Aihe: morrisey
1
lion
28.07.2004 13:32:41
hmmhph. Nyt tuli taas aloitettua turha topic. Mietin kovasti, että onko morrisey oikeasti hyvä, vai onko se vaan iskelmäpaskaa. Mä en oo oikeen päässy itteni kanssa selvyyteen siitä, että pidänkö mä siitä vai en.. Paljon on tarttuvia koukkuja, mutta mutta.. sellasta iskelmä pop-rokkia vaan ei meinaa mitenkään pystyä ottamaan tosissaan..

Kertokaapas nyt. Miten asiat on. Mä olen niin munaton ettei jannukaan saa lespatuksi että mitä tässä pöydän alla oikeen on liimattuna kun niin kovasti karkille tuoksahtaa.

- Li'oN
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
Feggy
28.07.2004 17:13:17

hmmhph. Nyt tuli taas aloitettua turha topic. Mietin kovasti, että onko morrisey oikeasti hyvä, vai onko se vaan iskelmäpaskaa. Mä en oo oikeen päässy itteni kanssa selvyyteen siitä, että pidänkö mä siitä vai en.. Paljon on tarttuvia koukkuja, mutta mutta.. sellasta iskelmä pop-rokkia vaan ei meinaa mitenkään pystyä ottamaan tosissaan..

Kertokaapas nyt. Miten asiat on. Mä olen niin munaton ettei jannukaan saa lespatuksi että mitä tässä pöydän alla oikeen on liimattuna kun niin kovasti karkille tuoksahtaa.

-

Se on oikeasti hyvä. Kuuntele vaikka Vauxhall and I, Bona Drag ja You are the quarry-levyt. Minusta niissä ei ole ensimmäistäkään iskelmää.
Rumpalia etsitään psykeedeelis & new wave-vaikutteiseen rockbändiin Helsinkiin. Laitapa pikaviesti, niin kuulet lisää.
Kakemakeväke
30.07.2004 13:17:34
Olen itsekin tässä lähiaikoina alkanut pitämään kyseisestä artistista. En oikein tiedä, minkä takia. Jotenkin se on aika "coolia" musiikkia. Tulee hieman mieleen Kill Bill-elokuvien soundtrackit. Tarttee mennä lisäämään "First of the Gang to Die" Top-listaan.
Rock-musiikki pelasti minut urheilulta.
velipesonen
27.07.2009 14:18:10

Smiths oli loistava bändi, ja on Morriseyllä ollut sen jälkeenkin ns. täysosumia kuten Let Me Kiss You, mistä tulikin mieleeni että jatkossakin kannattaa siirtää kaikki parhaat kappaleet Nancy Sinatran esitettäviksi.

Kun Nancy Sinatran äänellä esitetään "So close your eyes and think of someone you physically admire", ei voi kuin antautua.
carnation
28.07.2009 12:34:30 (muokattu 28.07.2009 12:35:39)
Se on Morrissey, ei morrisey.

Ja Morrissey on paras. No myönnetään, että välillä ehkä vähän kehno, mutta silti paras.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
DJKaaos
28.07.2009 12:47:50
lion:

Kertokaapas nyt. Miten asiat on.

Asia on niin, että erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Morrisseystä sen verran, että onhan hän tehnyt soolourallaan ihan kivaa jälkeä, mutta itse diggailen Mozzia lähinnä Smithsin kautta.
Minä olen minä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)