Aihe: Rilo Kiley
1
beethro
02.09.2007 23:04:00
Ketkäs täällä pitävät tästä Los Angelesista tulevasta indie/pop/rock-bändistä? Radio Helsinki on soitellut aika tiuhaan tuota Silver Lining- biisiä ( joka on muuten aivan mahtava), ja ilmeisesti uusin levynsä on saanut paljon ylistäviä arvioita. Meikäläinen diggaa kyllä kybällä noista myspacesta löytyvistä biiseistä. Laulaja Jenny Lewisilla on kerrassaan ihana ääni ja biisit ovat mun mielestä muutenkin hyvin tehtyjä. Tossa vielä toi myspace-linkki:

http://www.myspace.com/rilokiley
Other moneyish
Marlowe
02.09.2007 23:10:17
Ostin Rilo Kileyn uusimman levyn ja ihan hyvältähän se on kuulostanut. Käsittääkseni uutukaisen materiaali on astetta kaupallisempaa ja radioystävällisempää kuin yhtyeen aikaisemmat ja indiemmät tuotokset. En ole kuullut noita varhaisempia levyjä, mutta pidän kyllä kovasti Jenny Lewis & the Watson Twinsien "Rabbit Fur Coatista".

Kriitikoiden mielipiteet uudesta Rilo Kileystä tuntuvat vähäsen jakautuvan: Mojo ja Uncut suhtautuivat siihen hyvinkin innostuneesti, kun taas uusin Rumba ampui kiekon alas yhden tähden turhakkeena.
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
Lähikauppias
03.09.2007 00:23:15

The Execution Of All Things sekä Take Offs And Landings sisältävät muutamia erittäinkin hienoja kappaleita. Uudemmista en ole kuullut kuin jonkun yhden ilmeisesti hitin, josta en pitänyt yhtään. Oli varsin perusrokkia. Sietäisi varmaan tarkastaa nää uudetkin silti.
www.johnnysuperhero.net OSTA HYVÄ LEVY! Rock over London, rock on Chicago.
Feggy
03.09.2007 11:41:44

Ykköslevy toimii täpöllä, kakkoslevyä en ole vielä kuullut.
Uutta Lockmania
Isodee
03.09.2007 23:48:28
Edellinen levy, "more adventurous" on eräs suosikkejani. Tämä uusi ei vaikuta kovin kiinnostavalta sen mitä olen kuullut.
patonki
04.09.2007 01:56:32

No joo, eka levy oli ihan pikkunäppärä, mutta ei sitä oo tullut paria puolihuolimatonta kuuntelukertaa enempää pyöritettyä. Kakkoslevy Execution Of All Things sen sijaan oli jo aivan mahtava. Kolmoslevy More Adventurous oli jo askel harmittomampaan ja kasvottomampaan radiorokkiin, mutta tämä uusin levy on jo ihan kammottavaa lässytystä. Viime levyllä oli sentään yksi ihan helvetin komea biisi (Accidntel Deth) ja muutama hyvinkin mukiinmenevä kappale. Uusimmalla ei ole yhtä ainutta edes kuunneltavaa biisiä. Pettymys oli kova.

Ja niin, se oli meikäläinen joka arvosteli tuon uusimman levyn uusimpaan Rumbaan.
Feggy
04.09.2007 08:26:04 (muokattu 04.09.2007 08:26:43)

No joo, eka levy oli ihan pikkunäppärä, mutta ei sitä oo tullut paria puolihuolimatonta kuuntelukertaa enempää pyöritettyä. Kakkoslevy Execution Of All Things sen sijaan oli jo aivan mahtava. Kolmoslevy More Adventurous oli jo askel harmittomampaan ja kasvottomampaan radiorokkiin, mutta tämä uusin levy on jo ihan kammottavaa lässytystä. Viime levyllä oli sentään yksi ihan helvetin komea biisi (Accidntel Deth) ja muutama hyvinkin mukiinmenevä kappale. Uusimmalla ei ole yhtä ainutta edes kuunneltavaa biisiä. Pettymys oli kova.

Ja niin, se oli meikäläinen joka arvosteli tuon uusimman levyn uusimpaan Rumbaan.

Äh joo, olen sivistymätön, siis mulle More Adventurous oli se tärkeä levy, siis kolmoslevy - se onkin sitten ainoa kuulemani RK-levy.
Uutta Lockmania
Frusci-ante
12.03.2008 14:13:16
Eipä ole aiheuttanut tämä uusin Under the blacklight mitään keskustelua, joten kerrotaan nyt sitten oma mielipide. Mielestäni levy sisältää erittäin mainiota poppia, joskin pari turhempaakin viisua on levylle eksynyt. Kyllähän tätä mielellään kuuntelee, vaikka Britneyhin ja muihin vastaavin verrattuna.
nikomati
12.03.2008 14:51:43

ihan sairaan kova pop-levy tämä under the blacklight. suurin osa biiseistä rullaa melkosen hyvään tapaan. eipä mulla muuta. ainiin, laulajan ääni on nannaa.
koskaan ei voi olla liian gay
sa-ku
18.03.2008 09:03:34
Minusta UTB oli viime vuoden parhaita levyjä. Mielettömän hyviä biisejä täynnä. Oikeastaan yhtään huonoa ei ole. Ainoastaan 15 on jo sen verta miljoonaan kertaan kuultu että se tulee skipattua vaikka periaatteessa pätevä raita onkin.

Ehdottomasti aliarvostettu bändi. Bright Eyesin kanssa about parasta poppista mitä on viime vuosina tullu.
Isodee
19.11.2008 19:20:03
ihan sairaan kova pop-levy tämä under the blacklight. suurin osa biiseistä rullaa melkosen hyvään tapaan. eipä mulla muuta. ainiin, laulajan ääni on nannaa.

Annoin Under the Blacklight-levylle uuden mahdollisuuden ja tänään se kolahti. Tosiaan, yksi täydellisimmistä pop-levyistä mitä olen kuullut. Se on niin totaalisen erilainen edelliseen levyyn verrattuna, että ihan kuin kyse olisi eri bändistä.

Ja enpä muista koska olen viimeksi kuullut noin hyväsoundista levyä. Varsinkin bassot tömisee aika mukavasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)