HaloOfFlies 18.02.2008 00:33:36 | |
---|
Tällainen bändi tuli äsken vastaan kun katsoin Fashion Rocks 2007-gaalaa ja ei voi sanoa kuin että huh huh! Musiikki kolahti kympillä ja bändin solistilla on aivan mielettömän hieno ääni! Ei ole vähään aikaan mikään uusi bändi tehnyt tämmöistä vaikutusta, viimeksi The Answer pari vuotta sitten. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Sahtimies666 18.02.2008 09:02:10 | |
---|
Tuttu orkesteri, toimiihan tuo kuin mikä. Laulaja tosiaan oikein mainio. En mä jaksakaan kirjottaa.. kotona lisää. |
Jag 18.02.2008 18:02:36 | |
---|
Juu jonkun verran olen kuullut. Standing in the way of controlin varmaan ensimmäisenä kuulin. Mukavan energinen biisi. Myös Fire With Fire on loistava. Mutta jotenkin tämän bändin kanssa jäänyt tutustuminen kuitenkin puolitiehen. Levyn voisin ihan hyvin ostaa ja joskus sellaisen varmaan hommaankin :) " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
Max-X 24.07.2009 11:33:41 | |
---|
Heavy Cross ja koko levy "Music for Men" toimii aikas pirun hyvin! Hyvää disco-poppia tms..? "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
stratocaster 24.07.2009 18:28:17 | |
---|
Max-X: Heavy Cross ja koko levy "Music for Men" toimii aikas pirun hyvin! Hyvää disco-poppia tms..? heavy cross on kyllä tajuttoman tiukka biisi! eikös se rubinin ricki ollu tuota levyä tuottamassa? "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
ooonnaa 25.07.2009 14:08:02 | |
---|
oon lukenu bändist mut en oo viel oikee ehtiny kuunnella =) |
ooonnaa 25.07.2009 16:47:48 | |
---|
kuuntelin Dimestore Diamond -biisin. vaikutti iha hyvält. Beth Ditto oli kyl heleekutin hyvä laulaa! |