Exhausted 26.10.2006 10:01:47 (muokattu 26.10.2006 10:02:12) | |
---|
Fullsteamilta Helsinki Music Companylle siirtynyt ja rytmiryhmänsä uudistanut Deep Insight on julkaissut kolmannen pitkäsoittonsa One Minute Too Late. En omista aiempia levyjä, mutta sen mitä olen niitä kuullut, pitäisin tätä uusinta parhaana. Rentoa rokin räimettä ja isoja amerikanmelodioita. Tosi hyvät saunditkin. Bändi on silti edelleen parhaimillaan keikoilla. Energinen meininki taattua. TJEU. http://www.myspace.com/deepinsight |
aikavaikea 26.10.2006 10:16:24 (muokattu 26.10.2006 10:33:33) | |
---|
Radiosta kuulin yhden biisin, oliskohan ollut single uudelta levyltä? Se ainakin miellytti minun korviani. Muuten ihan uusi tuttavuus, nimen olen ehkä joskus kuullut aiemmin. E: Tuolta kotisivuilta http://www.deepinsight.net löytyi lisää musaa. Onneksi, mulla kun jostain syystä tämä duunikone syrjii Myspacea. Sivut aukeaa, mutta soitin ei toimi. Toi on kiva tuo videobiisi siellä, My Testimony. "No, minne siis mennään? Ei jauheta turhaa!" Sanoin: "Kemiin". Hän nauroi: "No, sehän vain käy." |
Rattata 26.10.2006 11:29:43 (muokattu 26.10.2006 11:34:05) | |
---|
Ei oo cdon paljoo levyjä tilannu kun on nyt jo loppu. Täytyy kattoo josko tänään hakis, tai sitten harkitsen vielä. Sinkkubiisi ei aiheuttanut mitään älyttömiä riemunhuutoja. E: pääsi muuten DI älbyymi-listalle, sija 31 (muistaakseni). D'oh! |
Cathi777 26.10.2006 13:34:31 | |
---|
Ei oo cdon paljoo levyjä tilannu kun on nyt jo loppu. Täytyy kattoo josko tänään hakis, tai sitten harkitsen vielä. Sinkkubiisi ei aiheuttanut mitään älyttömiä riemunhuutoja. E: pääsi muuten DI älbyymi-listalle, sija 31 (muistaakseni). Mulla oli kanssa sama tilanne, että ei tuo sinkkubiisi niin kolahtanut mutta kyllähän levy silti piti hakea ja se kannatti. Sinkkubiisi on ehdottomasti sieltä huonoimmasta päästä tällä levyllä. Jo kaksi ensimmäistä biisiä aiheutti sellaisen reaktion, että: "Turhaan pelkäsin". Hienoja biisejä, mutta lievä biisien samankaltaisuus syö hieman sitten sitä lopullista tehoa. Soundeista tulee usein mieleen Disco Ensemble. Kyllähän bändeissä muutenkin paljon samaa on, mutta Deep Insight on ehkä se hieman popimpi ja tosiaan enemmän amerikkalaisen kuuloinen. Ehdottomasti kuitenkinehjin levy bändiltä ja kaikki biisit toimii. Myös selvästi on rokkaavampaa tavaraa. Mut tosiaan levyä kuunneltu vasta kaksi kertaa, mutta hyvältä kuulostaa ja kyllä sitä täytyy lähteä livenä tsekkailemaan bändiä. Only pop music can break my heart... |
Kre-per 11.05.2009 16:28:38 | |
---|
Mitenkäs tuo uusin uppoaa? Oon ite vasta "selaillu" läpi. Tää on aika paljon popimpaa ku mitä odotin, mutta sinkku Rock with my band ainakin pistää jalan vipattamaan aika voimakkaasti. |
itsy 18.05.2009 13:06:21 | |
---|
Tuon sinkun perusteella tuli kiinnostuttua yhtyeestä ja nyt on Spotifystä uutta kiekkoa tullut pyöriteltyä pariin otteeseen. Erittäin hieno levy, rokkaava meininki. |
Simo78 18.05.2009 16:28:28 | |
---|
Huvitti aika vitusti, kun aamutv:ssä tituleerasivat tulokasbändiksi. Kuinkas monta kymmentä vuotta nää onkaan olleet kasassa? :-D |
Davos 18.05.2009 16:44:10 | |
---|
Simo78: Huvitti aika vitusti, kun aamutv:ssä tituleerasivat tulokasbändiksi. Kuinkas monta kymmentä vuotta nää onkaan olleet kasassa? :-D Ei varmaan yhtään, mutta joku 8v ei taida veikkauksena osua ihan hirveän kauas. Toivottavasti bändi saa hyödynnettyä kovan nosteensa nyt, ollaan nimittäin lämppäämässä näitä yhdellä keikalla syksyllä ja olis kiva soittaa täydelle klubille :) www.myspace.com/cardiaccatalyst |
Pedroz 18.05.2009 22:09:04 | |
---|
Let Me Go! on hillittömän hyvä biisi, mutta kokonaisuutena tämä uusi ei oikein tunnu yltävän One Minuten tasolle. Sillä vähintään puolet biiseistä oli ihan loistokamaa ja sounditkin erinomaiset. Nyt kiiltää vähän turhan paljon. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Kre-per 23.06.2009 12:00:40 | |
---|
Omasta mielestä se, että lyriikoiden puolella ollaan menty itsetutkiskelevampaan ja vakavampaan suuntaan, samaan aikaan kun musiikki on mennyt jollain lailla "hauskemmaksi" ja popimmaksi, on jotenkin hyvä yhdistelmä. Tykkään kyllä, vaikka ei falloutboyt ja panic at the discot kiinnosta pennin vertaa. |