Aihe: Knockout Cocktail - Streetrollia Oulusta
1
punainenettan
18.02.2009 14:43:19 (muokattu 21.02.2009 22:32:59)
Pistetääns nyt tällainenkin pystyyn kun kerran muillakin on..

Knockout Cocktail on Oulusta ponnistava rockryhmä. Ikää bändillä on noin 2 vuotta.

Aluksi "bändi" oli kaveriporukan haave soittaa rockbändissä. Kaikilla oli viimesenpäälle kuteet ja mällit naamassa, mutta yhtään soitinta eivät nämä pojat omistaneet. Kuitenkin "bändin" silloisella pöytärumpalilla oli tähtäimessä päästä soittamaan ihan oikeasti. Niin hän hankkikin oikeat rummut(traxit) rummut(traxit) rummut ja aloitti harjoittelemisen. Muut bändin jäsenet katsoivat suu pyöreänä: "Wtf äijä soittaa oikeasti jotain!?!"

Näin aika kului ja pikkuhiljaa muut jäsenet feidasivat pois kuvioista. Ainoastaan laulaja jäi mukaan kelkkaan. Mutta eihän sellainen ole rockbändi, missä ei ole kitaraa tahi bassoa? Niinpä joku tunsi jonkun ja se ja se sen.. Ja näin saatiin ryhmä kokoon erinäisten, ei niin mukavienkaan tapahtumien jälkeen! Ja laulajakin osti mikin.

Knockout Cocktail soittaa epärehellistä rock n' rollia, jota ei kuitenkaan voi verrata suoraan mihinkään bändiin. Vaikutteina voisi kuitenkin pitää perus GnR, Motley, Ramones, The Cult, Hardcore Superstar jne. -akselia, mutta bändin kitaristit edustavat musiikkimaultaan esim. vanhanliiton deathmetallia ja muuta raskaampaa osastoa. Bändissä on tällä hetkellä 5 jäsentä + manageri..;)

Yhtye sai helmikuun alussa valmiiksi esikoisdemon, joka on nauhoitettu omalla reenikämpällä. Demolle valittiin kappaleet 12:sta valmiista biisistä. Tarkoituksena on aloittaa keikkalu asap ja uutta demoa tulee ulos ensi syksynä. Bändillä on tietyt tavoitteet, mutta samalla se on realistisen tietoinen kehittymistarpeestaan.

Joten jos jotain keskustelua, kommenttia, palautetta tai ihan mitä vaan tulee mieleen, niin laittakaa ihmeessä!!

Keskeneräinen MySpace-profiili:
http://www.myspace.com/knockoutcocktail

Meili:
k.o.cocktail@gmail.com

Facebook:
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=44870062780
http://www.myspace.com/knockoutcocktail
MrHands
18.02.2009 17:42:03
Kaikilla oli viimesenpäälle... mällit naamassa

jostaki se on alotettava
punainenettan
18.02.2009 18:10:39
jostaki se on alotettava

Niinpä.. Joskus näinkin.
Ronttu
18.02.2009 20:08:24
Knockout Cocktail soittaa rehellistä rock n' rollia, jota ei kuitenkaan voi verrata suoraan mihinkään bändiin.

Eihän se sitten mitään rehellistä rokkia ole.
"Kaikki musa mitä ikinä on tehty on paskaa"
stickyfinger
19.02.2009 23:58:06
Ensinnäkin, tämä kuulusi demo-puolelle eikä tänne.

Kuuntelin paria ensimmäistä myspacessa olevaa biisiä...

Oikeasti, kaikki on niin kliseistä bändinnimestä lähtien, että tällaista pitäisi osata vääntää ihan helevetin hyvin että erottuisi edes jotenkin. Jotain omaa meininkiä, pliis.
"Jack Danielsit" ja "actionit" on rock-kuvastossa kierrätetty niin moneen kertaan, että muotovaliostikin tätä genreä murjovat hukkuvat joukkoon, saati sitten vähän aloittelevammat porukat. Vaikka kuinka olisi perinne-orientoitunut rock-bändi, niin kyllä sitä sitä omaa saundia ja meininkiä pitää olla. Tässä ei ole kumpaakaan.

Laulajalle helkutisti treeniä ja / tai laulutunteja. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta jos laulajan suoritus särähtää heti korvaan, niin kuuntelijan mielenkiinto loppuu siihen.

Niin, sanoin jo mutta vielä kerran; jättäkää pahimmat kliseet pois, ja omaa joukkoon kiitos.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
superfly
20.02.2009 00:07:53
Killing internet dragons is serious business!
punainenettan
20.02.2009 17:36:15
Ensinnäkin, tämä kuulusi demo-puolelle eikä tänne.

Kuuntelin paria ensimmäistä myspacessa olevaa biisiä...

Oikeasti, kaikki on niin kliseistä bändinnimestä lähtien, että tällaista pitäisi osata vääntää ihan helevetin hyvin että erottuisi edes jotenkin. Jotain omaa meininkiä, pliis.
"Jack Danielsit" ja "actionit" on rock-kuvastossa kierrätetty niin moneen kertaan, että muotovaliostikin tätä genreä murjovat hukkuvat joukkoon, saati sitten vähän aloittelevammat porukat. Vaikka kuinka olisi perinne-orientoitunut rock-bändi, niin kyllä sitä sitä omaa saundia ja meininkiä pitää olla. Tässä ei ole kumpaakaan.

Laulajalle helkutisti treeniä ja / tai laulutunteja. Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta jos laulajan suoritus särähtää heti korvaan, niin kuuntelijan mielenkiinto loppuu siihen.

Niin, sanoin jo mutta vielä kerran; jättäkää pahimmat kliseet pois, ja omaa joukkoon kiitos.

Kiitos kommentista.

Mietinkin tuota demopuolta, mutta siellä ei kyllä saa minkäänlaista keskustelua aikaan. Saati kommenttia. Esimerkiksi raskaamman musiikin keskutelualueella on aiheita vääränään demotason bändeistä, joka minua ei haittaa ollenkaan. Mukava kuulla/lukea uusista bändeistä imo.

Joo kyllähän se soundi on vielä hakusessa itse kullakin ja oma juttu tulee varmasti ajallaan. Kliseisyydestä en sano mitään muuta kuin, että tavoitteena ei ole tosiaankaan keksiä pyörää uudelleen. Ja rock-katalogiin on kyllä kieltämättä helkkarin vaikea keksiä uusia lukuja.
Super-Jari
20.02.2009 18:11:57
Kiitos kommentista.

Mietinkin tuota demopuolta, mutta siellä ei kyllä saa minkäänlaista keskustelua aikaan. Saati kommenttia.

Minkä verran olet itse demopalstalla kommentoinut yhteitä? :)
Kailis
20.02.2009 18:52:13

Tää on ongelma. Itse olen pyrkinyt jonkin verran palautetta antamaan demopalstalla, mutta viimeksi laittamaani Sinking Ship demoon ei ole herunut kommentin kommenttia. Aika persiistä.
punainenettan
20.02.2009 21:24:44
Tää on ongelma. Itse olen pyrkinyt jonkin verran palautetta antamaan demopalstalla, mutta viimeksi laittamaani Sinking Ship demoon ei ole herunut kommentin kommenttia. Aika persiistä.

Joo kyllähän se on sitä 1-5 kommenttia mitä tuolla bändit korkeintaan saa.. Ja puolet niistä on omia nostoja. Laitoin itsekkin yhden biisin sinne about 2 viikkoa sitten, eikä ole kommentteja tullut.

Eipäs kyllä ole tullut itselläkään sinne kirjoiteltua.;)

Mutta minä en näe tässä ketjun perustamisessa edelleenkään mitään pahaa. Tavoitteena on saada vain palautetta. Ok?
Kailis
20.02.2009 21:56:57

Kato kun pitäis jonniilainen asema ansaita että katsotaan hyvällä silmällä tähän palstaan postaaminen, varsinkin jos sen tekee itse.
punainenettan
20.02.2009 23:20:15
Kato kun pitäis jonniilainen asema ansaita että katsotaan hyvällä silmällä tähän palstaan postaaminen, varsinkin jos sen tekee itse.

No ei siinä mitään. Tietääpähän sitten ens kerralla..;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)