Aihe: Ufo Mustonen
1
MK73
07.05.2009 21:01:33 (muokattu 08.05.2009 06:57:05)
Ufo (mikäs miehen oikea etunimi olikaan?) on ollut monessa mukana, mutta 12 vuotta sitten ilmestyneen soolodebyyttinsä seuraksi on nyt tehty "Kuudes aisti" -albumi. Korjatkaa, jos mies on muitakin (soolo)levyjä julkaissut, minusta ei.
Musiikki on edelleen tyyliltään hyvinkin samanhenkistä folk-poppia, kuin esikoisella. Hienosti ja pieteetillä toteutettu levytys tämäkin, ei voi kuin ihailla. Sekään ei haittaa, ettei ylihyvän Anssi Nykäsen hillityn intensiivinen rumputyö onnistu enää yllättämään meikäläistä. :-)

www.ufomustonen.fi
Hiki ja vääntö.
Sarko
08.05.2009 01:16:38
Hearthill FTW.
I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg
Cimble
08.05.2009 09:21:45
MK73: Sekään ei haittaa, ettei ylihyvän Anssi Nykäsen hillityn intensiivinen rumputyö onnistu enää yllättämään meikäläistä. :-)

Liekö Ufon ex-lanko Kuoppamäki soittanut ikinä Ufon levyillä? Ufo kun on vieraillut mm. Kingston Wallin levyllä...

Olin vähän ennakkoluuloinen Ufon, sanotaan nyt superkiltin, tyylin takia. Oli vähän yllätys että mies on ollut "rokkaamassa" vaikkapa Hearthillissä. :) Minua nimittäin pöyristyttää sellainen "nössö" musa ja sanoitustyyli kuin Ufon vuosien takaisessa radiobiisissä Siivoon pois. Mutta onhan tuo pätevä muusikko toki.
Parempi vähän paskaa nurkissa, kuin puhdas helvetti...
päänahka
08.05.2009 11:58:43
Minua nimittäin pöyristyttää sellainen "nössö" musa ja sanoitustyyli kuin Ufon vuosien takaisessa radiobiisissä Siivoon pois.

Ikinä en ole muita biisejä tältä kuullut, kuin tuon. Se soi mulla joka ikinen kerta tiskatessa päässä: "Puhtaat tiskaajan kädet / etsii joitakin kuvia". Mutta yhdyn mielipiteeseesi.
Kailis
09.05.2009 06:36:03

Liekö Ufon ex-lanko Kuoppamäki soittanut ikinä Ufon levyillä?

Tämä??????
Cimble
09.05.2009 12:18:43
Kailis: Tämä??????

Kysymyksesi on niin pitkä ja moniulotteinen, etten välttämättä ymmärtänä sitä oikein, mut vastaan: :)

Sami Kuoppamäki oli kaiketi naimisissa näyttelijä Liisa Kuoppamäen (omaa sukua Mustonen) kanssa. Liisa on Ufon sisko. Taannoin luin lehdestä, että Sami ja Liisa eroavat.
Kailis
10.05.2009 00:15:07 (muokattu 10.05.2009 00:16:17)

Joo Liisa on vierailemassa Kansallisteatterissa ohjaajadebytanttina ja Tero Klingin puolisko Kristiina Halttukin on meillä näyttelemässä. Mut siis tarkoitin että jos bändissä soittaa Nykänen ja bändi on tuore, niin siis jos ei edellisellä levyllä soittanut...
Cimble
10.05.2009 09:34:27
Kailis: Joo Liisa on vierailemassa Kansallisteatterissa ohjaajadebytanttina ja Tero Klingin puolisko Kristiina Halttukin on meillä näyttelemässä. Mut siis tarkoitin että jos bändissä soittaa Nykänen ja bändi on tuore, niin siis jos ei edellisellä levyllä soittanut...

Joo arvasin etten välttämättä ymmärtänyt. :) Kasasin itseni ja googletin, ainakin biisissä Siivoon pois soittaa Nykänen. Ilmeisesti siis koko aikaisemmallakin levyllä. Ja muita levyjä ei siis ole näiden kahden lisäksi.
MK73
10.05.2009 10:51:17
Närpiö: Kasasin itseni ja googletin, ainakin biisissä Siivoon pois soittaa Nykänen. Ilmeisesti siis koko aikaisemmallakin levyllä. Ja muita levyjä ei siis ole näiden kahden lisäksi.

Näin on marjat. Kumpikin levy löytyy mulla hyllystä.
Hiki ja vääntö.
MK73
11.05.2009 14:34:26
Nyt kun olen enemmän kuunnellut, niin uus levyhän on loistava. Näin se taso säilyy korkeana, kun ei ole joka, tai joka toinen vuosi tunkemassa levyä pihalle. Nössöä tai ei, mutta ufon hyvää nössöä :-)
Hiki ja vääntö.
oo-p
12.05.2009 19:15:05

Kuulin tännään ratiosta ja luulin ensin, että Tapion Jussi siellä jollottaa. ..ja se taas merkitsee sitä, että viisari ei värähdä mihinkään suuntaan. Tylsää.
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
Kailis
13.05.2009 02:07:41

oo-p: Kuulin tännään ratiosta ja luulin ensin, että Tapion Jussi siellä jollottaa. ..ja se taas merkitsee sitä, että viisari ei värähdä mihinkään suuntaan. Tylsää.

Just tosta syystä hankkiuduin radiosta eroon -88. Sen jälkeen on viisari värähdellyt.
oo-p
13.05.2009 13:41:16

Kailis: Just tosta syystä hankkiuduin radiosta eroon -88. Sen jälkeen on viisari värähdellyt.

Ei radiota kyllä missään nimessä voi pitää, ainakaan omasta mielestäni, kanavana uuden ja kiinnostavan musiikin etsinnässä. Mutta kyllä sitä autoillessa tulee joskus kuunneltua. On hyvä pysyä kärryillä siitä, mikä sonteli on mediassa in.
Terve, ja kiitos kaloista! ..Delay, missä viivyt?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)