TheKukavittu 06.07.2009 23:05:55 | |
---|
Terve olen tässä miettiny et tykkääks kukaan muu Samboran soolotuotannosta? Eka levy Stranger in this town oli must tosi kova ja toka levy Undiscovered soul oli ihan ok. |
yellow 06.07.2009 23:22:44 | |
---|
SITT on vitun kovaa kamaa. Hyviä melodioita, sooloja ja vokalisointia. Huonoja biisejä ei juuri joukkoon mahdu. US on epätasaisempi, ei yllä debyytin tasoon. Ok levy silti on sekin. |
Izer 07.07.2009 19:01:20 | |
---|
Hyviä molemmat. SITT enemmän blues/rock ja Undiscovered Soul sitten popimpi. Vierähtihän siinä useampi vuosikin välissä. Kannattaa myös tsekata upea pianoballadi "If I Can't Have Your Love" Spotifyilla tai 100,000,000 Bon Jovi Fans Can't Be Wrong -boksilta. Ridin' with the wind! |
Kimmo72 07.07.2009 22:36:08 | |
---|
Joo tosta ekasta tikkailen myös. Hieno laulaja. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
TheKukavittu 08.07.2009 22:14:28 | |
---|
Izer: Kannattaa myös tsekata upea pianoballadi "If I Can't Have Your Love" Spotifyilla tai 100,000,000 Bon Jovi Fans Can't Be Wrong -boksilta. Jep se on kans aika hyvä. |
aro 10.07.2009 08:31:56 | |
---|
No joo! Stranger in this Town on edelleen vakiosoitossa varmaan ihan sen julkaisusta lähtien! Toka levy olikin jo melkein luokattoman huono, kolmatta en ole ees uskaltanut koittaa. |
Izer 10.07.2009 08:52:19 | |
---|
aro: Toka levy olikin jo melkein luokattoman huono, kolmatta en ole ees uskaltanut koittaa. Kolmatta? Samborallahan lienee kaksi soololevyä. Tarkoitatko niitä Shark Frenzy -levyjä , joita on kaksi? Ovat kai jotain vanhaa matskua ajalta ennen Bon Jovia, en ole kuullut. Jos joku on niin voisi heittää kommenttia. :-) Ridin' with the wind! |
aro 10.07.2009 09:03:08 | |
---|
Shark Frenzyä meinasin. Niitä on siis kaksi? Ja vielä ajalta ennen Bon Jovia? Täytynee siis tutustua. |
scarletmara 13.07.2009 12:49:22 | |
---|
Stranger in This Town on ihan loistava levy, ostin sen älppärinä kahdella eurolla. Vielä kun hommasin CD:nä niin täydellistä olisi, ettei tarvitsisi netistä kuunnella. Toka levy on ihan ok, mutta toisaalta Sambora ei ole itse yhtäkään biiseistä itse tehnyt kokonaan toisin kuin ekalla levyllä ja sekin näkyy. Ei se luokattoman huono ole, turhan poppi-ilmaisuinen, kuten myöhempi Bon Jovin tuotantokin. Nykyaikana BJ on lähinnä naurettava bändi, mutta kyllä Sambora on kovin äijä, jännä kun monikaan ei osaa yhdistää tyyppiä ko. bändiin. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
Brian May jr. 13.07.2009 22:42:06 | |
---|
Mulla oli SITT joskus aikoinaan lainassa, muistaakseni pidin kyllä kovasti ja Church of Desire on erinomaisen hieno biisi. Taidanpa pistää soimaan. Vettä! |