Exhausted 10.02.2009 19:36:16 | |
---|
|
Bätmän 10.02.2009 22:07:20 | |
---|
Maj Karman uusi albumi Salama ilmestyy 25.3.2009. Nimisinkkubiisi on jo kuunneltavissa Myspacessa. http://www.myspace.com/majkarma http://www.majkarma.com/ Khyllä! Hyvältähän toi Salama kuullosti. Saikin se yhen koiran takia odotella vähän pitempään tätä levyä. Ostolistalle meni... "Drain you of your sanity, Face the thing that should not be" |
Exhausted 10.02.2009 22:13:12 (muokattu 10.02.2009 22:13:25) | |
---|
Saikin se yhen koiran takia odotella vähän pitempään tätä levyä. Tämähän oli alusta saakka ihan läppä, joka meni onnistuneesti läpi medioille ja niiden käyttäjille. Itselleni muuten Salama-biisi ei oikein auennut vielä. Vähän oli vaisua ja varmaa. |
vanttera 10.02.2009 22:23:17 | |
---|
Jaahans, tulihan se sieltä. Salamassa IHAN ekaksi miellytti toi kilkuttava piano. Se on mulle vähän ku lehmänkello, toimii aina. Muuten tuntuu perusvarmalta Karmalta, oisko Ylppö rohkaistunut Ihmisten myötä laulamaan vähän korkeemmalta tässäkin? Pääasiallinen syy siihen, miksi toivon hyvää levyä, on silti muijan diggailu. Meillä tullaan kuuntelemaan sitä levyä kosolti, toivottavasti se on hyvä. "No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja
kiinnittänyt niitten tyttöjen
huomion ellei meitsi." |
Bätmän 10.02.2009 22:23:44 | |
---|
Tämähän oli alusta saakka ihan läppä, joka meni onnistuneesti läpi medioille ja niiden käyttäjille. No joo. Kuinka uskottavalta kuullostaa, että koira syö jonkun kovalevyn jossa on kaikki kitara raidat tai muuta :D En muista miten se juttu nyt meni.. Mutta samapa tuo, hyvä että tuli levy valmiiks. "Drain you of your sanity, Face the thing that should not be" |
Ozzyneito 10.02.2009 22:27:30 | |
---|
Muuten tuntuu perusvarmalta Karmalta, oisko Ylppö rohkaistunut Ihmisten myötä laulamaan vähän korkeemmalta tässäkin? Mä aistin kanssa apulantailmiön. En ihan hirveää hittiäkään tästä uskaltaisi ennustaa, tuntuu vähän, että oltaisiin menty sieltä, missä aita on matalin. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
ejhfi 11.02.2009 07:32:44 | |
---|
Mä aistin kanssa apulantailmiön. Kuuntelin lohkaisun eilen ja heti kun biisi loppui, en muistanut kuulemastani mitään. Dementiako? Vähän turhankin tuttua ja turvallista, mutta siitä massat tykkää. Kotiteollisuus-kohtalo on pelottavan lähellä. Kaukana ollaa puhelimista. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Misse 11.02.2009 09:10:09 | |
---|
Kuulosti Maj Karmalta. Siltä, miltä se viime aikoina on alkanut kuulostamaan. Eikä kyllä minusta eronnut mitenkään Ylpön soolostakaan. Ehkä pitäisi, mutta toisaalta miksi. Tykkään joka tapauksessa. Allekirjoitus ja nimen selvennys |
Flow 11.02.2009 10:19:34 | |
---|
Hiukan petyin. Kuten joku tuolla sanoi en biisin loputtua muistanut siitä mitään. Liikaa Ihmisiä;) Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
oo-p 11.02.2009 17:06:43 | |
---|
Hiukan petyin. Kuten joku tuolla sanoi en biisin loputtua muistanut siitä mitään. Liikaa Ihmisiä;) Pettymys. Jota odotinkin...huoh. En enää muista edes mitä biisissä laulettiin.. Sodankylä-Aavasaksa Rocktähdet nääh.. ja nyt Ukkonen-Salama... Ei.. valitettavasti ei toiminut niin kuin pitää.. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
macid 11.02.2009 17:22:22 | |
---|
Pettymys. Jota odotinkin...huoh. En enää muista edes mitä biisissä laulettiin.. Sodankylä-Aavasaksa Rocktähdet nääh.. ja nyt Ukkonen-Salama... Ei.. valitettavasti ei toiminut niin kuin pitää.. Heh, minulle jäi biisi ensi kuulemalta päähän pyörimään. Just sitähän tämä oli, mitä sieltä odottikin. Eiköhän levy tule hankittua. |
jannu 11.02.2009 20:42:28 | |
---|
Sinkku oli kyllä hivenen pettymys. Maj Karman suunta näyttää olevan koko ajan vain enemmän kohti pateettista ihmissuhderuikutusta ilman vanhaa tuttua ja hienoa, kieroutunutta twistiä. Olisi voinut olla yhtä hyvin Ylppöä ja Ihmisiä tämä. Itselle bändi on toiminut parhaiten silloin kun mätetään lättyyn ja huolella. "Hi Wuss-man! We love you Batman!" |
ozz3 11.02.2009 20:44:17 (muokattu 11.02.2009 20:44:37) | |
---|
Mulle jäi aika tehokkaasti päähän pyörimään. Toimii juuri samalla tavalla kuin Karman kaksi viimeisintä lättyä, joskin Kauniiden Kuvien -aikaisille tunnelmille voidaan tämän myötä sanoa (ilmeisesti) lopulliset hyvästit. Mutta eipäs siinä, miehet tekevät mitä haluavat ja edelleen siis toimii mainiosti. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Bätmän 14.03.2009 19:21:27 (muokattu 14.03.2009 19:33:17) | |
---|
Nyt on kaikista kipaleista maistiaisia http://www.majkarma.com/salama/1/ Vaikee sanoo viä mitään noista. 25 päivä sitten... edit: Ja Salama -videon ensi-ilta on Ylen Musiikki-TV:ssä sunnuntaina 15. maaliskuuta näköjään... |
Cathi777 15.03.2009 10:35:50 | |
---|
Bätmän: Nyt on kaikista kipaleista maistiaisia http://www.majkarma.com/salama/1/ Vaikee sanoo viä mitään noista. 25 päivä sitten... edit: Ja Salama -videon ensi-ilta on Ylen Musiikki-TV:ssä sunnuntaina 15. maaliskuuta näköjään... Aloin ensin noita maistiasia kuuntelemaan, mutta päätinkin etten niin tee. Levy on kuitenkin jo tilattu niin ennemmin odotan, kun se postilaatikosta saapuu ja pääsee kaikki biisit silloin kuuntelemaan. Liika etukäteen fiilistely ei yleensä ole hyväksi ja siksi muutenkin aina vältän näitä myspacea ja muita, joista pystyy ennakkoon levyjä kuuntelemaan. Toki, kun etsii uusia artisteja niin silloin on pakko ennakkoon kuunnella. Only pop music can break my heart... |
ozz3 15.03.2009 22:38:04 | |
---|
Kuullostaapas muuten hyvältä! Jotenkin ... massiiviselta, mutta silti ilmavalta. Vaikea selittää, kuunnelkaa itse. Lisäksi tekstist tuntuvat nojaavan aika paljolti yhteiskuntakritiikkiin, kuin ihmissuhdedraamoihin. Nostatti kyllä odotuksia tämä pieni kuuntelukierros. Levyn julkkarikeikka on muuten 25.3 Semifinalissa, lippuja saa Tiketistä. Itse olen menossa paikalle. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
oo-p 17.03.2009 10:26:05 | |
---|
jannu: Sinkku oli kyllä hivenen pettymys. Maj Karman suunta näyttää olevan koko ajan vain enemmän kohti pateettista ihmissuhderuikutusta ilman vanhaa tuttua ja hienoa, kieroutunutta twistiä. Olisi voinut olla yhtä hyvin Ylppöä ja Ihmisiä tämä. Itselle bändi on toiminut parhaiten silloin kun mätetään lättyyn ja huolella. Niin, tämä on huolettavaa. Etenkin kun en itse edes tykännyt koko Ylpön ja ihmisten levystä. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Mohla 17.03.2009 12:26:34 | |
---|
vanttera: Pääasiallinen syy siihen, miksi toivon hyvää levyä, on silti muijan diggailu. Meillä tullaan kuuntelemaan sitä levyä kosolti, toivottavasti se on hyvä. Sama! :D No, on noita aiempia tullut muutenkin jonkun verran kuunneltua, vaikken mikään maailmansuurin fanipoika olekaan. Ihan hyvää settiä siellä on. Toivottavasti tuo ihmissuhdelöpinä jää enemmän Ihmisten levyille. Jotain Metallisydän-biisin henkistä junttausta ois kaikista mahtavin taas kuulla. Siis Teräsbetonin metallisydän, eiku. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
sientenystävä. 17.03.2009 18:14:11 | |
---|
Maj Karman Kauniit Kuvat toimi mullekin kun siinä oli juuri se 'kieroutunut twisti'. Nämä Maj Karma-nimellä tehdyt ei ole auenneet mulle oikein vieläkään... No, ekaa kertaa tulee Karmaa vinyylillä, pakko se on kuitenkin katsastaa jos siellä piilisi parempia biisejä kuin tuo sinkku. |
Exhausted 17.03.2009 19:16:31 | |
---|
Mullekin tuli mieleen vahvat Ylppö ja Ihmiset -mielikuvat, vaikka lopulta Ihmiset teki sellaisen kevyemmän popin paremmin. Häiriön kiero melodiantaju sopisi paremmin raastaviin raskaisiin biiseihin kuin tällaiseen materiaaliin. |