papitsu 11.08.2006 21:44:04 (muokattu 11.08.2006 21:44:15) | |
---|
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Brother Tohveli 12.08.2006 14:29:01 (muokattu 12.08.2006 14:29:17) | |
---|
No voi voi, onko se nyt otenkin sinulta pois? Ei täkäläisillä festareilla liikaa hyvää tarjontaa ole. Itsekin olen mennyt useasti yhden tai kahden bändin takia ja ottaisi se päähän jos joku oma suosikki peruu viime hetkellä.Esim Provinssi teki hienosti kun suostui lunastamaan sunnuntailiput takaisin Kornin perumisen jäljiltä. Oliko sekin mielestäsi väärin? Mikä osa viestiäni mainitsee,että se olisi nyt NIIN kamala asia? Kyllä sitä mielellään ihmisiin tervettä järkeä yrittää saada kuitenkin. |
muuan 12.08.2006 15:48:29 (muokattu 12.08.2006 15:48:48) | |
---|
Mua kävi ne muutama tyttö säälix ketkä oli noin 15v. Rasmus paita päällä ja itki vuolaasti ku kuuli uutiset et bändi peru. Siis lauantain osalta. Ja bändihän siis soitti keikan sunnuntaina. Mä en millään muotoo usko että nää tytöt ois "suunnitellut" että tällä tavalla he "pääsevät ilmaiseksi" festarille myös sunnuntaina. On noita peruuntumisia sattunu itse kenen kohdalle. Mä oon tyytyväinen toho järjestelyy et pimut pääs kattoo suosikkiaan (toivottavasti myös noi 2)!! |
Juzac 12.08.2006 15:59:43 | |
---|
|
carlos 12.08.2006 23:26:33 | |
---|
Exoskeletal junction at the railroad delayed |
mrk 13.08.2006 14:41:36 (muokattu 13.08.2006 14:42:15) | |
---|
Mikä osa viestiäni mainitsee,että se olisi nyt NIIN kamala asia? Kyllä sitä mielellään ihmisiin tervettä järkeä yrittää saada kuitenkin. Mikä osa minun viestiäni mainitsee sinun sanoneen noin? Onhan se oikeasti helvetin typerää mennä festareille mitään bändiä katsomaan, peruvat kuitenkin. Onko tuossa tarpeeksi tervettä järkeä? "Short On Long Term Goals" |
Todenpuhuja 14.08.2006 23:42:08 | |
---|
Oli kyllä lopulta aika vaisu festivaali. Ei mitään kummempia yhtyeitä, esimerkiksi ulkomaalaiset bändit jättivät todella vaisun kuvan. Von Hertzen Brothersin sijoittaminen sunnuntai-aamupäivään oli kyllä erikoinen valinta, mutta hyvinhän äijät vetivät lavan etuosassa olleiden Rasmus-teinien vaisusta mukanaolosta huolimatta. Muita vakuuttaneita yhtyeitä olivat mm. Eläkeläiset, joiden show oli kyllä jotain aivan uskomatonta. Kaverit olivat ryhmittäytyneet saman pöydän ääreen ja dokailivat armotta soiton ohessa. Myös noin 300 ihmisen letkajenkka oli aika mielenkiintoinen kokemus. Kolmantena ja kenties suurimpana yksittäisenä yllätyksenä voitaneen mainita myös Scandinavian music group, joka oli kyllä yllättävän hyvä livenä. Levyltä olen heitä jonkun kerran kuullut, mutta esimerkiksi vokalistin ääni pääsi vasta livenä kunnolla lentoon. Muutenkin bändi rokkasi aika kiitettävästi. "Peace, love & Kingston Wall!" |