HaloOfFlies 18.11.2006 02:03:43 | |
---|
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
samsonov 18.11.2006 09:27:01 | |
---|
Hienoa :P Innolla odotellessa. All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee |
slowdive 18.11.2006 12:04:08 | |
---|
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=62334 Toivottavasti on yhtä hyvä tai jopa parempi kuin edellinen levy. Innon ja pelon sekaisesti odotellen. Moni tuntui tykkäävän "Twelve Shotsista" joka oli mun mielestä suoraan sanoen huono kiekko, mutta "Another Hostile Takeover" oli taas jotakuinkin parasta Hanoi Rocksia, mutta huonoja arvioita sai.. Toivottavasti bändi kuitenkin jatkaisi samoilla linjoilla, mutta vähän toista pelkään. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Vainhaalee 18.11.2006 16:14:18 (muokattu 18.11.2006 16:14:26) | |
---|
Kyllähän näitä mielellään odottaa, mutta parasta mitä on Hanoin julkaisujen suhteen tapahtunut viimevuosina, on tuo The Albums 1981-1984... The Flashing Psychedelic Kid |
-Mickill- 18.11.2006 18:04:51 | |
---|
Kyllähän tuo heti tulee ostettua vaikka toi edellinen lätty miusta oli vähän laimea. Ei huono levy tosiaankaan, kyllä siellä parit tiukat hitit oli. Mutta kokonaisuutena heikoin Hanoi-lätty. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
Juuho 18.11.2006 21:05:49 | |
---|
Kyllähän tuo heti tulee ostettua vaikka toi edellinen lätty miusta oli vähän laimea. Ei huono levy tosiaankaan, kyllä siellä parit tiukat hitit oli. Mutta kokonaisuutena heikoin Hanoi-lätty. Muutama erittäin kova biisi, mutta ne lyhyet pätkät ympäri levyä rikko kokonaisuutta aika pahasti. Mut pitää kyl jätkille hattua nostaa, että jo kolmatta levyä tekevät, meinaan olis varmaan aika helppoo kierrellä pelkkiä vanhoja biisejä soitellen. |
tonyonly 19.11.2006 00:30:55 | |
---|
Muutama erittäin kova biisi, mutta ne lyhyet pätkät ympäri levyä rikko kokonaisuutta aika pahasti. Mut pitää kyl jätkille hattua nostaa, että jo kolmatta levyä tekevät, meinaan olis varmaan aika helppoo kierrellä pelkkiä vanhoja biisejä soitellen. Nimenomaan, stetsoni nousee täältäkin. Ja luulenpa että tekevät juuri sellaisen levyn kuin haluavat :) "If you walk in front of me I may not follow
If you walk behind me I may not lead
So please walk beside me and be my friend" |
RocknRoll 19.11.2006 01:59:26 | |
---|
Tämä oli autuain uutinen musiikin saralla pitkästä aikaa, voi pojat! Minä itse olen henkilökohtaisesti pimpuli pystyssä uutisesta! |
omenamehu 19.11.2006 10:49:13 | |
---|
Asiaa. Itse en kovinkaan paljon tykkäile hanoin vanhemmasta tuotannosta, mut toi another hostile takeover on kympin levy, ei yhtään huonoa biisiä mun makuun. Toivottavasti poijjaat jaksavat pitää saman meiningin päällä uudella levylläkin! Keep on cock rocking! |
DirtyFingers 20.11.2006 21:47:15 | |
---|
Ää...ai että ensi syksynä. Jaksaakohan tuota odotella? Jaksaa, mutta olisi aikaisemmin saanut ilmestyä... Singing alone |
gogo 21.11.2006 11:54:15 | |
---|
Ää...ai että ensi syksynä. Jaksaakohan tuota odotella? Jaksaa, mutta olisi aikaisemmin saanut ilmestyä... Ja kun nyt ilmoitetaan julkaisuajankohdaksi tuo ensi syksy, niin todellisuudessa se venyy todennäköisesti loppuvuoteen 2007/alkuvuoteen '08... oksettaa. |
timanttiananas 21.11.2006 11:56:27 | |
---|
Jee hienoa! Twelve Shots on enemmän mun makuun kuin Another Hostile Takeover mutta kyllä nuo molemmat ilmestyessään todisti että homma toimii edelleen. Toivottavasti siltä osin samalla linjalla jatkuu, millainen levy sitten tuleekaan. Ja keikat mitä olen parin vuoden sisään nähny on vedetty niin kybällä että hatunnosto ja kumarrus kyllä. Kuulostaa ja näyttää hyvältä. |
ministeri 22.11.2006 13:28:30 | |
---|
Kyllä mulle Hanoi rocks on se 80 luvun bändi. Tää nykyinen on ihan erilaista musaa. Ei innosta mua vaikka 80-luvulla fani olinkin (tai sitten juuri siksi). |
slowdive 02.12.2006 12:55:12 | |
---|
Michael Monroe mukana taas "Beats and Styles" -jutuissa. Laulaa uudessa biisissä ja videolla ketkuaa: http://www.beatsandstyles.com/bloga.html Ei tuo nyt ihan toivottomin tekele ole, ainakaan noin Beats and Styles -kontekstissa. Tai ainakin vähemmän raivostuttava mihin tuolta kaksikolta tottunut. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Dull Finn 11.12.2006 10:18:52 | |
---|
täytyy yhtyä tuohon 80-luvun Hanoin suosimiseen. tosin olin silloin itsekin nuori, ja siitähän elämä sai muutenkin tiettyä magiaa, mutta kyllä bändi silloin oli aivan eri karisma-asteella kuin nyt, ja biisit parempia, ynnä riffit. nykyinen versio saattaa olla livenä tiukempi, ja toivon Connyn vaikutuksen vievän seuraavaa levyä lähemmäs Andy-maailmaa kuin tuota Miihkalin ikivainoharhaista "talk to the hand"-asennetta. Beats & Styles on huono vitsi... |
shovi 11.12.2006 10:31:38 | |
---|
Miten se niin myöhään voi ilmestyä, kun Mike kertoi tuossa juuri edellisperjantaina että "tänään keikka, huomenna ja ylihuomenna treenit ja heti tiistaina studioon". "Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla |
Artist 11.12.2006 12:30:39 | |
---|
Miten se niin myöhään voi ilmestyä, kun Mike kertoi tuossa juuri edellisperjantaina että "tänään keikka, huomenna ja ylihuomenna treenit ja heti tiistaina studioon". Edellinen levy ilmestyi maaliskuussa 2005 ja olivat joskus kesällä 2004 jo studiossa. Mutta tulevan levyn pitäisi olla enemmän bändilevy kuin edellinen studiokikkailuprojekti, joten ehkäpä menevät studioon tekemään ns. pre productionia, ts. demoavat uusia biisejä yms. "I want everything in this whole world, all the money, all the girls" |
foetor ex ore 11.12.2006 14:30:07 | |
---|
|
jyrki_i 12.12.2006 00:36:46 | |
---|
Juna meni jo vuonna -84. Tekee nämä kaksi pörröpäätä kuinka hyvän levyn tahansa, niin tilanne ei enää miksikään muutu. Aika mennyt ei koskaan palaa... Olisi kannattanut lopettaa keskinäinen kiukuttelu jo 20 vuotta sitten. |
slowdive 12.12.2006 08:14:24 | |
---|
Juna meni jo vuonna -84. Tekee nämä kaksi pörröpäätä kuinka hyvän levyn tahansa, niin tilanne ei enää miksikään muutu. Aika mennyt ei koskaan palaa... Niin.. no, äijät ovat kuitenkin muusikkoja, joten miksipä eivät yhdessä soittelisi jos homma pelaa? Aika mennyt ei sillä palaa, ja ehkä se "miljoonajunakin" meni jo -84, mutta ne miljoonat nyt ei ole kovin hyvä motiivi rokin soittamiselle muutenkaan. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |