Aihe: the crash
1 2
whoaaa,minäminäminä
13.12.2003 00:23:01
viime kesänä ihastuin kovasti kyseiseen bändiin, ja melodraman myötä olen alkanut diggaamaan entisestään. livenä olen nähnyt yhtyeen vasta kolme kertaa (joista kaksi täysimittaisia keikkoja) ja etenkin 27.11. nosturin esitys teki vaikutuksen. kenellä muulla on positiivisia kokemuksia ko. bändistä?
"i'm not like them, but i can pretend the sun is gone, but i have a light the day is done, but i'm having fun i think i'm dumb, or maybe just happy" nirvana-dumb
lurkki
13.12.2003 00:28:56
kenellä muulla on positiivisia kokemuksia ko. bändistä?
Fantsun hienoa. Nyt kysytään pelkästään positiivisia kokemuksia.
(muistakaa ajatella homoeroottinen äänensävy)

Mun mielestä tennisvideossa oli tosi hyvät sävyt!
ex-Rumpu, Kitara ja Kukka
J.K.Ruudio
13.12.2003 16:01:09
Aluksi askarrutti toi "hinttimäinen" laulaminen,eli se ääni. Kappaleet kuitenkin ovat olleet hyviä ja näin ollen tulee välillä kuunneltua kyseistä bändiä ja laulukin jotenkin kuitenkin iskee..
Tuplat ne olla pitää!
Treplev
13.12.2003 16:37:19
viime kesänä ihastuin kovasti kyseiseen bändiin, ja melodraman myötä olen alkanut diggaamaan entisestään. livenä olen nähnyt yhtyeen vasta kolme kertaa (joista kaksi täysimittaisia keikkoja) ja etenkin 27.11. nosturin esitys teki vaikutuksen. kenellä muulla on positiivisia kokemuksia ko. bändistä?

Teemu Brunilakin on näemmä kirjautunut käyttäjäksi. Osuva nimimerkki, pakko sanoa.
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
Jani The Rock
13.12.2003 20:15:55

Oksetuslääkkeenä toimii loistavasti. Jos syöt vahingossa myrkkyä, laita välittömästi Crashin levy soimaan. Se saattaa pelastaa henkesi.
Lowriding appeals to bad dudes.
Angie
13.12.2003 21:37:21 (muokattu 13.12.2003 21:37:38)
Se uusi biisi, joka kuulostaa ihan Van Halenilta,
sillä on tosi kiva musavideo mun mielestäni.
Mutta kyllä vaan ärsyttää se, että se biisi kuulostaa Jumpilta.
Jotenkin koen sen loukkaavana, kun pikkutyttönä tanssin
juuri sitä Van Halenin biisiä niin perkeleesti. *grr*
Teemu Brunila on kyllä ihan fiksu mies ja mukavan oloinen, sekä tosi suloisen näköinen.
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
Fuzzball
13.12.2003 21:59:10
Aikasemmat tuotokset ei ole mitenkään erityisesti kolisseet,mutta tää Still alive potkii..kasarihullu kun olen.
Rakasta itseäsi jotta muutkin rakastaisivat sinua...
Saikkonen
13.12.2003 22:34:52
Aikamoista naukumista on laulu se.
kede
14.12.2003 15:28:29
Ihmiset ovat kateellisia Brunilan lauluäänelle, mikäs siinä :)

Crash on jees.
anttipi
16.12.2003 21:13:36

Brunila on mielestäni Suomen lahjakkaimpia pop-säveltäjiä, mutta välillä on häirinnyt bändin musiikillinen ja imagollinen "munattomuus" (suokaa anteeksi paremman puutteessa käyttämäni junttitermi). Ehkä ne yrittää tällä kasarimeiningillä muokata äklöä nallekarhuimagoaan vähän rokimmaksi ja hyvä niin.
hahuusko
16.12.2003 21:21:38
Olin Krässiä katsomassa ja kuuntelemassa Oulussa 20.11. ja tunnelma oli lievästi ilmaistuna katossa. Siellä tuli tosi hyvälle tuulelle. Muutenkin tykkään The Crashissa erityisesti siitä, kun he tekevät niin piristävää ja hyväntuulista musiikkia. Onhan Brunilakin sanonut, että "kaikkihan tietävät, että maailma on paha paikka. Miksi sitä pitäisi sitten enää korostaa" ja olen kyllä aivan samaa mieltä.

Melodramakin on ehkä paras kuulemani tänä vuonna julkaistu levy, vaikka ei se läheskään täydellinen ole; levy tuntuu hieman väsähtävän puolenvälin jälkeen. Mutta se ensimmäinen puolisko onkin sitten aivan ihanaa ja livenä nekin biisit, jotka eivät levyllä niin iskeneet, kuulostivat paljon paremmilta.
Hot RedX
17.12.2003 10:29:49
Mietin, että onko sillä laulajalla todella sellainen poskisoinnullinen ääni vai tekeekö sen vaan kuulostaakseen siltä?
anttipi
17.12.2003 11:12:09

Mietin, että onko sillä laulajalla todella sellainen poskisoinnullinen ääni vai tekeekö sen vaan kuulostaakseen siltä?

Harkittu tyylikeino.
musa
17.12.2003 11:39:25
Hieno bändi monessa suhteessa. Monia hienoja sävellyksiä, mutta myös monia heikompia. Uusi biisi still alive toimii vallan mainiosti kaikessa Van Halenmaisuudessaan. Täytyy varmaan hommata uusi levy.
kulmahiomakone
24.12.2003 01:18:21
Virkamiespoppia. Keikat, jotka olen nähnyt, ovat olleet naurettavan lyhyitä. Silloinhan on hyvä lopettaa kun tunnelma on katossa. Olkoonkin, että keikka on vasta reilut puolituntia nuori. Eikä levyjä jaksa kuunnella, ovat niin epätasaisia.
jannu
24.12.2003 01:43:29
Uusi albumi on jäänyt mieleen bändi tasavahvimpana ja parhaimpana. Aikaisemmilla ei ollut kuin muutama hyvää rallia, tuorein sen sijaan sisältää lähes pelkkiä helmiä.
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
Errorist
24.12.2003 16:06:50
Aika paska. Ihan sama tosin.

Laulaja ehkä Suomen kauhein naisääni.
"i say fuck authority silent majority raised by the system now it's time to rise against them" -pennywise
aivokuolio
24.12.2003 16:14:29
mielummin the crash kuin the rasmus.

oli muuten mtv:n pick of the weekinä tuo still alive-video. ihan hieno homma.
Juzzu
24.12.2003 17:14:11
The Crash tekee mun elämästä huonompaa, ihan oikeasti.
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Nuuskamuikkunen
24.12.2003 18:43:54
The Crash:illä on hyvä soundi. Levyjä en osta, mutta kyllä niitä jaksaa kuunnella, kun radiosta tai telkusta tulee. Burnilan ääni on ihan sopiva semmoseen "disney-kasariin". :)
Kahvi on hyvää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)