Aihe: James Blunt
1 2 3
aiiT
02.10.2005 10:32:04

No niin!

Onpahan taas Brittein saarilta tultu poppisjunalla ja vähän lujaa. James Bluntin Back to Bedlam -albumi hurmasi välittömästi, ja nyt olen täällä ihan fiiliksissä ja odottelen miekkosta Suomeen. Olihan se jo maisemissa viikko sitten, vaan tietysti missasin.

Muita kuulijoita?
We are accidents waiting to happen.
Osmo
02.10.2005 11:01:18
Kovasti on juu kiinnostusta kyseiseen heppuun. Ainakin tämän singlen "You're Beautiful" perusteella. Ilmeisesti pitää jossain vaiheessa poistaa se kaupasta soittimeeni.
Pixies.
Antsa
02.10.2005 11:19:04
Vaikka pidän You're Beautiful -kappaleesta, en ole innostunut tutustumaan miehen levyyn tarkemmin.

Suositelkaas kappalita tuolta levyltä.
aiiT
02.10.2005 13:15:02

Out of my Mind, ja uusin sinkku Wisemen tällä hetkellä ehkä kovimmassa soitossa. Ja se vika slovari, No Bravery. Karvat nousee pystyyn, kert on niin hianoo.
Mr_Brightside
02.10.2005 20:33:38
Kuulostaa liikaa Maroon 5:lta. Kun kuulin ensimmäisiä kertoja radiosta (enkä kuullut esittäjän nimeä) olin varma että kyseessä on Maroon 5:n uusin sinkku. Laulajan ääni on 1:1 ja kun musiikkityylikin on vielä sama niin...
kiriminni
02.10.2005 22:01:29
Persoonallinen ääni.Vastaili aikas hauskasti Tuomo ja Juuso
experiencessä.Huumorintajuinen kaveri ja ulkonäköä enemmän
kuin kymmenessä tuiskutukassa.
aiiT
03.10.2005 19:13:58

Kuulostaa liikaa Maroon 5:lta. Kun kuulin ensimmäisiä kertoja radiosta (enkä kuullut esittäjän nimeä) olin varma että kyseessä on Maroon 5:n uusin sinkku. Laulajan ääni on 1:1 ja kun musiikkityylikin on vielä sama niin...

Huh, mulle ei tullut edes mieleen :) no, korvansa kullakin. Mulle Maroonit ei toimi laisinkaan, mutta Jamesin tunnelmat kyllä saa tipan linssiin, karvat pystyyn ja muuta mukavaa.
Flow
03.10.2005 19:24:25
Minuun herran musiikki ei iske sitten yhtään. Mutta ymmärrän sen, että joihinkin tällainen musiikki kolahtaa ja kovaakin.
Onhan hänessä persoonaa mutta ääni on MINUN korvaani hieman vääränlainen.
I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin
carnation
03.10.2005 19:51:51
Minuun herran musiikki ei iske sitten yhtään. Mutta ymmärrän sen, että joihinkin tällainen musiikki kolahtaa ja kovaakin.
Onhan hänessä persoonaa mutta ääni on MINUN korvaani hieman vääränlainen.

Hivenen samoilla linjoilla, etenkin Bluntin äänen suhteen. Kyllä se Jeff Buckley pyyhkii lattiaa kaikenmaailman jamesblunteilla ;)
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
aiiT
03.10.2005 20:02:43

Tavanomaista rokkipoliisi-nihkeilyä havaittavissa! :D
ydinaukio
03.10.2005 20:17:31
Aivan kauhea äijä ja kamalaa musiikkia.
1960-1980
03.10.2005 21:28:25
En pidä oikein minään.
Rattata
04.10.2005 07:36:53
You're Beautiful on kieltämättä hieno biisi. Muita en ole kuullut. Ja minun korvaani Maroon5 on aika kaukana, sillä sitä bändiä taas en voi oikein sietää.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
Meester Henk
04.10.2005 12:48:38
Ei oikein iske kyllä. Arvelin että tämä on varmaan semmosta tyttöjen musiikkia. Kyselin sitten tytöiltä mielipiteitä James Bluntista. Sanoivat vaan että karsee jätkä ja kauheeta uilutusta se laulu.

Minusta Coldplay tekee asiat jo niin hyvin että ei jaksa innostua oikein mistään James Bluntista. Coldplay on täydellisyys.
"Ei sitä pitäs mennä nenineen sinne missä toiset on ollu munineen." - Klunssila
thescientist
04.10.2005 16:17:10
Minusta Coldplay tekee asiat jo niin hyvin että ei jaksa innostua oikein mistään James Bluntista. Coldplay on täydellisyys.

Komp.

Mutta ei se You're Beautiful-kappalekkaan ole yhtään hassumpi. Kyllä sitä mielellään ihan kuuntelee.
"Olin kussut itseni irti." Kuunneltua Romantikkoitkijät #30
Brian May jr.
05.10.2005 10:47:17

Sanokaas nyt mikä Coldplayssa oikeasti iskee? On ruvennut tuntumaan että saatan olla ainoa henkilö m.netissä joka ei bändistä pidä tippaakaan.
ydinaukio
05.10.2005 10:49:36
Sanokaas nyt mikä Coldplayssa oikeasti iskee? On ruvennut tuntumaan että saatan olla ainoa henkilö m.netissä joka ei bändistä pidä tippaakaan.

Neutraalius, tunteettomus ja äärimmäinen keskinkertaisuus. Suurin osa ihmisistä on tällaisia, siksi he pitävät tällaisesta musiikista.

Parachutes on kyllä ihan kiva levy.
JTS
05.10.2005 10:55:08 (muokattu 05.10.2005 10:56:29)

On ruvennut tuntumaan että saatan olla ainoa henkilö m.netissä joka ei bändistä pidä tippaakaan.

Et ole ainoa. Jo pelkästään laulajan äänen kuuleminen aiheuttaa sellaisia inhoreaktioita allekirjoittaneessa että oksat pois. Mutta antaa toisten tykätä.
-Your anger is a gift-
carnation
05.10.2005 11:10:35
Ihmetyttää kyllä, että miten sellaiset bändit kuin Coldplay ja esim. U2 aiheuttavat niinkin voimakkaita inhoreaktioita. Luulisi että ko. orkesterit ovat huonoimmillaankin vain neutraaleita. Mutta ei kai siinä.
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
Rattata
05.10.2005 11:19:45 (muokattu 05.10.2005 11:22:04)
Neutraalius, tunteettomus ja äärimmäinen keskinkertaisuus.

Saanen olla eri mieltä.

Suurin osa ihmisistä on tällaisia, siksi he pitävät tällaisesta musiikista.

Ei, vaan ihmiset ovat erilaisia. Se mikä susta on tunteetonta ja keskinkertaista saattaa olla minusta jotain aivan toista. Niinkuin coldplayn kohdalla.

Ihmetyttää kyllä, että miten sellaiset bändit kuin Coldplay ja esim. U2 aiheuttavat niinkin voimakkaita inhoreaktioita. Luulisi että ko. orkesterit ovat huonoimmillaankin vain neutraaleita. Mutta ei kai siinä.

Tuskin Coldplay ja U2 näin suuria inhoreaktioita joidenkin kohdalla aiheuttaisikaan, jos ne ei sattuisi olemaan näin järjettömän isoja yhtyeitä.

Mutta ei nyt jaksa jauhaa coldplaysta James Bluntin topicissa. Kyllä mä oon selittäny Coldplayn omassa keskusteluissa mikä siitä tekee niin hienoa.
valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)