elbowski 26.05.2005 22:46:02 | |
---|
Tuttipulloon valkovenäläistä? No, kai sitä voi pari tunnelmakaljaa ottaa. Ehkä. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Helvetinpartaterä 26.05.2005 22:48:43 | |
---|
Mites muuten päästäisivätköhän tuossa ovella läpi,jos menisi melonin kanssa? "Noku tulee pitin jälkee nälkä!" Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
elbowski 26.05.2005 22:49:05 | |
---|
Mites muuten päästäisivätköhän tuossa ovella läpi,jos menisi melonin kanssa? "Noku tulee pitin jälkee nälkä!" Eiköhän. Vodkameloniako meinasit? Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Deathrace King 26.05.2005 22:52:56 | |
---|
Mites muuten päästäisivätköhän tuossa ovella läpi,jos menisi melonin kanssa? "Noku tulee pitin jälkee nälkä!" Kyl sinne naisetkin pääsee. Ei nyt riittää, DK painuu nukkumaan ja unohtaa meloonit. Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! |
Helvetinpartaterä 26.05.2005 22:53:56 | |
---|
Eiköhän. Vodkameloniako meinasit? No tuossa sisko justiinsa väsäsi kossumelonia,niin tuli vain mieleen. ;) Manavava! - Minä
"If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death." |
Angus 26.05.2005 23:08:27 | |
---|
Sillä linjalla lähdetään, että joka päivä sitten Slayerin/Dion/Megadethin jälkeen otetaan sitten fiilikseen mukaan. Mua ei kuitenkaan erityisemmin ole koskaan huvittanut oikein kännissä keikoille lähteä, toki nyt aina pari voi ottaa, mikäs siinä. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
dictatorsh*t 26.05.2005 23:34:31 | |
---|
Mua ei kuitenkaan erityisemmin ole koskaan huvittanut oikein kännissä keikoille lähteä, toki nyt aina pari voi ottaa, mikäs siinä. Sama, sama. Mutta saa nähä... "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
BMF 27.05.2005 01:29:22 | |
---|
Pahoin pelkää että meikäläisellä karkaa käsistä, niinkun aina ....siis tuo juominen ;) |
Mufasa 28.05.2005 12:55:49 | |
---|
Tottakai pitää olla humalassa. Tuo Saunan alkoholipolitiikka on vaan aika perseestä. No kait sinne suht helposti saa omat juomat vietyä. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Hate 28.05.2005 18:17:48 | |
---|
Niin siis osaisko joku kokenut sauna-konkari kertoo, et miten ja kuinka helposti sinne saa omia juomia vietyä? onko siellä porteilla röntgenkatseiset vartiat jotka käy kaikki paikat läpi persreikää myöde? kolme viikkoa enää! komiaa! mihinköhän aikaan muuten loppuu se toiminta siellä festarialueella? Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri. |
Mimi 28.05.2005 20:29:05 | |
---|
mihinköhän aikaan muuten loppuu se toiminta siellä festarialueella? Olen antanut itseni ymmärtää että keikat loppupi ainaskin klo 22:00 viimestään. Muusta aktiviteetista en tiedä, mutta luulisin että pian viimeisen keikan jälkeen alkaavat aluetta putsaamaan ihmisistä. Ja jatkot näyttää starttaavan klo 23:00... Vituttaapa vieläkin etten sitten ole näillänäkymin menossa/tulossa tuonne. Perjantai kiinnostaisi niin maan perkeleesti, mutta vituttaa lähteä yksin sinne humalaisten hevimiesten heiteltäväksi, baariinkaan en enää yksin lähde, ellei ole äärimmäinen hätä... Ihan HUONO(kili)! Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
aku.miettinen 28.05.2005 20:42:57 | |
---|
Minkälaista settiä Slayer, Dio ja Megadeth on nyt vedelly lähiaikoina? |
Valokaari 29.05.2005 12:41:11 | |
---|
Tapahtuman virallinen ohjelmalehti on näköjään jo ilmestynyt. Sitä saa ainakin Swamp Musicista ja Klubilta. Siinä muuten sanottiin että kolmen päivän lipun voi vaihtaa rannekkeeseen Coloradossa vaikka päivää ennen, ettei tarvitse sitten kuin vain kävellä portista sisälle. Saa nähdä helpottaako se ruuhkaa portilla. Rok rok. |
FatSam 29.05.2005 13:22:29 | |
---|
Minkälaista settiä Slayer, Dio ja Megadeth on nyt vedelly lähiaikoina? Megadeth (Dublinista alkuvuodesta): 01. Blackmail the Universe 02. Set the World Afire 03. Skin O' My Teeth 04. Scorpion 05. Wake Up Dead 06. Something I'm Not 07. In My Darkest Hour 08. Angry Again 09. Of Mice and Men 10. A Tout Le Monde 11. Die Dead Enough 12. Trust 13. Tornado 14. Kick The Chair 15. Hangar 18 16. Sweating Bullets 17. Symphony of Destruction 18. Back In The Day 19. Peace Sells.../Mechanix Extranummer: 20. Holy Wars Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
luopio 29.05.2005 13:38:17 | |
---|
Onko kukaan nähnyt Northeria livenä tän vuoden puolella? Soittavatko ollenkaan ekan levyn biisejä? I'll throw the first rock. |
Black Star 29.05.2005 13:52:19 | |
---|
Megadeth (Dublinista alkuvuodesta): 01. Blackmail the Universe 02. Set the World Afire 03. Skin O' My Teeth 04. Scorpion 05. Wake Up Dead 06. Something I'm Not 07. In My Darkest Hour 08. Angry Again 09. Of Mice and Men 10. A Tout Le Monde 11. Die Dead Enough 12. Trust 13. Tornado 14. Kick The Chair 15. Hangar 18 16. Sweating Bullets 17. Symphony of Destruction 18. Back In The Day 19. Peace Sells.../Mechanix Extranummer: 20. Holy Wars +Mustaine on miettinyt lisäävänsä Rattleheadin sekä jonkun biisin RIPiltä settiin näillä hieman pidemmillä keikoilla eli esim. saunassa (Dethinhän pitäisi alottaa kasilta ja lopettaa kymmeneltä) "I like jazz, but I could never play it. You just sit there with a guitar the size of a Chevy on your chest, wearing a stupid hat, playing the same solo for an hour." - Dave Mustaine |
MV 29.05.2005 14:40:11 | |
---|
Onko kukaan nähnyt Northeria livenä tän vuoden puolella? Soittavatko ollenkaan ekan levyn biisejä? Ootko muuten ikinä nähnyt? Mikä on meininki? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
...And Justice For All 29.05.2005 14:58:54 | |
---|
Tietääkös joku, minkämoista settiä Slayer on heittänyt ja kuinka pitkää? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Spike 30.05.2005 03:11:44 | |
---|
Pari yötä kahdessa eri mökissä, harmi vaan, että joutuu vaihtamaan tossa välissä. Keskiviikkona siis Tampereelle ja perjantaina takasin. Lauantaina taas töihin. Voipi olla niskat kippiät... So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
luopio 30.05.2005 16:25:01 | |
---|
Ootko muuten ikinä nähnyt? Mikä on meininki? En oo ikävä kyllä, mutta joskus bändillä oli huono live-maine, mutta parannusta on kuulemma tapahtunut, onneks. Toisaalta sen mitä oon nähny Lindroosin kaks kertaa Ensiferumin riveissä voin sanoo että hän ainaki vetää helvetin hyvin ja saa yleisöä mukaan. Miten sitten loppu bändin laita... Mut tosissaan tuon ekan levyn tuotantoa kaipaisin eniten. Mun mielestä selvästi paras, mitä oot mieltä? I'll throw the first rock. |