Aihe: Black Sabbath suomeen kesällä!!
1 2 3 4 5 6
petrutsi
04.07.2005 16:08:07
Vielä tuohon riittääkö-keskusteluun, niin uskoisin, että riittää mutta koot tuppaa usein loppumaan. Että jos se ei ne jäljellä olevaa kokoa olevat paidat miellytä niin kannattaa ostaa kun menee.

Huomenna nähdään vaikka ei tunnettaiskaan! Jos ossi hengissä pysyy siihen asti.
My balls and the end of humanity..How the hell are they related?
Nieby
04.07.2005 17:50:09
juu... pakko sieltä on paita tai pari ostaa...
jos nyt vaa kerkeis.. minä en kyllä usko että keikka vielä 23.00 olsi ohi... hemmetti ku s8iellä ois black sabbath- plekuja... ne ois kans hienoja.
Angus
04.07.2005 23:02:42

juu... pakko sieltä on paita tai pari ostaa...
jos nyt vaa kerkeis.. minä en kyllä usko että keikka vielä 23.00 olsi ohi... hemmetti ku s8iellä ois black sabbath- plekuja... ne ois kans hienoja.

Miksi et usko? Olisko sulla jotain perusteluita tähän? Aika 100% varmasti sanon, että Sabbath ennen puoltakymmentä aloittaa ja eivät puoltoista tuntia kauempaa vedä vaikka mikä olisi. Eli kyllä se yhdeltätoista on jo aika varmasti loppu.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Helvetinpartaterä
05.07.2005 02:35:48

Kellään muuten tietoa,millaista settiä Soulfly on vedellyt?
Manavava! - Minä "Jos vettä ei olisi,emme osaisi uida ja silloin me hukkuisimme."
Herba
05.07.2005 17:24:10
hemmetti ku s8iellä ois black sabbath- plekuja... ne ois kans hienoja.

oisha ne joo... sieltä skorppareiden keikalta sain plekun napattua..
Ben_D
05.07.2005 23:25:13

Aika monta keikkaa tullut viimesen melkein 20 vuoden aikana nähtyä ja voin sanoa, että tää keikka kiilaa top-3:een ellei jopa parhaaks. Black Sabbath alko soimaan niin meinas olla paskat housussa.
welociraptor
06.07.2005 00:00:09
uskomatonta. suu auki ja tippa linssissä sitä katsottiin. Black Sabbathin aikana olin kuin hypnoosissa. tuohon ei voi lisätä enää mitään.
Soittotaidon puute kompensoidaan volyymillä - vireen puute säröllä.
SuperJeesus
06.07.2005 00:15:29
Tänä aamuna näin Pink Floydin Live8-vedon, ja nyt illalla Black Sabbathin livenä. Vuosiin mikään ei enää tunnu miltään.
Yllä oleva kirjoitus on kärjistetty, sisältää kirjoitusvirheitä ja pitää tuskin paikkaansa.
Volume
06.07.2005 01:13:59
Nojaa, täytyy nyt kirjoittaa sitten bannin arvoinen arvostelu konsertista.

Ensinnäkin, lippu jonka ilmaiseksi sain oli ylimpään mahdolliseen riviin katsomon takakulmassa - ukot näytti miniatyyreiltä. Soulfly oli kiva yllätys, tosin sitä kitaristin tirinäsooloilua ei kyllä kukaan kestä. Vetopasuunat ja rumpujamit oli hieno juttu, ja jumalauta jätkät muutenkin mikä rytmiryhmä. Enpä tiennytkään, että Maxin poika saisi vielä jotain hyvää aikaiseksi Sepulturan jälkeen - ja helvetti kuinka väärässä olinkaan! Olisin voinut tutustua tähän juttuun jo vähän aikaisemminkin, mutta eihän tässä jäniksen selässä olla.

Sitten kun sapatti alkoi, oli kyllä nostalgiafaktori huipussaan, vaikken silloin pimeällä 70-luvulla vielä syntynytkään. Ozzy, Tony, Bill ja Geezer samassa tilassa kuin meikäläinen. Jumalauta mikä juttu! Lähti muuten setti käyntiin munakkaasti.

Mutta sitten - keikka ikäänkuin junnasi kokoajan paikoillaan. Wanhoja hittejä toistensa perään, eikä yleisö näyttänyt oikein pääsevän mukaan niihin. Seisomokatsomokin oli vain puoliksi täynnä, mutta tämä tosin avasi kivan näkymän takana yksin seisoskelleeseen tyttöseen jota olisin kosinut jos olisin seisomapaikkalipun hankkinut. Sen verran nätti tapaus oli kyseessä, varmasti mukavakin kun niin sievän olemuksen omasi. Kiikarit kädessä siellä sitten katseltiin kun Tony vingutteli muovisormillaan ja Ozzy tyhjenteli Hartwallin vesihanoja yleisöön samalla kun Billin avustaja kävi mittaamassa sydämensykettä ja Geezer pamputteli beissiään. Hieno biisilista, mutta jotakin jäi puuttumaan. Tainnut jäädä herrasmiehiltä potenssilääkkeet ottamatta kun se vanhojen aikojen munakkuus puuttui, ja jäljellä oli meikäläisen näkövinkkelistä katsottuna pelkkä nostalgiaryöpytys.

En kuitenkaan hetkeäkään kadu että otin töistä vapaata tämän takia, nimittäin sitten kun joskus tapaan tämän yleisön sievimmän neidin uudestaan ja teen tämän kanssa lapsia, kerron ylistävään sävyyn kuinka isi ja äiti oli jo toinen sukupolvi joka Ozzyä kumarsi, ja he saavat olla se kolmas.

Maininnan arvoisena juttuna vielä se, että eipä kulkenut mustan sapatin ruhtinaat samassa limusiinissa, vaan jokaiselle oli oma musta mersu. Ja kouluaikoinaan välitunneilla heikäläisiä kuunnelleet isit riehuuntui keikalla täysin, ja tämän jälkeen palasivat diplomaattivolvoihinsa ja lähtivät kotiin valmistautumaan seuraavaa työpäivää Nokiassa varten. :-)

Joku sai Ozzyn harpun, eli odotettavissa on että myös Sharon tulee lentämään yleisöön?
Tämä viesti oli 100 % totuus.
welociraptor
06.07.2005 01:34:26 (muokattu 06.07.2005 01:44:13)
Ensinnäkin, lippu jonka ilmaiseksi sain oli ylimpään mahdolliseen riviin katsomon takakulmassa - ukot näytti miniatyyreiltä.

Joo, juuri Sinullehan olisi ilmaiseksi pitänyt järjestää mukava nojatuoli permannolle juuri lavan eteen?

Mutta sitten - keikka ikäänkuin junnasi kokoajan paikoillaan. Wanhoja hittejä toistensa perään, eikä yleisö näyttänyt oikein pääsevän mukaan niihin.

Yleisö ei näyttänyt oikein pääsevän mukaan? (Puhutaanko nyt edes samasta keikasta?)

Seisomokatsomokin oli vain puoliksi täynnä, mutta tämä tosin avasi kivan näkymän takana yksin seisoskelleeseen tyttöseen jota olisin kosinut jos olisin seisomapaikkalipun hankkinut.

Permantoahan ei ikinä myydä paloturvallisuussyistä ääriään myöten täyteen (vaikka kirjoittaja näin ilmeisesti toivoisi tehtävän). Btw, kositko useinkin miniatyyrityttösiä?
Soittotaidon puute kompensoidaan volyymillä - vireen puute säröllä.
Volume
06.07.2005 02:06:18
Joo, juuri Sinullehan olisi ilmaiseksi pitänyt järjestää mukava nojatuoli permannolle juuri lavan eteen?

Ei sentään, ei keikoille nojailemaan mennä. En missään vaiheessa maininnut olleeni tyytymätön siihen paikkaan missä olin, enhän siitä euroissa maksanut latin lanttia. Mutta ansaitsin sen kuitenkin jokaisen euron arvosta, siitä ei sen enempää. Seisomakatsomoa kuitenkin toivoin.

Yleisö ei näyttänyt oikein pääsevän mukaan? (Puhutaanko nyt edes samasta keikasta?)

Joo, tätä mieltä meikäläinen. Jokaiselle suotakoon henkilökohtainen mielipide siitä milloin homma toimii ja milloin ei. Se olkoon sinun mielipiteesi, että yleisö on hienosti messissä kun kymmenen ensimmäistä riviä heiluttaa toinen käsi taskussa vapaata kättään, ja loput huojuu musiikin tahdissa välillä tupakansytytintä vilautellen.

Paranoidin aikana yleisö tosin heräsi hetkeksi, mistä ikinä sitten johtuikaan. Aaltoja jäin kaipailemaan, niitä on aina jännittävää seurata.

Permantoahan ei ikinä myydä paloturvallisuussyistä ääriään myöten täyteen (vaikka kirjoittaja näin ilmeisesti toivoisi tehtävän).

Kyllä tiedän, mutta on se monesti tuhdimmassa kunnossa nähty, reilusti yli puolenvälin on ollut ihmisiä. Ehkäpä ihmisiä oli tavanomainen määrä, mutta olivat jotenkin sulloutuneena ja mahtuivat pieneen.

Btw, kositko useinkin miniatyyrityttösiä?

En, yhteiskunta kieltää sen.
Tämä viesti oli 100 % totuus.
Nieby
06.07.2005 02:37:51
loistava keikka oli joo.. istumapaikoilta näki ihan loistavasti.
se mitään junnannut paikoillaan, kyllä se rullasi koko ajan ihan mainiosti eteenpäin... yllätyin, että jaksoivat niin monta biisiä.. soulfly ei kyllä iskenyt!
Flash
06.07.2005 09:11:11

Oliko parempi kuin vuoden -99 veto? Huh, siitäkin on jo kuusi vuotta aikaa... nopeasti se aika kuluu.
There Is A Light That Never Goes Out
Mirrinsane
06.07.2005 10:02:54

Hähä. Ostin jämälipun 48 eurolla. Istuin eturivissa lavan takana keskellä. Ehkä aivan loistava paikka, ja kun ajoissa meni, sai oikeankokoisen paidankin.

Kova setti ja lämppärikin oli positiivinen ylläri. Vieläkin fiiliksissä.
If there were no colors, I would not exist.
Pastilli?
teppomies
06.07.2005 10:14:17
Kova oli keikka mutta ei tämä kyllä siltikään ykköseksi noussut omalla top listalla. Mielestäni saundit ei ollut oikein kohdillaan Sabbathin osuuden alussa ja vertauskuvana voisin käyttää esim Judas Priestiä jota itse kävin katsomassa tampereella hakametsässä. Huomattavaa parannusta kuitenkin tapahtui Into the voidin ja Black Sabbath biisien aikana jolloin vasta kunnolla saatiin munakkuutta saundeihin.

Biisit oli aivan loistavia ja yleisökin oli ihan mukavasti mukana sytkäreineen ja ilman. Tosin parempaankin yleisö olisi pystynyt kuten Maidenin keikalla pari vuotta takaperin.
Aleksi-serkku
06.07.2005 11:14:51 (muokattu 06.07.2005 11:18:32)
Olin metrin päässä Tony Iommista, näin Ozzyn paljaan pyllyn ja Wardin löllyvän vatsan rintalastani jytistessä Geezerin basson tahtiin. Mitä muuta keikalta voisi toivoa?

Biisivaliinat eivät suuremmin yllättäneet, mutta Sleeping Village ja Wizard olivat hevetinmoisen kovia vetoja. Ainoastaan Behind the Wall of Sleeppiä jäin kaipailemaan.

Kentältä ekasta rivistä hommaa seuranneenna voin sanoa, että ykeisö oli ainakin lähettyvilläni mukana niin täysillä kun vaan on mahdollista, keikan lopuksi ei pihausta suurempia äännähdyksiä lähtenyt oikein kenenkään kurkusta.

Mieletön keikka.
hyi vittu ku ruma naien -ICE9
Silvio Dante
06.07.2005 11:45:06
Nojaa, täytyy nyt kirjoittaa sitten bannin arvoinen arvostelu konsertista.

Eihän tuolla nyt mitään bannia aikaan saa.

Billin avustaja kävi mittaamassa sydämensykettä

Ihan totta? Mun paikalta oli rumpusetin luokse about 10 metriä. Mä luulin että naputti ristiselkään aina välillä vähän biisin tempoja, sama kaveri antoi muitakin ohjeita missä kohtaa biisissä mennään. Eihän sitä vanha voi kaikkea sentään muistaa.

Maininnan arvoisena juttuna vielä se, että eipä kulkenut mustan sapatin ruhtinaat samassa limusiinissa, vaan jokaiselle oli oma musta mersu.

Sama laulu Mötley Cruen pojilla, omilla autoilla mentiin. Sitä en tiedä oliko Sabbathilla joka pojalla omat pukuhuoneet, Mötleyllä oli.

Ja kouluaikoinaan välitunneilla heikäläisiä kuunnelleet isit riehuuntui keikalla täysin, ja tämän jälkeen palasivat diplomaattivolvoihinsa ja lähtivät kotiin valmistautumaan seuraavaa työpäivää Nokiassa varten

No mä en oo isi, eikä mulla ole ajokorttia, enkä ole Nokialla töissä enkä edes riehaantunut mutta kyllä oli taas hienoa nähdä Black Sabbath! (Kyllä! kuuntelin myös Sabbathia joskus välitunneilla)
Aijai!
Johnny Buzz
06.07.2005 11:55:17

Ihan totta? Mun paikalta oli rumpusetin luokse about 10 metriä. Mä luulin että naputti ristiselkään aina välillä vähän biisin tempoja, sama kaveri antoi muitakin ohjeita missä kohtaa biisissä mennään. Eihän sitä vanha voi kaikkea sentään muistaa.

Eilisellä keikalle en ollut, mutta edellisellä (oliko se nyt vuoden 1999) keikalla kylläkin. Paikat oli silloin sen verran sivussa, että näky Ward suht sivusta. Siellä oli kanssa jamppa naputtamassa esim. Warpigsin alussa tempoa Wardin selkään. Ei siellä mitään pulsseja mittailtu sentään. Ei sitä enää vanhalta kaikki voi onnistua.
Shitmanek
06.07.2005 12:20:05
Eilisellä keikalle en ollut, mutta edellisellä (oliko se nyt vuoden 1999) keikalla kylläkin. Paikat oli silloin sen verran sivussa, että näky Ward suht sivusta. Siellä oli kanssa jamppa naputtamassa esim. Warpigsin alussa tempoa Wardin selkään. Ei siellä mitään pulsseja mittailtu sentään. Ei sitä enää vanhalta kaikki voi onnistua.

Pirun hyvin Ward mielestäni soitti tuosta "huolimatta". Kuten koko bändi, loistava keikka.
sirdickyj
06.07.2005 13:17:53
No mä en oo isi, eikä mulla ole ajokorttia, enkä ole Nokialla töissä enkä edes riehaantunut mutta kyllä oli taas hienoa nähdä Black Sabbath! (Kyllä! kuuntelin myös Sabbathia joskus välitunneilla)

Eihän silloin ole välituntia, jos lintsaa koulusta?
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)