Aihe: Ruisrock 2009 3.-5.7.2009
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Dirty Hero
27.03.2009 13:25:25
Tuo päiväjako on mun kannalta aika huono. Ne muutamat esiintyjät, jotka haluaisin nähdä, on eri päivinä. Olisi siellä joka päivälle jotain, mutta taidan jättää menemättä. Liputkin maksaa perkeleesti. Muistaakseni -06 kolmen päivän lippu maksoi 85€, nyt kahden päivän lippu maksaa 90€!
Bonham
27.03.2009 15:24:30
Dirty Hero: Tuo päiväjako on mun kannalta aika huono. Ne muutamat esiintyjät, jotka haluaisin nähdä, on eri päivinä. Olisi siellä joka päivälle jotain, mutta taidan jättää menemättä. Liputkin maksaa perkeleesti. Muistaakseni -06 kolmen päivän lippu maksoi 85€, nyt kahden päivän lippu maksaa 90€!

"Ne on silti halvempia kuin kilpailijoilla muualla Euroopassa"...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
AK80
27.03.2009 15:34:49
Bonham: "Ne on silti halvempia kuin kilpailijoilla muualla Euroopassa"...

"kilpailijoilla muualla Euroopassa on myös hiukan kovemmat kattaukset..."
Last Sucker...
Bonham
27.03.2009 19:04:46
AK80: "kilpailijoilla muualla Euroopassa on myös hiukan kovemmat kattaukset..."

Juu, tätä ei muisteta mainita...
--Tomppa--
27.03.2009 21:38:18
Jos sunnuntaille FNM ni sitte oksat pois, minä olen paikalla.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
fidZi
29.03.2009 18:13:33
Itsehän menisin mieluimmin Ilosaareen ja Provinssirockiin (ja Pori Jazzeille), mutta kesän työt ovat juuri näiden päällä, joten Ruisrock on kai ainoa jäljelle jäävä vaihtoehto...toivottavasti kattaus vielä jotenkin, no, kattautuisi. Perjantailta kiinnostaisi Neurosis ja Wildhearts, lauantailta Ladytron ja Mew (ja voisi niitä kotimaisiakin katsastaa), sunnuntailta !!! ja Gogol Bordello lähinnä, ehkä Calexicokin (tosin Garden Ruin ei oikein auennut siinä missä Black Lightit ynnä muut albumit).

Harmittaa yhä, etten 2006 lähtenyt Ruissiin, en vielä silloin tajunnut niiden kaikkien bändien hienoutta. Sen vertaista jos saisi mutta turha toivo.
Méfiez-vous, demoiselles!
jonninen
06.05.2009 10:26:11

Faith No More (USA) lisätty Ruisrockin sunnuntain pääesiintyjäksi!
carlos
06.05.2009 13:49:17
jonninen: Faith No More (USA) lisätty Ruisrockin sunnuntain pääesiintyjäksi!

Jep. Juuri, kun kaikki manaa ruisrockin huonoimmaksi festariksi tälle kesälle, vedetään ässä hihasta.. :)
by the grace of God
hitchhiker
06.05.2009 20:43:06
Tää uutinen lohduttaa ja paljon kun jäi liput saamatta FNM:n kaisaniemen keikalle.
Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!
--Tomppa--
07.05.2009 16:46:09
--Tomppa--: Jos sunnuntaille FNM ni sitte oksat pois, minä olen paikalla.

WOOOO Ennustin oikeen.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
TommiTomminen
10.05.2009 02:03:17
--Tomppa--: Jos sunnuntaille FNM ni sitte oksat pois, minä olen paikalla.

Melko vakuuttavasti kyllä heitetty. Muistathan olla paikalla?
Cooper_Alice
10.05.2009 12:50:12
Jos joku, joka asuu turussa, haluaisin ansaita hieman kalja/lippurahaa niin vuokratkaa minulle ja kavereilleni huone talostasi ruisrockin ajaksi. Yhteyttä vaikka pikaviestillä.
I make a better rock revolution alone with my dick! - Eugene Hütz
Little Wing
13.05.2009 22:21:52
Jess, Ruisrockissa myös tänään uuden albuminsa julkaissut VIIKATE!
Jokunen
14.05.2009 08:40:49
Tuli itsekin ostettua lippu Ruisrockiin FNM:n siivittämänä. Täytyy sanoa, että festarin kotisivuilla on aika huonosti informaatiota. Siihen liittyen olisi muutama kysymys yleisistä järjestelyistä:

Missäpäin Ruissaloa festivaalialue tarkalleen sijaitsee? Majoitusta ajattelin Ruissalon camping-alueelle. Kulkeeko bussikyytejä sinne camping-alueelle loppuillasta, vai meneekö kävelyhommiksi? Minkäverran matkaa leirintäalueelle tulee? Onko kenelläkään tietoa telttapaikan hinnoista rockin aikaan? Onko alueella ollut yleensäkin riittävästi ruokapaikkoja ja anniskelualueita, vai pitääkö ottaa omaa evästä festarialueelle?
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
Bonham
14.05.2009 09:06:48
Jokunen: Tuli itsekin ostettua lippu Ruisrockiin FNM:n siivittämänä. Täytyy sanoa, että festarin kotisivuilla on aika huonosti informaatiota. Siihen liittyen olisi muutama kysymys yleisistä järjestelyistä:

Missäpäin Ruissaloa festivaalialue tarkalleen sijaitsee? Majoitusta ajattelin Ruissalon camping-alueelle. Kulkeeko bussikyytejä sinne camping-alueelle loppuillasta, vai meneekö kävelyhommiksi? Minkäverran matkaa leirintäalueelle tulee? Onko kenelläkään tietoa telttapaikan hinnoista rockin aikaan? Onko alueella ollut yleensäkin riittävästi ruokapaikkoja ja anniskelualueita, vai pitääkö ottaa omaa evästä festarialueelle?

Eikö tuolla nyt aika paljon ole vastauksia:

http://www.ruisrock.fi/index.php?group=3
jonninen
14.05.2009 11:00:25

RUISROCKIN CONVERSE-LAVA ESITTELEE NOUSEVIA KYKYJÄ

Viime vuoden tapaan Ruisrock esittelee tänäkin kesänä lukuisia nousevia kykyjä. Festivaalin viidentenä esiintymisareenana toimii Converse-lava, joka laajentaa Ruisrockin ohjelmistoa vaihtoehtoisempaan suuntaan.

Perjantaina 3. heinäkuuta Converse-lavalla nähdään kaksi turkulaisyhtyettä, toisen levynsä julkaisuun valmistautuva Magenta Skycode ja uuden vokalistin kanssa ensimmäisiä keikkojaan soittava Callisto.

Lauantaina esiintymisvuorossa ovat tämän hetken kohutuin kotimainen elektro-tulokas Le Corps Mince de Francoise, lopullisen läpimurron keväällä ilmestyneellä kolmannella albumillaan Puutarhatrilogia saavuttanut Regina, riehakasta garagepoppia soittava tyttönelikko Pintandwefall sekä skata ja reggaeta sekoitteleva The Capital Beat.

Ruisrockin päätöspäivänä sunnuntaina Converse-lavalla soittavat hurjassa kansainvälisessä nosteessa oleva ruotsalainen indie-folk-sisarusduo First Aid Kit, hiljattain Suomen albumilistan ykköseksi noussut Anna Puu sekä surinarock-yhtye Joensuu 1685.

Converse on viime vuosina toiminut esimerkiksi Summercase- ja Lowlands-festivaalien yhteistyökumppanina, ja nyt olemme ensimmäistä kertaa mukana suomalaisilla festareilla. Lisäksi olemme lanseeranneet Nirvanan, AC/DC:n ja Pink Floydin nimikkotennarit, joten yhteistyö rock-tapahtumien kanssa tuntuu luontevalta jatkumolta, kertoo Vesa Rantalainen Suomen Converselta.

Ruisrockin viimeiset ulkomaiset ja kotimaiset kiinnitykset julkistetaan toukokuun lopussa.

www.ruisrock.fi
Jokunen
14.05.2009 12:13:18
Bonham: Eikö tuolla nyt aika paljon ole vastauksia:

http://www.ruisrock.fi/index.php?group=3

Ei löytynyt vastausta ainakaan tuohon kyytiasiaan Ruissalon leirintäalueelle ja hintapolitiikkakin kiinnostaa, jos jollain on edellisvuosista kokemusta. Paikallisbussit taitavat leirintäalueelle ajaa ainakin päiväsaikaan. Järjestäjä ilmoittaa ruokapisteitä olevan lukuisia, mutta silti tämän ketjun ensimmäiseltä sivulta lähtien on moitittu järjestelyjen huonoutta. Tiedä sitten, mitä järjeselyitä tarkoitetaan...

Festarialueen sijainnin olin jotenkin missannut tuolta infosivuilta.
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä
Bonham
14.05.2009 13:38:23
Jokunen: Ei löytynyt vastausta ainakaan tuohon kyytiasiaan Ruissalon leirintäalueelle ja hintapolitiikkakin kiinnostaa, jos jollain on edellisvuosista kokemusta. Paikallisbussit taitavat leirintäalueelle ajaa ainakin päiväsaikaan. Järjestäjä ilmoittaa ruokapisteitä olevan lukuisia, mutta silti tämän ketjun ensimmäiseltä sivulta lähtien on moitittu järjestelyjen huonoutta. Tiedä sitten, mitä järjeselyitä tarkoitetaan...

Festarialueen sijainnin olin jotenkin missannut tuolta infosivuilta.

Okei... mä en osaa oikein vastata noihin, kun vähänä eri "reitti" aina kisapaikalle...

Eikös siellä ollut linkki tuonne campingin sivuille, sieltä ilmeisesti selviää hinta: eli festarit ei järkkää leirintäalueen majoitusta vaan niillä on se oma siinä hallin kupeessa.

Ruissalon saaressahan itse kisapaikka on. www.turku.fi sivuilta löytyy karttaa.

Mun mielestä niitä ruokakojuja on ihan perkeleesti. Joka vitun vuosi sama kitinä - mitä jengi oikein odottaa; yhdeksi viikonlopuksi pienelle alueelle kasataan kaupunki kännipäisille urpoille... on se kummaa, jollei homma jossain kohtaa töki
miffe
14.05.2009 18:50:54
Bonham: eli festarit ei järkkää leirintäalueen majoitusta vaan niillä on se oma siinä hallin kupeessa.

Olen suunnattoman onnellinen, etten ole ko. viikonloppuna "nauttimassa" siitä leirinnän möykästä, joka tänne meillekin asti kantautuu. Ja ruuhkaakin aiheuttavat tuolla mäen alapuolella olevassa risteyksessä.
turkulainen
Bonham
14.05.2009 19:58:37
miffe: Olen suunnattoman onnellinen, etten ole ko. viikonloppuna "nauttimassa" siitä leirinnän möykästä, joka tänne meillekin asti kantautuu. Ja ruuhkaakin aiheuttavat tuolla mäen alapuolella olevassa risteyksessä.

Ei varmaan mikään kesäviikonlopun unelmanaapurusto...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)