JammuPukki 12.06.2005 22:34:42 | |
---|
Niin ja Diosta sen verran (mitä Ronnie oli päkstakella selitellyt) että encoreen jätetään 3 biisiä ja niitä soitetaan sitten yleisön fiiliksen mukaan. On kuulemma keikkoja joissa ei encorea vedetä ollenkaan jos yleisö on paskasti mukana. Jokatapauksessa saunan keikalla yleisö oli sen verran hyvin mukana että kaksi encoren piisiä saatiin huudettua, viimeinen jäi saamatta :/ Tämän kertoi minulle festarialueella eräs henkilö joka oli tavannut Dion päkkärillä, näytti valokuvia kamerastaan ja Dion nimmaria levyissään todisteena ja eräässä kuvassa settilistassa oli kolme biisiä encoressa. En vain ikäväkyllä muista mikä oli viimeinen encoren piisi. ... !Suomi = Heavy Metal! ... |
luopio 12.06.2005 22:39:29 | |
---|
Niin ja Diosta sen verran (mitä Ronnie oli päkstakella selitellyt) että encoreen jätetään 3 biisiä ja niitä soitetaan sitten yleisön fiiliksen mukaan. On kuulemma keikkoja joissa ei encorea vedetä ollenkaan jos yleisö on paskasti mukana. Jokatapauksessa saunan keikalla yleisö oli sen verran hyvin mukana että kaksi encoren piisiä saatiin huudettua, viimeinen jäi saamatta :/ Tämän kertoi minulle festarialueella eräs henkilö joka oli tavannut Dion päkkärillä, näytti valokuvia kamerastaan ja Dion nimmaria levyissään todisteena ja eräässä kuvassa settilistassa oli kolme biisiä encoressa. En vain ikäväkyllä muista mikä oli viimeinen encoren piisi. Siis eikös tossa perjaatteessa tullut jo neljä biisiä encoressa? Siis 2x2? Vai tarkoitatko että siinä olisi vielä yks pari voinu tulla? Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Sahtimies666 12.06.2005 22:46:29 | |
---|
Parhaat jatkomeiningit oli Coloradossa. No pöh pöh!! ;) Missäs porukoissa sitä tuli pyörittyä? "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Angus 12.06.2005 22:48:47 | |
---|
Tossahan tosiaan neljä encore-biisiä tuli ja jotenkin vaikea kuvitella, että jossain keikalla vielä jotain soitettaisiin, kun tuolla yleisö oli niin järjettömän hyvä kuin olla ja voi. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
luopio 12.06.2005 22:55:21 | |
---|
Tossahan tosiaan neljä encore-biisiä tuli ja jotenkin vaikea kuvitella, että jossain keikalla vielä jotain soitettaisiin, kun tuolla yleisö oli niin järjettömän hyvä kuin olla ja voi. Niimpä, ja kun kaverin oli siellä ihan lavan tuntumassa niin se sano ett We Rockin jälkeen Dio ja muut oli jo sen näkösenä, ett "mitäs täs nyt viel soiteltais?" Veikkaisin, ett tos meni jo yks encore-biisi enemmän ku oli ajatuksena. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Angus 12.06.2005 23:04:07 | |
---|
Niimpä, ja kun kaverin oli siellä ihan lavan tuntumassa niin se sano ett We Rockin jälkeen Dio ja muut oli jo sen näkösenä, ett "mitäs täs nyt viel soiteltais?" Veikkaisin, ett tos meni jo yks encore-biisi enemmän ku oli ajatuksena. Samaa minäkin ajattelin, tuo kaverihan tuossa aikasemmin kolmesta encore-biisistä puhui, kun taas nyt jo soitettiin neljä. Tosiaan koko bändi ja itse herra näyttivät olevan todella haltioissaan yleisöstä ja syytä olikin, oli muuten niin hieno yleisö, että perkele! Oli kyllä hienoa olla itse mukana tuossa yleisössä. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
MV 13.06.2005 00:21:51 | |
---|
Samaa minäkin ajattelin, tuo kaverihan tuossa aikasemmin kolmesta encore-biisistä puhui, kun taas nyt jo soitettiin neljä. Tosiaan koko bändi ja itse herra näyttivät olevan todella haltioissaan yleisöstä ja syytä olikin, oli muuten niin hieno yleisö, että perkele! Oli kyllä hienoa olla itse mukana tuossa yleisössä. Älkää puhuko enempää saatana:) Onneksi on sentään Ruisrokkiin ja Tuskaan kolmen päivän liput niin ei tarvi parkua missaamisista...heh. |
aivokuolio 13.06.2005 00:27:55 | |
---|
Sentencedin foorumilta poimittua: "No nyt alkoi tulla lisäinfoa Imperiumista. Ilmeisesti Tenkulan selkä oli alkanut vihottelemaan keikan aikana ja loppuvaiheessa kivut oli niin kovat, että mies kykeni vain hammasta purren soittamaan ja ilmeisesti sen takia käveli lavalta pois VIM:n jälkeen. Toivottavasti se nyt kestää loput jäähyväiskeikat, olisi ikävä jos selkä menisi niin paskaksi että jäähyväiskiertue keskeytyisi.. " mustan huoneen testi. |
Valokaari 13.06.2005 08:15:02 | |
---|
Ei sitten ketään tullu sinne lauantain miittiin. Ja mä kun jopa lähdin ajoissa sieltä Gamma Rayn coverkeikalta. Laitoin muuten sitten kumminkin sen Viikatteen lippiksenkin päähän, sain putsattua sitä sen verran. Ehkä raportoin myöhemmin enemmän jos kerkeän/jaksan. Rok rok. |
Angus 13.06.2005 08:54:29 | |
---|
Ei sitten ketään tullu sinne lauantain miittiin. Ja mä kun jopa lähdin ajoissa sieltä Gamma Rayn coverkeikalta. Joo en ehtinyt festarialueella vasta kuin siinä kolmen jälkeen ja kävin nopeasti hiukan Roctumia kattomassa ennen kuin TB aloitti. Perkele että on masentavaa olla taas töissä... "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
MikkiW 13.06.2005 09:16:45 (muokattu 06.04.2006 08:27:46) | |
---|
hyvät bileet. |
Valokaari 13.06.2005 09:33:25 | |
---|
Joo en ehtinyt festarialueella vasta kuin siinä kolmen jälkeen No jaa, tuntuvat olevan nämä festarimiitit vähän mitä sattuu. Näin varsinkin ekana päivänä m.net -paitaisia tyyppejä mutta en kehdannut mennä sanomaan mitään. Näin muuten jonkun jolla oli takissa AC/DC:n selkälippu missä on tykin kuva, sekä myös hieman Bon Scottin näköisen äijän jossakin pusikosssa. Olikos Angus jompikumpi näistä? Rok rok. |
foetor ex ore 13.06.2005 09:49:04 (muokattu 15.02.2006 10:40:50) | |
---|
Olipa kivaa! Mokoma ei oikein sytyttänyt kun en tuntenut kuin pari biisiä.. Slayer kuitenkin tappoi! Joku sanoi että tuli Silent Scream, ei muuten tullut..? Yksi biisi oli tuntematon. Vitsi kun näin Hannemanin juuri ennen keikan alkua seisomassa siellä takana, olin niinku et just! Kova meno laval ja yleisössä. Seuraavana päivänä Kotipelto.. Vaikken oo tällaista power metallia kuullut yhtään, niin imaisi mukaan. Ja kun lopuksi tuli Jens Johansson ja Timo Tolkki lavalle... VOU! Sonata Arctica oli kans huippu. Viihdyttävä ja hauska lavapersoona oli Mr Kakko ja vatun kova laulamaan. Punatukkanen kitaristi oli kova myös. Aijai! Dio oli the Man, hyvässä vireessä kuten täällä on sanottu.. Tosi mukava yleisölle. Sunset superman jäi soimaan päähän vaikken ollut kuullutkaan kun en omista sitä levyä. Piru kun piti lähteä juna-asemalle jo We Rockin kesken... Hei mä tiedän, siis tod laimeeta mut pakko oli. Lauantaina oli jo niin väsynyt matkustamaan ja kävelemään että menin suosiolla vain Megadethia katsomaan. Senareitten jälkeen jäikin porukkaa odottamaan Megaa sen verran paljolti etten päässyt eturiveilemään vaiks tarkoitus oli. No parin metrin päähän, josta siitäkin liikuin 10 metriä taaemmas puolialastomien poikien alkaessa riehua :D. Nähdä Dave Mustaine lavalla. Ja se oli totta eikä mitään videoo! OU JES!!! Vitsi ne veti hyvin! Mies itse näytti tasan samalta kuin kuvissa, raju soittoasento ja fleda silmillä. Oli vähän raisut juhlat. Muutaman ekan biisin aikana aloin jo miettiä kyllä että sanooko se Dave sanaakaan yleisölle.. Mutta puhuihan se ja oli vielä kiva! Häpeäkseni tunnustan etten tiennyt kaikkia piisejä, kun en oo Crypticciä /TWNAH:a juuri kuullut.. Hyvät bileet. Mä menin kuuntelee musaa ja sitä sain. Megadeth oli paras. |
JOO100 13.06.2005 10:16:18 | |
---|
Joku sanoi että tuli Silent Scream, ei muuten tullut..? Tuli se. Olen Skitsofreeninen - Ja niin olen minäkin. |
foetor ex ore 13.06.2005 10:44:15 | |
---|
Tuli se. Mun moka. |
Hate 13.06.2005 10:45:45 | |
---|
Lauantaina olin, ja TERÄSBETONI oli enemmä, ku osasin odottaakaan! keika jälkee ei ollu muut vaihtoehtoo ku heittää makuulle nurmikkoon, eli ei kunto kestäny sitä menoa mikä mul oli siel. iha vitu fiiliksis olin. pakko nähä vielä lisää. ekaa kertaa kunno festareilla ja huh, huh... siis ½ litraa vettä maksaa 1,50 € !!!!! aika sairast! naurettavaa oli myös se, et siel oli pari roskista, mitkä oli heti täynnä. jos niit olis ollu hiuka enemmä, ni ehkä ei olis jääny iha nii paljo siivottavaa sin maaha. myös miksausteltan piti olla nii saatanan korkee. ja yhtään bajamajaa ei voinu olla siinä portin ulkopuolella et ei olis tarvinnu mihinkää mäkkärin vessaan mennä ja maksaa 1 € pelkäst kusemisest!!! Entä sitten se et sin ei saanu tuod omii juomii. tai jos oli joku pehmeä muovipullo, ni ottivat siitä korkin pois. ja kysymys kuuluu mikä idea tosa o? ja tölkkejä ei saanu omia sinne viedä. miksi? siis ihan typertiä hommia koko mesta täynnä. onneks bändit oli sentää hyvii! Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
Angus 13.06.2005 10:59:45 | |
---|
Näin muuten jonkun jolla oli takissa AC/DC:n selkälippu missä on tykin kuva, sekä myös hieman Bon Scottin näköisen äijän jossakin pusikosssa. Olikos Angus jompikumpi näistä? Tossa näyttivät "aku.miettinen" ja "...And Justice For All" samaa asiaa jo spekuloineen ylempänä :). Tosiaan enköhän minä tuo ensimmäinen kaveri ollut. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
hlecter 13.06.2005 11:36:33 | |
---|
Lauantaina olin, ja TERÄSBETONI oli enemmä, ku osasin odottaakaan! keika jälkee ei ollu muut vaihtoehtoo ku heittää makuulle nurmikkoon, eli ei kunto kestäny sitä menoa mikä mul oli siel. iha vitu fiiliksis olin. pakko nähä vielä lisää. ekaa kertaa kunno festareilla ja huh, huh... siis ½ litraa vettä maksaa 1,50 € !!!!! aika sairast! Vähänx oli huono meininki, niinku.... Odotas kun pääset bisseteltan ihanuuksia haistelemaan (kun ikää tulee tarpeeksi). Lämmintä kaljaa ylihintaan ja jonoja joka paikassa. Ja asiaan: tulin, koin ja näin. Ihan mukavasti järjestetyt festarit, viinat sai helposti muilutettua sisään ja kortit toimivat itse alueella. Saundit olivat siinä miksauslavan kohdalla bändillä kun bändillä ihan kohillaan. Loppuillasta (X3) tuli kierreltyä muutama Tampereen kippola ja rahaa paloi. |
foetor ex ore 13.06.2005 11:41:47 | |
---|
Ihan mukavasti järjestetyt festarit, viinat sai helposti muilutettua sisään Hoho!! |
Teme007 13.06.2005 12:00:08 | |
---|
Ketkä näki sen farkkuasusen n. 30-40 v paksun äijän lauantaina joka oli kussu housuunsa? Siinä oli heviuskottavuutta potenssiin kuuskuuskuus. |