Capu 11.10.2005 15:21:31 | |
---|
Veretäänkö pojjat perseet?? |
Booligan 11.10.2005 15:32:38 | |
---|
kyllä vähän jo jännittää ja peräsuoli on solmuuntunut mutta eiköhän sekin siitä laukea kun Steve päräyttää setin käyntiin. eli olen tulossa. all shall hail tilu |
sirdickyj 11.10.2005 16:33:21 | |
---|
Tiedoksi, frendi soirtti sinne Nosturiin; Eric Sardinas klo 20 ja Steve Vai klo 21, en vastaa hengelläni tiedon oikeellisuudesta, mutta näin oli Nosturista/ Elmusta sanottu, siitä vastaan kyllä hengelläni. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
sirdickyj 12.10.2005 00:48:14 | |
---|
Oli todella hieno keikka, ei voi Vain keikalta enempää toivoa. Hyvät soundit, lavalla loistava fiilis maailman huippu-ukoilla, jotka vetivät ihan kympiimeiningillä, yhdessä ja erikseen. Ja tottakai meitsin suosikki on Billy Sheehan, The Greatest Rockn Roll Bass Player In The World. Olen taas 16v., mikä on kai hyvän keikkakokemuksen merkki. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
secondarymind 12.10.2005 01:54:19 (muokattu 12.10.2005 02:09:09) | |
---|
Muuten hyvä keikka, mutta välillä kävi vähän puuduttamaan se, että Vai ei millään malttanut lopettaa sitä sooloiluaan ja kikkailuaan biisien lopussa. Kaveri oli ihan ku pieni lapsi joka ei osaa lopettaa ajoissa. Tuli välillä sellanen fiilis että "Joo joo, kyllä me uskotaan, että sä saat hienoja ääniä siitä kepistästi. Vaihdetaan jo biisiä." Mutta varsinkin tää 3. viimeinen biisi jäi aina nätisti mieleen kun kaverit veti plekukädellä omaa soitintansa ja otelautakädellänsä toistensa kitaroita/bassoa. Ja 3 kitaraa ja basso samanaikaisesti toimi kyllä uskomattoman hienosti noiden miesten käsissä. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Antti90 12.10.2005 07:56:59 | |
---|
Muuten hyvä keikka, mutta välillä kävi vähän puuduttamaan se, että Vai ei millään malttanut lopettaa sitä sooloiluaan ja kikkailuaan biisien lopussa. Kaveri oli ihan ku pieni lapsi joka ei osaa lopettaa ajoissa. Tuli välillä sellanen fiilis että "Joo joo, kyllä me uskotaan, että sä saat hienoja ääniä siitä kepistästi. Vaihdetaan jo biisiä." Mutta varsinkin tää 3. viimeinen biisi jäi aina nätisti mieleen kun kaverit veti plekukädellä omaa soitintansa ja otelautakädellänsä toistensa kitaroita/bassoa. Ja 3 kitaraa ja basso samanaikaisesti toimi kyllä uskomattoman hienosti noiden miesten käsissä. Olisko kellään listaa kipaleista tiedossa? Mielellään sitä tutkisin kun en Hellsinkiin päässyt. |
svilo 12.10.2005 08:07:25 | |
---|
Mukavaa viihdettähän tuo oli :) It’s not a secret that nothing beats the sound of a great guitar tube amp cranked up |
kanka 12.10.2005 08:51:11 | |
---|
Huhhuh mikä kokemus! Eturivissä heiluin. Kyllä Vai on kunnon showmies, ottaa yleisön totaalisesti. Esittää aina jollekin tietylle katsojalle. Mullekin moneen kertaan virnisteli ja velmuili. Parhaat biisit oli Glorious, K’m-pee-du-wee, Midway Creatures lasereineen ja tietysti iki-ihana Whispering A Prayer. Kyllä herkistyi poika vetistelemään. Tommosta showta voisi katsoa vaikka joka päivä. Paljon paremmin toimi mielestäni Vai tuolla Nosturissa, kuin edellisvuonna G3:ssa jäähallilla. Eli tommoisilla pikkukeikoilla varmaankin Vai parhaimmillaan. Toivottavasti tulee vielä takaisin, vaikka jossain huhuttiin että olisi viimeinen kiertue vähään aikaan. Mahtavaa! Kysymysmerkkejä (?) klikkaamalla näet pikaohjeen. |
rikk 12.10.2005 10:21:29 | |
---|
Jeah, hyvä keke! Nuotti/hinta - suhde oli kohdallaan ainakin :) Mielettömän kova bändi Vai:lla... |
wellu 12.10.2005 10:32:17 | |
---|
noniin joku pistää kuvia jakoon, itse kun en sitä kameraa ottanut mukaan. Lyrics.Wasted time between solos. |
Pande 12.10.2005 13:12:09 | |
---|
Oli kyllä paras Vain keikka jolla olen ollut, Sardinas ei ollut ihan yhtä viihdyttävä kun viimeksi, mutta Vai paransi huomattavasti - vaihtelua, korvien lepuuttelua ja höpöilyä oli sopivasti. Munmielestä ei tiluttanu yhtään liikaa, sopivasti anto tilaa myös muille bändin jäsenille ja pysy musikaalisena (mitänyt muutaman kerran pari sekunttia aiemminkin olis voinu lopettaa). Ja kun laulaakin piti niin Rescue Me Or Bury Me oli paras mahdollinen valinta. Hyviä biisivalintoja muutenkin, joten ylitti odotukset (en uusimmasta levystä oikein tykkää). Virtuoosimaisuuden huomas hyvin varsinkin niissä kohdissa joissa virheitä (niitä harvoja) korjattiin nerokkaasti siten että virheestä tulikin vain hyvä lisämauste. Mnettiläisistä ainakin Safaweb ja Necromuru tuli spotattua. :P At the over-matured sushi
The Master
Is full of regret. |
Veikko 12.10.2005 13:13:03 | |
---|
Mitenkäs Sardinas veti? Lahjakas multilatentti |
Capsu 12.10.2005 13:26:07 | |
---|
Varsin maukasta kuunneltavaa ja nähtävää. Tunnelma oli huomattavasti parempi kuin viimekesäisellä G3 keikalla nyt kun sentään näki lavallekin :D Oma suosikkini oli ehdottomasti Whispering A Prayer, silmät ihan kostu. Akustinen osuus oli mukavaa vaihtelua. Toivottavasti Vai bändeineen palaa Suomeen piakkoin. Lämppärinä ollut Sardinas oli minulle täysin uusi tuttavuus ja ainakaan näin ensiyrittämällä ei mulle kolahtanut. Ainoa ns. huono asia oli eräs kanssakatsoja joka tunki iholle ja yritti myrkyttää tupakansavulla koko ajan. Tämän lisäksi katosta alkoi tipahdella todella _ärsyttävästi_ vettä päähän/naamalle. Noh, ensikerralla parempi onni. Elämöinti on ihmisen parasta aikaa. |
sirdickyj 12.10.2005 13:55:57 | |
---|
Ainoa ns. huono asia oli eräs kanssakatsoja joka tunki iholle ja yritti myrkyttää tupakansavulla koko ajan. Tämän lisäksi katosta alkoi tipahdella todella _ärsyttävästi_ vettä päähän/naamalle. Mua vitutti ihan sama tupakoitsija...mutta se vesi oli ilmastoinnin lauhdevettä, ei tippunut katosta. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa MINUT jäsenekseen! |
ballfish 12.10.2005 15:35:59 | |
---|
Mitenkäs Sardinas veti? Aivan älyttömän hyvin!! Olin ensikertalainen, joten en tiedä millaista meno on(Vai) aiemmin ollut, mutta mielestäni meno oli aivan mahtava. Olisi kyllä voinut olla vähän lyhyempi show. Alkoi lopussa puuduttamaan, mutta kyllä For The Love Of God piristi kummasti. Poistumisen aikana tapahtunut veden tippuminen päähän ja se käytävähelvetti pisti pinnan kireälle. |
StoRBa 12.10.2005 15:51:59 | |
---|
Oli kyllä aivan loistava keikka! Uskomatonta show meininkiä. Toivottavasti tulisivat uudestaan piakkoin! |
PekkaM 12.10.2005 16:52:48 | |
---|
Mua vitutti ihan sama tupakoitsija...mutta se vesi oli ilmastoinnin lauhdevettä, ei tippunut katosta. Olitko se parimetrinen pitkätukkainen kaveri? Sen näköisen tyypin vieressä seisoskelin ja siinä tosiaan joku teini myrkytti ilmaa toistumiseen ja kondenssivettä tippuili parvekkeen alla olevista putkista. |
LexaR 12.10.2005 16:56:38 | |
---|
se käytävähomma tunnetaan Nosturi-ilmiönä ;D hyvä keikka, alko vaa jossain välis tuntuu se et oli seissy 6 tuntii ja ei ollu saanu ollenkaa juotavaa sinä aikana... plus ku nosturin ilmastointi on mitä on mut siin akustisen setin kohal fiilis oli kyl katossa, siin oli ihan uskomaton intiimi fiilis... ja yllättävän hyvin oli saatu semmoset ehkä hieman "ylituotetut" biisit toimii. Ja hauska jätkä se Vai, hyvää läppää bändin kaa |
Black Star 12.10.2005 17:09:18 (muokattu 12.10.2005 17:10:55) | |
---|
Kova keikka oli, tuntui että Sardinas ja hänen kahden hengen rytmiryhmä soitti kovempaa kuin itse Vai & Breed. Setti oli varsin onnistunut, olisi saanut olla hieman lyhyempi minun mielestä, mutta hieman harvemmin livenä soitetut biisit korvasivat tämän epäkohdan kuten The audience is listening ja akustinen Fire Garden Suite-jami. Nuo soolospotitkin oli ihan hyviä. Lopussa tuntui että vähän alkaisi meno hyytymään, mutta I´m the hell outta here ja My guitar wants to kill your mama nostivat ittellä kyllä tunnelman kattoon. Miksaus oli lavan keskiosiin melko hyvä, omaan korvaan MacAlpinen kitara soundi oli melkoista sirkkelisäröä, josta en pitänyt, mutta hyvin mielin lähdin Nosturista. Tosiaan tuo 6 tunnin seisominen, röökin savussa oleminen, huonompi kuin huono ilma ja sitä myöten iskenyt järkyttävä jano otti veronsa ja nuo ei-lempibiisitkin olisivat voineet olla hieman mielekkäämpiä ilman edellisiä tekijöitä, mutta, mutta ja mutta. Loistava keikka kaikesta huolimatta! "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
kanka 12.10.2005 17:21:09 (muokattu 12.10.2005 17:23:44) | |
---|
ja ei ollu saanu ollenkaa juotavaa sinä aikana.. Heh, onneksi Thomas Nordegg heitti vesipulloja yleisöön. Vieressäni seissyt ystävällinen sielu, joka sai yhden pulloista, laittoi sen kiertämään. Olin kyllä kiitollinen. Edit: Tyttöystävällä oli todella tukalat oltavat loppuvaiheissa. Joutui raukka istumaan kun pyörrytti. Voisi kyllä juu olla vähän parempi ilmastointi tuolla. Kysymysmerkkejä (?) klikkaamalla näet pikaohjeen. |