Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonisphere 2012
1
Kylyma
08.02.2012 21:12:45 (muokattu 08.02.2012 21:13:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei näköjään ole tästä ihananmahtavanfantastisen suurenmoisesta tapahtumasta tullut juttua täällä.. Kysytään nytten kuitenki että onko ketään lähössä? Luulis silti että joku on kun kerran esiintyjinä on Metallica(jos nyt ääneen uskaltaa sanoa) Machine Head ja Amorphis ja tais olla vielä jotaki muitaki merkillisyyksiä. Ite oon menossa ylläriylläri metallicaa kattomaan ja machine head ois ihan kiva nähdä. Uskaltaako kukaan muu myöntää tulevansa?

Sergei Fallinen
08.02.2012 21:31:47

Ite meinasin alunperin muiden esiintyjien takia lähteä mutta Metallicaa en aio tukea niin jää väliin

vain taito on rajana
Ronttimus
08.02.2012 22:25:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ois voinut harkita mutta Metallica. Hyi.

"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
doom crew
08.02.2012 23:18:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuonne on tultava. Pääasiassa Metallican takia, mutta kyllä Gojira ja Ghost kiinnostaa myös törkeesti.

Last night I went to bed with a buzz, I dreamed I was drinking I woke up and I was, I'll be a drunk redneck until the day I'm dead, I drink beer with my breakfast and before I go to bed
AngieRainbow
08.02.2012 23:54:04

Takuulla olen tulossa. Lippu on jo ostettuna. Vaimolla myös.

Metallica ja Machine Head riittävät kattamaan mun kohdalla tuon noin 80 euron lipun hinnan vallan mainiosti. Molemmat olen nähnyt ennenkin livenä ja eipä ole kumpikaan jättänyt kylmäksi. Mä tykään todella paljon Metallican "Black" -albumista, jota keikalla tullaan soittamaan oikein huolella.

Niin jä tämä vielä: Tapahtuma on täsmälleen samana päivänä, kun täytän 30 vuotta!

Tulen eturivin rähinöihin uudistamaan nuoruuteni.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Torniojaws
13.02.2012 10:15:14 (muokattu 13.02.2012 10:15:37)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liput on taskussa, innolla odotan Black-settiä :) Aikoinaan Ruisrockissa tuli nähtyä, mutta silloin oli se cover-kiertue, niin ei nyt satasella napannut. Tietty se 2,5 tunnin keikka oli aika jees. Toivottavasti papat ovat vielä kunnossa.

e:
Machine Head on jees kans, Gojira vielä jeesimpi.
acdcman
20.02.2012 15:24:33

Onko tonne vielä isompia kiinnityksiä luvassa?

Torniojaws
21.02.2012 01:13:34

acdcman: Onko tonne vielä isompia kiinnityksiä luvassa?

Vaikuttaa aika täydeltä jo, kun yksipäiväisessä tapahtumassa 5 bändiä, joista Metallica varmaan syö 3 h ajasta vaihtoineen.
HaloOfFlies
22.02.2012 12:06:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Knebworthissa melkoinen kattaus tänä vuonna.

http://www.kissarmyfinland.com/webp … ictures/news/sonisphere_uk_2012.jpg

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Torniojaws
23.02.2012 19:23:18

Fields of the Nephilim kun olisi saatu Suomeen Amorphiksen sijaan :(
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti