jannu 04.10.2005 22:03:23 | |
---|
Liput lauantaille seisoskelemaan plakkarissa. Jänskättää. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
blastoff 21.10.2005 14:41:01 (muokattu 27.10.2005 23:24:27) | |
---|
Tämän viestin voi poistaa. |
aleksi 29.10.2005 11:48:27 | |
---|
Tänään sitä olisi sitten ensimmäinen keikka luvassa. Pistäkäähän pientä kertomusta kunhan pääsette koteihinne ja tolkkuihinne. Itellä on huomiseksi permantopaikka varattuna. Vesi kielellä odottelen. "open hands to the wind" |
Johnny Buzz 29.10.2005 13:19:03 (muokattu 30.10.2005 09:13:42) | |
---|
---- |
tatska 30.10.2005 05:13:45 | |
---|
Sigur Ros on nyt sitten nähty. Ehkä paras keikka koskaan! Kylmät väreet meni moneen kertaan ja setti parani koko ajan. Uskomaton tunnelma. vaikea kuvailla. pakko nähdä itse... täydellistä!! |
mikkor88 30.10.2005 10:44:15 | |
---|
Juuh, johan oli keikka. Yks parhaista ja varmastikin omaperäisin, mitä oon koskaan nähnyt. Parasta oli ehkä se, että miten bändin jäsenet suhtautu siihen soittamiseen: ei rutiinilla, vaan tunteella. Se näky ja kuulu joka paikassa. Hienoa. Suosittelen. "The drummer's playing in 4/4, the saxophone player is playing 5/4,
the guitar player is picking his nose..." - Frank Zappa |
Heartwood 30.10.2005 11:40:28 | |
---|
Mihinkäs aikaan konsertti suunnilleen loppui? Olisi mukava tietää jotta voi vähän aikatauluja sovittaa kohdalleen... "The colonel is breakdancing! Give me a break!"
-William Shatner |
blastoff 30.10.2005 12:01:05 (muokattu 30.10.2005 12:14:34) | |
---|
Mihinkäs aikaan konsertti suunnilleen loppui? Olisi mukava tietää jotta voi vähän aikatauluja sovittaa kohdalleen... Vähän jälkeen klo 23 loppui. EDIT: On muuten erittäin hyvä keikkapaikka tuo Kulttuuritalo. Soundit oli ihan viimeisen päälle kohdillaan, kaikki erottui, eikä tarvinnut tulppiakaan pitää päässä. |
Loony 30.10.2005 12:33:38 (muokattu 30.10.2005 12:34:51) | |
---|
Joo paras keikka minkä oon ikinä nähnyt. Edit: Lämppäri Amina oli aika symppis kans :) www.marbleframe.com |
tatska 30.10.2005 13:46:35 | |
---|
Joo paras keikka minkä oon ikinä nähnyt. Edit: Lämppäri Amina oli aika symppis kans :) yllätttävän monessa biiseissä aminan tytöt säestivät siguria!!!! niin ja siinä vaiheessa ku se rytmipuolesta vastaava aminan jäsen, sanoi pari sanaa ihanalla islantilaisaksentilla,olin tulla housuihini... :) |
Jsusi 30.10.2005 15:03:32 | |
---|
Mukava kuulla että luvassa on parhautta. Ihan jänskättää tän iltainen! Mites, Klinkistä lippunne tilanneet, tuo ranneke/aikaisemmin sisään -juttu toimi? Eli ovet auki klo 19.00 mutta rannekeväki sisään 10 min aikasemmin? Olikos myynnissä paitoja yms. oheisroinaa? "misfitsin eka levy oli amerikan psycho v. 1997. Yhtyeen perusti Danzig niminen mies. Siinä soitti myös henry rolins ja jerry only. Ei pidä sekoittaa toiseen misfitsiin joka oli englannista ja vaikutti joskus 70 luvulla."
faktaa meteli.netin foorumilta |
Frankenstone 30.10.2005 15:48:10 | |
---|
Mjoo. Hieno keikka...millä tarkoitan sitä että biisit oli nättejä ja ne soitettiin hyvin, mutta sekalaisista syistä johtuen en itse pystynyt keskittymään keikkaan juuri ollenkaan. Vasta viimeisen biisin kohdalla alkoi hieman takaraivossa tuntua siltä että saatan olla todistamassa jotakin ehkä hieman elämää suurempaa, mutta siinä vaiheessa oli jo liian myöhäistä. Olen siis ehkä nähnyt hienoimman keikan mitä koskaan tulen näkemään, mutta minusta ei tunnu yhtään siltä. Mikä ei varsinaisesti mieltä ylennä. Olikos myynnissä paitoja yms. oheisroinaa? Olihan siellä kaikenlaista. T-, kaulus- ja collegepaitoja, vauvojen potkupukuja, muistikirjoja, pinssejä, vinyylejä, tämmöttis. Hieno kauluspaita lähti mukaan, vaikka olenkin sitä mieltä että keikoilla myytävät bändipaidat ovat lähestulkoon naurettavan kalliita. Täältä lähdetään vain kauas. |
cerulean 30.10.2005 15:48:19 | |
---|
Joo oli kyllä hieno keikka eilen. Sattuuko joku muistamaan settilistaa? Alkoi ainakin Glosolilla, mutta muuten järjestys on vähän hakusessa. Muutamaa biisiä en edes tiennyt. Pojilla on kyllä mielettömän erilaisia ajatuksia musiikin ja äänien luomiseen. Koko lähestymistapa soittimiin itsessään on jo erilainen. Loistava keikkahan tuo oli...! After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
persta 30.10.2005 18:02:46 | |
---|
Jep, hieno keikka oli. Ainoa asia mikä alkuvaiheessa pisti kyrsimään oli nämä kännyköitään näpränneet valopäät. Eihän se silloin ketään haittaa jos lavalta tykitetään kilowattitolkulla pupilliin, mutta silloin kun koko sali on pimeänä ja lavalla on vain pieni valonkajastus alkaa tuommoinen kännykän lcd-näyttö penkkiriviä edempänä häikäistä aika helvetisti. Mulla ainakin meni keikan alusta tunnelmat täysin pilalle yhden tällaisen idiootin takia. Possuhissi!!! |
zca 31.10.2005 00:17:16 (muokattu 31.10.2005 00:17:58) | |
---|
Oli kyllä todella hieno keikkakokemus(lauantain keikalla siis olin). Vähän niinku olisi ollut todistamassa jonkun muinaisen jumalan palvontameno tms. Amina yllätti myös todella positiivisesti (yhden biisin olin neidoilta kuullut etukäteen). Monet ovat haukkuneet kulttuuritalon keikkojen soundia, mutta ainakin itselläni (seison keskellä lavaa, aika takana) soundit olivat loistavat: todella selkeät ja eivätkä liian lujat joten ilman tulppia pärjäsi mainiosti. En tiedä oliko bändillä sitten ammattitaitoisempi miksaaja kuin muilla orkestereilla, jotka ovat paikassa vierailleet. Tosin se pitää sanoa, että rumpusetti oli lavalla sijoitettu oikealle ja suht eteen, joten ihan edessä oikealla on välillä voinut soundi olla välillä aika rumpuvoittoista... |
Qtamo 31.10.2005 00:19:36 | |
---|
Hieno oli sunnuntain keikkakin, en nyt ainakaan itse olisi osannut bändiltä juuri parempaa vaatia. Ja hieno yleisö myös, ei varmaan jäänyt islantilaisille epäselväksi, että heitä on täällä ehkä jokunen vuosi odotettu. :) Takk! Kauas on pitkä matka. |
jannu 31.10.2005 01:07:26 | |
---|
Upea oli lauantai-ilta, ei voi muuta sanoa! Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
Heavy Metal Machine 31.10.2005 09:49:44 (muokattu 31.10.2005 11:24:12) | |
---|
Halleluja! Kaksi iltaa putkeen kultsilla... Sigur Rós ei pettänyt vaan oli jopa parempi mitä uskalsi odottaa! Lauantaina olin istumapaikoilla ja saundit oli liki täydelliset, sunnuntaina olin ihan lavan edessä ja siihen ne saundit ei ihan yhtä hyvin iskeneet mutta väliäkös sillä... Kokonaisuuden kruunasi nimmarit levyn kanteen, niitä ei ihan jokaissella ole :) Mahtava bändi, mahtava livenä. Kiitos. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Exhausted 31.10.2005 12:32:47 | |
---|
Oli kyllä eilen komea ilta. Lämppäri oli jo pelkästään näkemisen arvoinen ja itse keikka ihan uskomatonta, lähinnä laulajan suorituksen osalta. Encorena vedetyt ()-levyn 4 ja 8 oli kyllä arvoisensa illan kohokohta. Oli kyllä rahansa arvoinen keikka. Tosin kadutti hieman seisomapaikan valinta. |
Jubi 31.10.2005 13:03:17 | |
---|
Joskus uni-/rakastelumusiikiksi sanottu bändi yllätti kyllä live-meiningillä. Tässä oli enemmän virtaa kuin duracell-pupussa!! Mitä soundeihin tulee, niin olen kyllä edellä puhuneiden kanssa täysin eri mieltä. Keikka oli alusta asti silkkaa jääpiikkiä korvaan ainakin meikäläiselle. En tiedä, kuinka pahasti sitten paikka vaikutti tähän (ylhäällä takana), mutta oli sitten nautinto paikoittain HYVIN tuskallinen. Oma moka kyllä, mitäs lähdin ilman tulppia. Hyvä keikka, ei paras millä olen ollut, mutta kokemisen arvoinen. Innostus, nuoruuden hermostollinen häiriötila, joka paranee pienillä annoksilla katumusta kokemuksen karttumisen seurauksena. |