mongoloidi 09.08.2003 23:15:15 | |
---|
Eli siis mitä olette mieltä kyseisestä bändistä? Mielestäni ihan prkleen kova bändi! Saatanallisen hyvä meininki! -Only the Coffinbangers are pure bullshit- |
DoThePop 10.08.2003 11:09:04 | |
---|
Kyllähän Mad Sin on omassa sarjassaan loistava bändi.Helkutin energistä meininkiä niillä riittää.Ehkä snadi epätasaisuus vaivaa levytyksiä.Siinä missä Amphigory on aikamoista kuraa.Niin taas A ticket into underworld on ihan psychobilly levytyksien huippuja.En oo muutamaan vuoteen kuunnellutkaan bändiä juuri yhtään.Ehkäpä pitäisi tuo A ticket into Underworld pyöräyttää soittimessa pitkästä aikaa. |
mongoloidi 10.08.2003 14:47:31 | |
---|
Osta se Survival of the Sickest. Se on aika nopeatempoista psychobillyä. -Only the Coffinbangers are pure bullshit- |
DoThePop 10.08.2003 17:21:30 | |
---|
Osta se Survival of the Sickest. Se on aika nopeatempoista psychobillyä. Tosta levystä olenkin kuullut paljon kehuja.Tarttee laittaa harkintaan ton ostaminen.Tää oli käsittääkseni se viimeisin julkaisu bändiltä? |
Jani The Rock 11.08.2003 09:52:06 | |
---|
Jaa, mun mielestä Amphigory on hyvä levy. Siinä on sopivan tunkkaiset ja kolisevat soundit, ja monta hyvää biisiä. Ja se on vielä psykobillyä eikä mitään heviä... Mad Sin -diggareille on ihan pakko suositella Spectresiä ja Mr. Badwrenchiä, on kovia! "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
mongoloidi 12.08.2003 18:42:12 (muokattu 12.08.2003 18:42:54) | |
---|
Tää oli käsittääkseni se viimeisin julkaisu bändiltä? Viimeisin kyllä,mutta ei viimeinen. Pojat on nauhottamassa uutta täyspitkää studioalbumia ja niiltä tuli vähän aikaa sitte joku neljän piisin EP. Katso Itse www.madsin.com -Only the Coffinbangers are pure bullshit- |
PolkaTulk 12.08.2003 18:59:55 | |
---|
Jaa, mun mielestä Amphigory on hyvä levy. Siinä on sopivan tunkkaiset ja kolisevat soundit, ja monta hyvää biisiä. Ja se on vielä psykobillyä eikä mitään heviä... Samat soundit on myös Jumalal...eiku The Crampsilla joista kannattaa kuunnella esim psychedelic jungle jossa on toi mad sinin coveroima rockin`bones, mikä molemmilta aivan mahtava rallitus.human fly on myös crampsin.Ainiin ja klingonzilla on kanssa tollasta vähän hidasta psychoa ja demented are golla.Ja sitten se mad sinin Amphigorya seurannut levytys(distorted dimensions)on sitten samaa hidastelua paremmilla ideoilla. 666% Hellbilly |
Jani The Rock 12.08.2003 21:49:55 | |
---|
Klingonz on tuttu jostain kokoelmalta. Demented are gon levyjä mulla on joskus ollutkin mutta se ei ole ikinä kolahtanut kunnolla. Semmoinen bändi kuin Celtic Bones kiinnostaisi, nimittäin ne vähät jutut mitä olen kuullut on olleet saa-ta-nan hyviä. Ne julkaisevat ilmeisesti vain omakustanteita, Jungle Recordsin kautta piti jotain uutta levyä tulla saataville mutta se homma on ilmeisesti kusahtanut täysin. "I don`t wanna be a rock`n roll star, just wanna play my honky guitar..." -Peer Gynt |
h.hälvet 04.01.2009 16:38:26 | |
---|
Mä sain muuten kopattua Koeften tamburiinin viime Ilosaarirockissa. Se oli aika paskassa kunnossa kun Koefte oli hakannu sillä itteensä naamaan ja rinnuksiin. i am now a ninja |
T.N.T 04.01.2009 23:49:48 | |
---|
Näin viime kesänä ilosaarirokissa. Kyllä olivat helvetin kovia. Ei tullut senkoommin vastaan. Täytyypä käydä heti youtubessa kuuntelemassa. T: Karvaiset sääret |