blastoff 31.10.2005 13:10:55 | |
---|
Mitä soundeihin tulee, niin olen kyllä edellä puhuneiden kanssa täysin eri mieltä. Keikka oli alusta asti silkkaa jääpiikkiä korvaan ainakin meikäläiselle. En tiedä, kuinka pahasti sitten paikka vaikutti tähän (ylhäällä takana), mutta oli sitten nautinto paikoittain HYVIN tuskallinen. Oma moka kyllä, mitäs lähdin ilman tulppia. Oho, ilmeisesti kuuntelupaikka vaikuttaa sitten tosi paljon tuolla Kulttuuritalossa. Itse olin seisomassa ihan keskellä noin parin metrin päässä lavasta ja soundit eivät olisi voineet olla paremmat. Tulpatkin oli mukana, mutta ne pysyi taskussa. |
rockpock 31.10.2005 14:10:56 (muokattu 31.10.2005 14:15:30) | |
---|
Oho, ilmeisesti kuuntelupaikka vaikuttaa sitten tosi paljon tuolla Kulttuuritalossa. Itse olin seisomassa ihan keskellä noin parin metrin päässä lavasta ja soundit eivät olisi voineet olla paremmat. Tulpatkin oli mukana, mutta ne pysyi taskussa. Oli ihan älyttömän hyvät soundit siinä n. 1,5 metriä lavasta. Olis voinut olla istumapaikkoja siellä permannollakin kyllä, ois nauttinut enemmän, kun ei mikään rokkikeikka ollut. Mutta ihan sairaan hyvä!!!! Ja soittivat vielä kaikki mun suosikkibiisit! Vika untitled 8 oli kyllä ihan megahyvä!!! "Life is very short, and there’s no time
for fussing and fighting, my friend."
-The Beatles- |
Exhausted 31.10.2005 14:24:51 | |
---|
Tulpat meni korviin heti kun Sigur Ros astui lavalle. Ainakin sen perusteella miten kovaa basso tuntui, voin kuvitella tehneeni oikean ratkaisun. ainakin koko keikan huipennuksessa äänenpaine oli aika huikea. Saattoi johtua sijainnistani (ihan lavan oikeassa reunassa, rumpusetistä vielä reunempaan), mutta olisin halunnut kuulla kitaraa vähän enemmän. |
Cathi777 31.10.2005 14:28:45 | |
---|
Mitä soundeihin tulee, niin olen kyllä edellä puhuneiden kanssa täysin eri mieltä. Keikka oli alusta asti silkkaa jääpiikkiä korvaan ainakin meikäläiselle. En tiedä, kuinka pahasti sitten paikka vaikutti tähän (ylhäällä takana), mutta oli sitten nautinto paikoittain HYVIN tuskallinen. Oma moka kyllä, mitäs lähdin ilman tulppia. Itse aattelin kanssa, että ilman tulppia olisi pärjännyt, mutta ei kyllä mitenkään. Sen verran kovalla volumella tuuttasivat, että ne korkeat äänet kävi niin tärykalvoihin, että pakko oli tulpat laittaa. Olin vielä siinä miksaajan takana, jossa soundien pitäisi olla juuri kohdallaan. Ja itse asiassa tulppien kanssa ne olivatkin loistavat. Sitten itse keikkaan... Kyllä se oli niin hieno elämys. Hieman pelkäsin, että toimiiko tämmöinen musiikki keikkatilanteessa ollenkaan. Ja olihan se ihan yhtä juhlaa, kun sen huomasi toimivan aivan mahtavasti. Koko keikan ajan olin kuin pienessä hypnoosissa sitä tuijottaessani. Valot, kangashässäkät ja biisit toimivat yhdessä niin mainiosti. Ja rumpalia oli hauska seurailla, kun soitti kyllä kerrassaan tunteella. Soittivat muutkin, mutta rumpali erottui edukseen. Myös laulun toimivuutta epäilin livenä, mutta turha oli sekin pelko. Kauniisti se soi. Ihmettelen vaan, että miten sellaisesta kaverista edes sellaista ääntä tulee. Se oli kanssa erittäin hienoa, kun tunnelma oli kuin elokuvissa, kun musiikkia tuli välillä pelkästään takakaiuttimista ja muutenkin ääni kiersi hienosti pitkin salia. Myös katossa näkyviä tähtiä piti aina välillä jäädä katselemaan. En mä muuta voi sanoa kuin ehkä paras keikka missä ikinä olen ollut. Ei tule ainakaan tähän hätään mieleen parempaa. Only pop music can break my heart... |
Onki 31.10.2005 19:27:40 | |
---|
Keikka oli kyllä aivan mahtava. Odotukset kyllä täyttyivät, elleivät jopa ylittyneetkin. Kaikki valot ym. jutut toimivat täydellisesti. Paras keikka mitä on tullut nähtyä, ei siihen tarvitse paljon enempää sanoa... |
ydinaukio 31.10.2005 19:31:10 | |
---|
Minusta volyymi oli juuri sopiva. Olisi voinut olla vieläkin kovempi. Ei todellakaan tarvinnut tulppia. Saundit olivat muutenkin loistavat, Mutta joo, aivan vitun hyvä keikka. Täydellisyyttä. Ainoastaan Radiohead on pystynyt parempaan. |
Jenka 31.10.2005 20:10:59 | |
---|
Kyllä mua ehkä vähän harmittaa että tämän menin menettämään. |
duluoz 31.10.2005 20:35:27 | |
---|
Mahtava oli kyllä sunnuntain keikka, mutta ei niin hyvä kun Tukholman China Teaterissa muutama vuosi sitten. Piti vaan vähän keulia, että olin sielläkin silloin, ja kaikki te jotka hehkutatte kultsan keikkoja ette tiedä mistään mitään. Jatkakaa... |
n-oise 31.10.2005 22:17:31 | |
---|
veti kyllä aika sanattomaksi tuo keikka. upea olet surrealisti, eikö niin... |
erkkix 31.10.2005 23:02:34 | |
---|
Itse aattelin kanssa, että ilman tulppia olisi pärjännyt, mutta ei kyllä mitenkään. Sen verran kovalla volumella tuuttasivat, että ne korkeat äänet kävi niin tärykalvoihin, että pakko oli tulpat laittaa. Olin vielä siinä miksaajan takana, jossa soundien pitäisi olla juuri kohdallaan. Ja itse asiassa tulppien kanssa ne olivatkin loistavat. Sitten itse keikkaan... Kyllä se oli niin hieno elämys. Hieman pelkäsin, että toimiiko tämmöinen musiikki keikkatilanteessa ollenkaan. Ja olihan se ihan yhtä juhlaa, kun sen huomasi toimivan aivan mahtavasti. Koko keikan ajan olin kuin pienessä hypnoosissa sitä tuijottaessani. Valot, kangashässäkät ja biisit toimivat yhdessä niin mainiosti. Ja rumpalia oli hauska seurailla, kun soitti kyllä kerrassaan tunteella. Soittivat muutkin, mutta rumpali erottui edukseen. Myös laulun toimivuutta epäilin livenä, mutta turha oli sekin pelko. Kauniisti se soi. Ihmettelen vaan, että miten sellaisesta kaverista edes sellaista ääntä tulee. Se oli kanssa erittäin hienoa, kun tunnelma oli kuin elokuvissa, kun musiikkia tuli välillä pelkästään takakaiuttimista ja muutenkin ääni kiersi hienosti pitkin salia. Myös katossa näkyviä tähtiä piti aina välillä jäädä katselemaan. En mä muuta voi sanoa kuin ehkä paras keikka missä ikinä olen ollut. Ei tule ainakaan tähän hätään mieleen parempaa. En kyllä itse tarvinut tulppia missään vaiheessa vaikka istuin samalla rivillä kahden paikan päässä... Kulttuuritalo on hankala paikka jokaiselle joka haluaa edes kohtuullista äänentoistoa. |
schism 31.10.2005 23:03:06 | |
---|
Soundeista: Ainakaan ihan lavan etusivustalle sopivat volyymit. Yleensä herkästi tulppiinturvautujana jopa useaan otteeseen kaipailin volyyminapin kaakoitusta, koska perkele olisi ne läpikäyvimmät pauhaukset tahtonut kuulla kunnolla keuhkoja myöten. Vasta ihan tiukimmat loppu rytistelyt tulivat tarpeeksi voimalla. Keikasta: Ei tietenkään parin vuoden takaisen ekan kerran veroinen, mutta silti vuoden paras parituntinen. |
jannu 31.10.2005 23:08:02 | |
---|
Mahtava oli kyllä sunnuntain keikka, mutta ei niin hyvä kun Tukholman China Teaterissa muutama vuosi sitten. Piti vaan vähän keulia, että olin sielläkin silloin, ja kaikki te jotka hehkutatte kultsan keikkoja ette tiedä mistään mitään. Jatkakaa... Jes! Mitä olisikaan elämä ilman puritaanirunkkarifaneja? Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
MrHands 01.11.2005 00:22:09 | |
---|
Jes! Mitä olisikaan elämä ilman puritaanirunkkarifaneja? Mukavampaa? Suomi maailmankartalle! |
jannu 01.11.2005 00:53:25 | |
---|
Mukavampaa? Nää, olis tylsää ku kaikilla olis mukavaa ja kaikki saisi ihan rauhassa nauttia kokemuksistaan ilman että joku tulee jopoilemaan. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
duluoz 01.11.2005 07:18:18 | |
---|
Nää, olis tylsää ku kaikilla olis mukavaa ja kaikki saisi ihan rauhassa nauttia kokemuksistaan ilman että joku tulee jopoilemaan. Juuri näin. |
parinc. 01.11.2005 13:55:31 | |
---|
Nää, olis tylsää ku kaikilla olis mukavaa ja kaikki saisi ihan rauhassa nauttia kokemuksistaan ilman että joku tulee jopoilemaan. Hieno oli, ehkä jopa neljänneksi paras sigur-keikkani ja tän vuoden kakkonen! |
Xiauoko 01.11.2005 20:26:58 (muokattu 01.11.2005 20:27:37) | |
---|
Nää, olis tylsää ku kaikilla olis mukavaa ja kaikki saisi ihan rauhassa nauttia kokemuksistaan ilman että joku tulee jopoilemaan. Keikat olivat kerrassaan loistavia! Tosin kyllä parin vuoden takainen Tukholman keikkakin (china teatern) veti sanattomaksi :D http://www.mikseri.net/dinomansik |
jannu 02.11.2005 04:09:17 | |
---|
Pilasitte oman vitsinne. Olette huonoja. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
Johnny Buzz 02.11.2005 10:45:34 | |
---|
Multa löytyy jonkin verran kuvia tuolta keikalta. Voisin laittaa jokusen näytille illalla. Pikkasen haastavaa oli kuvaaminen keikalla, kun valoja oli kovin vähän, mutta kyllä siellä jokunen hyvä otos löytyy. |
Feggy 02.11.2005 13:23:21 | |
---|
|