Aihe: Sauna Open Air 05
1 2 3 4 540 41 42 43 4448 49 50 51 52
Leper Messiah
08.06.2005 21:35:29
Miksauskoppi voisi olla oivallinen paikka...Pääporteilla on joka tapauksessa ruuhkaa...Täytyy pyöriä varmaan sitten siinä lähettyvillä:)

eli kumpi?? miksauskopin lähettyvillä??

http://muusikoiden.net/dyn/members/15073.jpg

ja mnetpaita tosiaan.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
MV
08.06.2005 21:36:12
eli kumpi?? miksauskopin lähettyvillä??

http://muusikoiden.net/dyn/members/15073.jpg

ja mnetpaita tosiaan.

Sovitaan miksauskoppi...Tosin haluan nähä deatchainia mutta varmaan tsekkailen siinä silti...
elbowski
08.06.2005 21:37:53 (muokattu 08.06.2005 21:43:10)
Eli siis kaikki halukkaat miittiinosallistujat, ilmaantukaa Inferno-stagen miksauskopille noin puoli neljän aikoihin, siellä me odotamme (ainakin minä).
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
MV
08.06.2005 21:41:27 (muokattu 08.06.2005 21:52:38)
Eli siis kaikki halukkaat miittiinosallistujat, ilmaantukaa miksauskopille noin puoli neljän aikoihin, siellä me odotamme (ainakin minä).

Kauankohan deathchain soittaa? sen jälkeenkin voisi olla aikaa mutta mutta...Ja pistetäänkö pikkulavan miksauskopin lähelle...

EDIT:Yritän pyöriä pikkulavan miksauskopin aikana deathchainin aikana ja sen jälkeen...Näkyy jos näkyy...
dictatorsh*t
08.06.2005 22:29:28 (muokattu 08.06.2005 22:30:29)
Minä olen huomenna paikalla FOBIA-paita päällä. Tuntomerkki: melkein pitkä vaalea enkelikiharaletti.

Mnää varmaan hengaan tän kaverin kanssa siellä. Musta huppari, Slayer -paita, maastohousut ja sekaset hiukset.
Tunnistatte kuvauksen perusteella varmasti.

e: lähes osasin kirjoittaa
"The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal."
Leper Messiah
08.06.2005 22:34:42
no tulkaahan tekin siihen pikkulavan miksauskopille.

aika ym. tietoa edellisellä sivulla.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
luopio
08.06.2005 22:38:13
Mut tunnistaa mustista vaatteista ja mustasta tukasta, hehehheh, joo koittakaa nykiä hihasta kaikkia näitä tuntomerkkejä vastaavia ihmisiä. Kattellaa
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
elbowski
08.06.2005 22:48:46 (muokattu 08.06.2005 22:55:46)
E. Ja huomenna mulla on päällä siniset farkut, mustat converset, hikinauhat ranteissa, mnet-paita, musta farkkuliivi, jossa niskassa W.A.S.P.-lätkä ja musta golf(?)hattu päässä.
Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Deathrace King
08.06.2005 23:02:43

Joo, huomenna sit kattoo Slayeria. Vittu kun on kaikki auki, meenkö junalla vai autolla, missä oon yötä yms. Noh, eiköhän tule hauskaa jokatapauksessa! Harmi et joutuu missaamaan melkein kaikki torstain bändit, kun on vielä työpäivä huomenna.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
Angus
08.06.2005 23:22:55

Harmi et joutuu missaamaan melkein kaikki torstain bändit, kun on vielä työpäivä huomenna.

Joo sama täällä.

Niin olisko sitä miittiä lauantaille?
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Deathrace King
08.06.2005 23:37:44

Joutuu vissiin junalla tulemaan. Näkis ehkä hiukan Painin loppuakin, jos on nopea. Mites sieltä juna-asemalta pääsee nopeiten festarialueelle? Varmaan kävellen? Mut mihin suuntaan? ;)

Hitto, ei ole edes tiedossa yöpaikkaa, mutta ei nyt jaksa liikaa alkaa stressaamaan, kuitenkin Slayer soittamassa. perkele!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
...And Justice For All
08.06.2005 23:40:13
Dii, missäpäin se pääsisäänkäynti on, pitääkö vaan kattella mihin kansaa virtaa?
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Wasbesp
09.06.2005 00:07:22

Niin, allekirjoittanut saapuu huomenna (torstaina) paikalle, mutta en ole varma, osallistunko miittiin. Jos minut näkee alueella, niin tulkaa toki vaihtamaan sana tai pari, naaman voitte katsoa tästä: http://irc-galleria.net/view.php?nick=MiikaL&image_id=12344558

Niin, ja seurassani liikkuu luultavastikin tämän näköinen sekopää: http://irc-galleria.net/view.php?nick=tweak
Onks kaikki Alexit laihoja?
1976
09.06.2005 00:15:33
Dii, missäpäin se pääsisäänkäynti on, pitääkö vaan kattella mihin kansaa virtaa?

http://www.sauna-open-air.fi/Images/Soakartta05.jpg
MV
09.06.2005 06:53:31
Joo, huomenna sit kattoo Slayeria. Vittu kun on kaikki auki, meenkö junalla vai autolla, missä oon yötä yms. Noh, eiköhän tule hauskaa jokatapauksessa! Harmi et joutuu missaamaan melkein kaikki torstain bändit, kun on vielä työpäivä huomenna.

Täälläpäin onkin se ongelma kun menee junia ja busseja Turkuun päin niin nihkeesti että joutuu pahimmassa tapauksessa jättämään vähän slayeriä väliin saatana...Toivottavasti eivät soita puoltatoista tuntia kauempaa...

Ja jos haluat kaiken hyödyn saada kulutetuista rahoistasi irti niin bussiasema on aluetta lähempänä kuin rautatieasema:)
hlecter
09.06.2005 10:20:04
Jaahas. Täytyy alkaa lähtee tonne kattoo kun Slayerin pojat soittaa mulle sulosäveliä. Seuraavan kerran ollaan tolkuissaan joskus ensi viikon puolella.
...And Justice For All
09.06.2005 10:56:32
Oounnou... Slayer!
Lähdenkin kaverin kanssa jo klo 13.00 kun saadaan kyyti sillon.
Slayer! Liian into olo puhumaan järkeviä.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
J.Hollström
09.06.2005 10:58:11
Edelleenkään ei ole selvinnyt saako alueelle viedä juomaa ei vaaraa aiheuttavissa (kovamuovi, lasi...) pakkauksissa ssim mehupurkeissa. Tuntuu aika käsittämättömältä jos alueelle ei saa viedä lainkaan omia juomia ja pitäisi pärjätä koko päivä. Alueen sikahintaisiin juomiin kun ei ole kaikilla varaa.

Tsekatkaapa kokeneimpien karpaasien vinkit näihin ongelmiin täältä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=6&t=92735&o=0&co=30
Valokaari
09.06.2005 12:42:59

Niin olisko sitä miittiä lauantaille?

Kello 15.00 päälavan miksauskopin takana. Mulla on silloin pitkähihainen Sentencedin paita päällä.

Kuvaani ei taida netistä löytyä. Olen siitä kiitollinen.
Rok rok.
Angus
09.06.2005 13:03:58

Kello 15.00 päälavan miksauskopin takana. Mulla on silloin pitkähihainen Sentencedin paita päällä.

Kuvaani ei taida netistä löytyä. Olen siitä kiitollinen.

Ok, mä yritän ainakin päästä paikalle.

Pari tuntia töitä jäljellä ja sitten suoraan linja-auto asemalle. PERKELE! Mahtavaa.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)