Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 5 636 37 38 39 40
Akiman
17.01.2005 17:22:11

Nuo kaks + Opeth niin voisinpa vaikka kuolla kokemuksen jälkeen. Hypocrisyn voisi pistää listaan kun missasin sen hienosti kun viimeksi oli täällä suomessa käväsemässä.

Asioilla on aina kaksi (tai useampia) puolta, niin tälläkin kertaa.

Olisi toki erittäin hienoa jos Strapping Young Lad ja/tai Devin Townsend Band tulisivat tuskaan ja vielä giganttisen upeampaa olisi, jos Opeth saapuisi tapahtumaan.

MUTTA

Jos festariesiintymisen hinta on normaalipituinen pidempi ja parempi keikka (tai useampi) sisätiloissa, en halua yhtään näistä yhtyeistä millekään kotimaiselle festarille. Opethin tapauksessa 2003 kävi juuri näin. Tuska-keikka peruuntui, tilalle tuli kolme keikkaa syksyllä ja samalla 3-4 kappaleen setti muuttui täysimittaiseksi.

Sama pätee melkoisen monen muunkin bändin kanssa. On mukavaa jos saapuvat esimerkiksi Tuskaan, mutta ennemmin menee katsomaan ja kuuntelemaan vielä pidempää ja todennäköisesti olosuhteiltaan parempaa kokonaista settiä.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Konsuli
17.01.2005 18:02:44
Jotain melodista death metallia olis mahtava nähä, in flames, dark tranquillity, arch enemy, insomnium jne.. mutta esim in flames ja dark tranquillityhän soittivat viimekin kesänä että saapa nähä.. joku ensiferumkin olis kiva, tai jos saisivat Wintersunin keikkakuosiin
Toivottavasti pääsen, ois kyllä aika rankkaa nähä maiden ja sitte viellä tuskaan :>
He cried for night/but the night could not come..
Ben_D
17.01.2005 19:07:10

Mulle riittää kun siellä olisi edes yksi thrash artisti. Anthraxia tai Megadethia odottelen. Divine Decay vois taas heittää pitkästä aikaa keikan; onhan kyseessä Suomen tämän hetken paras bändi.
l@ho
17.01.2005 21:02:58
Megadeth jos tulisi niin sitten jaksaisi ehkä mennäkkin.. tuskinpa vaan :(
- Olin muuten tuskassa..AIJAA!! SIELLÄ OLI SELLANEN RUMP.. - Sori ruoka jäähtyy..
bedlam
17.01.2005 21:23:14

Anthrax olisi kyllä mukava nähdä. Oivaa festarimeininkimusaa varmasti. Megadeth tuli nähtyä Oulussa ennen "hajoamista" ja ei kyllä sen perusteella tarvitse nähdä uudelleen ennenkuin Menza ja Friedman ovat takaisin.

Jos minua kukaan kuuntelisi, niin paikalla olisi ainakin JOKU näistä:

Devin Townsend band
Anthrax
Death Angel (missasin viime kesänä!)
The Dillinger Escape Plan
Meshuggah
http://www.mikseri.net/kiasma
aku.miettinen
17.01.2005 21:39:35
Anthrax tai King Diamond tuskaan niin minä olen paikalla. Toivottavasti ei taas mitn In Flames etc. tyylistä kuraa.
SDMF
17.01.2005 22:33:07
Megadeth jos tulisi niin sitten jaksaisi ehkä mennäkkin.. tuskinpa vaan :(

elä lannistu , huhut kertoo et Megadeth tulis suomee KESÄKS , eli varmaa tuskaa tarkottaa !
R.I.P Dimebag darrell
Ben_D
17.01.2005 22:39:44

elä lannistu , huhut kertoo et Megadeth tulis suomee KESÄKS , eli varmaa tuskaa tarkottaa !

Yhtähyvin se voi olla Provinssi.
SDMF
17.01.2005 23:03:49
Yhtähyvin se voi olla Provinssi.

No nii....ei tiedä kukaa...
R.I.P Dimebag darrell
XernaX
18.01.2005 00:15:24

Cryptopsy jos tulis niin ai että olis nannaa.
"Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta."
MV
18.01.2005 09:19:43
Children of Bodom - http://www.rockdetector.com/gigs/artist,1713.sm

Accept - http://www.rockdetector.com/gigs/artist,119.sm

Tommoset löytyy imperiumin laudalta...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Paskaskitta
18.01.2005 10:09:32
Children of Bodom - http://www.rockdetector.com/gigs/artist,1713.sm

VITTU JEE!!!!! mä tuun vaikka kuka yrittäis estää! Bodomit on ihan pakko nähä...
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
Ben_D
18.01.2005 11:22:48

Accept olis ihan helmi. Joskus juniorina tuli nähtyäkin bändi niin nyt olis nostalgia-annoksen paikka..
MV
18.01.2005 12:23:33 (muokattu 18.01.2005 14:59:10)
VITTU JEE!!!!! mä tuun vaikka kuka yrittäis estää! Bodomit on ihan pakko nähä...

Fiiliksesi kuvaavat hyvin omiani jos tuo lähde on luotettava...

Ja muuten, finnish metal expossa julkaistaan tuskan alustava ohjelma:

www.tuska-festival.fi

HELL YEAH!

EDIT:Taas kirjotusvirheitä prkl...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
KanZuu
18.01.2005 14:52:43
Joo eli kuun lopussa saa jo jotai esiintyjiä selville, eli pian pian! Bodom ois tosiaan kova nähä! Wintersunin näkisin mielelläni, kunhan alkaisi nyt keikkailemaan, myös Finntroll olisi mukava, sehän ei ollut viime vuonna tuskassa (?), eli se voisi nyt olla. Megadethin näkisin mielelläni jos vetäisi enemmän vanhoja biisejä, uusista biiseistä en niin pidä mitä olen kuullut ja niistä setti valtaosin koostuu, mitä olen nähnyt.
Ben_D
18.01.2005 15:07:56

Joo eli kuun lopussa saa jo jotai esiintyjiä selville, eli pian pian! Bodom ois tosiaan kova nähä! Wintersunin näkisin mielelläni, kunhan alkaisi nyt keikkailemaan, myös Finntroll olisi mukava, sehän ei ollut viime vuonna tuskassa (?), eli se voisi nyt olla. Megadethin näkisin mielelläni jos vetäisi enemmän vanhoja biisejä, uusista biiseistä en niin pidä mitä olen kuullut ja niistä setti valtaosin koostuu, mitä olen nähnyt.

Kyllä ne niitä vanhoja on kuitenkin aika paljon soittaneet..
KanZuu
18.01.2005 17:52:33
Kyllä ne niitä vanhoja on kuitenkin aika paljon soittaneet..

Tarkoitin tuolla lähinnä tuota Rust In Peacea ja sitä aikaisempaa, oikeastaa en ole kun muutamaa settiä kattonut, onko muuten jotain sivua, missä ihan setti listoja voi katsoa? Vai googlellako etitään vaan?

Onko tuo missä näkyy bodomin keikka miten varma muuten? Ihmettelen vaan, että kuinka se ulkomailla lukisi jos vasta pian tulee ensimmäinen virallinen lista, toki se on voinut vuotaa, kuten imperiumissakin jo joitain bändejä kerrottiin.
Paradigma
18.01.2005 18:11:54

Teräsbetoni ni mä tuun
7THSON
18.01.2005 18:46:36
Tarkoitin tuolla lähinnä tuota Rust In Peacea ja sitä aikaisempaa, oikeastaa en ole kun muutamaa settiä kattonut, onko muuten jotain sivua, missä ihan setti listoja voi katsoa? Vai googlellako etitään vaan?

Tässä esim. yksi Megadethin setti jonka soittivat Vancouverissa viime vuoden lopulla. On siellä niitä vanhojakin biisejä hyvin mukana:

Blackmail The Universe
Set The World on Fire
Skin O’ My Teeth
The Scorpion
Wake Up Dead
Something I'm Not
In My Darkest Hour
Angry Again
Of Mice And Men
Reckoning Day
A Tout Le Monde
Die Dead Enough
Trust
Tornado of Souls
Kick The Chair
Hangar 18
Sweating Bullets
Symphony of Destruction
Back In The Day
Peace Sells
ENCORE

Holy Wars
L.C.F
18.01.2005 21:49:26
Tottakai tonne pitää tulla jos vaa rahaa riittää :)!
Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)