Aihe: The Living End
1
Up the Irons
18.01.2009 18:51:35
Ostin tänään Living Endin - The Living end albumin.
Aika kovaa kamaa tuntuu olevan. Semmosta perus rockpunk tyylistä systeemiä kaverit vetävät. Ihmettelen myös suuresti, että en ole bändii aikaisemmin törmännyt vaikka ollut koossa 1994. Mitäs mieltä muut ovat bändistä? Onko kukaaan nähnyt livenä?
»Woe to you, oh Earth and Sea, for the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short.. Let him who hath understanding reckon the number of the beast. For it is a human number. It's number is six hundred and sixty-six.»
AVO
18.01.2009 22:26:37
Ite löysin bändin broidin avustuksella muutamia vuosia takaperin....Levyt kaikki kuultu ja parit dvdt nähty.... Oma suosikkilevy tuppaa olemaa State of Emergency vuodelta 2006... Bändi tulossa nyt keväällä pitkästä aikaa Eurooppaan päin, mutta Suomihan ei tietty yllätys yllätys maihin kuulu..

pakko mainita kotimaisesta King Star-bändistä, Suomen The Living End kuten itse sanovatki, tutustukaa!! www.myspace.com/kingstar
"The Future is Unwritten"
jassi
19.01.2009 08:44:20
Tsekkaa hakukoneella, täällä on parit vanhatkin otsikot ko. orkesterista. hyvä bändi, Myspacella muutama mehukas ralli.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Up the Irons
17.02.2009 14:31:36
Bändi tulossa nyt keväällä pitkästä aikaa Eurooppaan päin, mutta Suomihan ei tietty yllätys yllätys maihin kuulu..

Tulossa Riusrockiin.
»Woe to you, oh Earth and Sea, for the devil sends the beast with wrath, because he knows the time is short.. Let him who hath understanding reckon the number of the beast. For it is a human number. It's number is six hundred and sixty-six.»
AVO
17.02.2009 16:23:56
Tulossa Riusrockiin.

sais tullu klubikeikalle eikä minnekkää prkl festareille, no pakkohan tonne on mennä jos eivät samaa aikaa soittais vaik tavastial, jos se merimaan kaveri älyis hommaa noi tavastialle myös:D
Piepe
27.04.2009 19:22:09
Mitä kummaa. Yks parhaista nyky-rokettirolli bändeistä ja näin vähälle huomiolle jääny täällä? Itse sain vihdoin käsiini uuden White Noise -levyn ja alkaahan tuo toimia useamman kuuntelun jälkeen. Suht rouheet soundit, sovituksia vähän yksinkertaistettu ja mutkia pistetty suoriks. Biisimatsku ei kyllä lähelläkään kahden edellisen levyn timantinkovaa tasoa. Mut hyvä on meininki. White Noise ja Make The Call -biisit on muodostunu omiksi lemppareiksi.
Piepe
25.05.2009 23:49:04 (muokattu 25.05.2009 23:49:11)
En ymmärrä. Nosto.

White Noise toimii edelleen, omien suosikkien joukkoon noussut myös How Do We Know ja Hey Hey Disbeliever.
AVO
26.05.2009 10:33:24
Piepe: En ymmärrä. Nosto.

White Noise toimii edelleen, omien suosikkien joukkoon noussut myös How Do We Know ja Hey Hey Disbeliever.

Noi White Noisen B-puolibiisit/Demot & Rarities tosi priliantteja otoksia.... Bändi kyl kieltämättä tän hetken parhaimmista rock'en'rolli-bändeistä, ja mulla ollu asia jo pitkän tovin näin.. Kuhan sais ite ny aikaseks tän Ruisrock-reissun, nii näkis osaaks suomalaiset hipit laulaa messii yhtää, vai onko tosissaa bändi Suomessa jääny maan alle?
Bluesmies
27.05.2009 14:37:02
How Do We Know-biisissä on kyllä tiukin riffi, mitä olen pitkään aikaan kuullut.
Diego
27.05.2009 14:43:32
Bluesmies: How Do We Know-biisissä on kyllä tiukin riffi, mitä olen pitkään aikaan kuullut.

Komppia tälle.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
AVO
06.07.2009 14:13:31
uujeah migä keikka ruissalos lauantain, kiitos ja kumarrus ja marraskuun tokal viikolla taitaa olla uudestaan mitä noit tourdateseja kurkkasin, taitaa ruottis olla jtn 11.-12 marraskuut et varmaa enne niit uusinta paremmassa ympäristössä klubilla.... Second Solution, Second Solution, Second Solution.....
Bluesmies
06.07.2009 15:20:30
AVO: uujeah migä keikka ruissalos lauantain, kiitos ja kumarrus ja marraskuun tokal viikolla taitaa olla uudestaan mitä noit tourdateseja kurkkasin, taitaa ruottis olla jtn 11.-12 marraskuut et varmaa enne niit uusinta paremmassa ympäristössä klubilla.... Second Solution, Second Solution, Second Solution.....

Offtopic: sun on pakko olla turusta, eikö?
AVO
06.07.2009 21:24:14 (muokattu 06.07.2009 21:26:04)
Bluesmies: Offtopic: sun on pakko olla turusta, eikö?

itte asiassa oon pääkaupukiseudult, ja toi clubilla mitä meinasin niin klubi-ympäristössä keikka, ei missää turun klubilla: D, niinku varmaa luulit:D:D, eiköhä se keikka oo hellsingis kumminki ,tää oli kova off-topic pakko myöntää:D:D meigäläinen turguusesta
Piepe
23.08.2009 22:05:29
9.11. Tavalla! Liput loppuunvarattu, onneksi ehdin omani ostaa.
AVO
24.08.2009 15:53:39
Piepe: 9.11. Tavalla! Liput loppuunvarattu, onneksi ehdin omani ostaa.

sama ongelma:D
Kalamazoo
25.08.2009 08:46:25

Conanin showssa joskus muinoin vetivät Who's Gonna Save Usin ja onhan se kyllä muikea hittibiisi. Pitääpä ottaa bändi lähempään tarkasteluun.
Saclye
25.08.2009 18:41:41
Kyllä on hyvä bändi .. varsinkin biisi Prisoner of society :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)