suurimmaks osaksi. Parasta on -77 vuoden uudenvuoden keikka ja old grey whistle test keikat. Vanhimmissa vedoissa ei ole kauhean hyvä laatu mutta ihan katsottava kyllä.
krautio
14.02.2008 16:52:02

Todella hyvä ja kattava dvd. Voisi sanoa, että on kyllä yksi parhaista antologioista, joita olen vuosien varrella ostanut. Löytyy myös kamaa muinaiselta 80-luvulta. Esim. Ac/dc:n dvd:ssä tätä aikakautta oli paljon vähemmän.

t. Köpe

Mulla on toi boxi ja hyvää matskua on kyl suurimmaks osaksi. Parasta on -77 vuoden uudenvuoden keikka ja old grey whistle test keikat. Vanhimmissa vedoissa ei ole kauhean hyvä laatu mutta ihan katsottava kyllä.
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Rusty
14.02.2008 16:54:59
Itelläänkin joo ollut toi boxi jo marraskuusta, hyvää kamaahan siellä on, erityisesti toi uudenvuoden veto.

Ja Ramones on vaan onnistunu kiteyttämään rock'n'rollin peruselementit: sähköskeba soi, biisit on ladattu täyteen energiaa ja kuuntelijalle tulee h-lvetin hyvä fiilis! Näähän on aina tottakai mielipidekysymyksiä (yks tykkää tyttärestä, toinen äidistä, kolmas perheen koirasta), mut suosittelen kyllä katsastaan noita livepätkiä jos eteen vaan sattuu. Yksinkertasuus kunniaan!

"They're fairly long songs that are just played very quickly" - Johnny Ramonen vastaus kysymykseen Ramonesin biisien pituudesta
"One of these days, I'm gonna change my evil ways" - Bon Scott
Gardiner
14.02.2008 19:04:36

Joo, nyt kun tuntuu olevan miehiä jotka tietää niin kertokaas mulle mitä erinomaista Ramonesissa on kun siitä jaksetaan vouhottaa? Itse en jaksa ymmärtää eikä bändin musa putoa millään tasolla mutta jos olen ymmärtänyt jotain väärin tai en ymmärrä ollenkaan niin nyt saa valaista tietämätöntä.

I don`t wanna walk around with you
So why you wanna walk around with me?

Jos ei putoo, niin älä yritä ymmärtää. Kuuntele jotain muuta. :-D
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Dunga
14.02.2008 19:08:12
jos olen ymmärtänyt jotain väärin

No jos ei Ramones putoa niin todellakin oot ymmärtänyt jotain väärin ;)
Atomic Cafe
14.02.2008 19:54:41
Jos Ramones ei toimi HETI niin se ei toimi koskaan.
krautio
14.02.2008 21:17:23

Näin hurahdetaan Ramonesiin by me.

Joskus vuonna 1990 speedmetalbuumin keskellä otin lainaan kaverilta Voivodin kasetin. Toiselle puolelle oli nauhoitettu kolme biisiä Ramojen Brain Drain levyltä. Ramot oli tuohon aikaan aivan tuntematon bändi ja oma speedmetalinnostus oli jo hiipumassa. Nöh, päätin kuunnella b-puolen ja kun Joey avasi kurkkunsa I believe in Miraclesissa, niin olin aivan myytyä miestä. Se oli kyllä jotain maagista mun musankuunteluhistoriassa. Vain Nirvanan Nevermind on aiheuttanut jotain samanlaista.

t. Köpe

Jos Ramones ei toimi HETI niin se ei toimi koskaan.
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Pedroz
14.02.2008 21:41:30

Olen omistanut Anthology-kokoelman vuosikausia ja pärjännyt sillä aivan mainiosti, mutta toisinaan sitä harkitsee, että pitäisiköhän jotain kokopitkiäkin ostaa, kun kuitenkin yleensä musiikkini kuuntelen albumikokonaisuuksina ja bändejä lähinnä niiden kautta arvotan. Ehkä pitää laittaa jotain Ramones-lättyjäkin ostoslistalle.
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
vt1100
15.02.2008 19:31:11
Näin hurahdetaan Ramonesiin by me.

Joskus vuonna 1990 speedmetalbuumin keskellä otin lainaan kaverilta Voivodin kasetin. Toiselle puolelle oli nauhoitettu kolme biisiä Ramojen Brain Drain levyltä. Ramot oli tuohon aikaan aivan tuntematon bändi ja oma speedmetalinnostus oli jo hiipumassa. Nöh, päätin kuunnella b-puolen ja kun Joey avasi kurkkunsa I believe in Miraclesissa, niin olin aivan myytyä miestä. Se oli kyllä jotain maagista mun musankuunteluhistoriassa. Vain Nirvanan Nevermind on aiheuttanut jotain samanlaista.

t. Köpe

Ok, jotain tälläista vastausta odottelinkin enkä mitään puolivillaisuuksia tyyliin "jos ei putoa heti niin ei putoa". No, silti ei mun bändi mutta arvostan toki jos tämmösellä autotallikamalla päästään kulttimaineeseen. Harmi sinänsä että viikatemies on ottanut näidenkin riveistä omansa.
Atomic Cafe
15.02.2008 20:19:38
Ok, jotain tälläista vastausta odottelinkin enkä mitään puolivillaisuuksia tyyliin "jos ei putoa heti niin ei putoa"

Jos pidät tuota lausetta puolivillaisena niin Ramones ei tosiaankaan ole sinun juttu.
Atomic Cafe
24.10.2008 00:40:03 (muokattu 24.10.2008 00:41:42)
Tommy Ramone vierailee tällä viikolla Tampereen Musiikki & Media -seminaarissa
asna
24.10.2008 19:27:00

Se upee tunne!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)