HaloOfFlies 18.02.2009 14:14:03 | |
---|
Milloinkas Black Crowes on esiintynyt Ruisrockissa? Samana vuonna kuin Nirvana? "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Bonham 18.02.2009 14:16:59 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Carvel 18.02.2009 15:13:13 | |
---|
Ei saa. Ei saa, siis kumpaankin kysymykseen? Ite pidän provinssista juuri tämän takia että saa. |
kanisteri 18.02.2009 15:47:16 | |
---|
Ei saa, siis kumpaankin kysymykseen? Ite pidän provinssista juuri tämän takia että saa. Kiilaan mukaan keskusteluun. Omia juomia EI saa viedä ja alueelta EI saa poistua kun lippu on kerran repäisty. Reput katsotaan yleensä kohtalaisen tarkasti, mutta kyllä jotkut kaverit aina on jotain vodkamatteja yms saaneet ujutettua. Ilmeisesti ihmisten liikkumista yritetään minimoida arvokkaalla alueella, mistä johtunee toi poistumiskielto. Provinssissa en ole valitettavasti käynyt moneen vuoteen. Ainakin tän vuoden infosivujen mukaan kaikenlaisten pullojen ja jopa pahvipurkkien vieminen alueelle on kielletty. Onko todellisuus portilla sitten toinen, en tiedä. |
Carvel 18.02.2009 15:54:58 | |
---|
Provinssissa en ole valitettavasti käynyt moneen vuoteen. Ainakin tän vuoden infosivujen mukaan kaikenlaisten pullojen ja jopa pahvipurkkien vieminen alueelle on kielletty. Onko todellisuus portilla sitten toinen, en tiedä. Juu, siis portilla saa kaks muovi tuoppia joihin sitten voi kukin laittaa mitä haluaa. Ite laitoin viime vuonna alkoholijuomani. |
thescientist 18.02.2009 19:03:51 (muokattu 18.02.2009 19:04:17) | |
---|
Liikaa hevii. :( "Cunnilingus and psychiatry brought us to this." |
jarkkkk 19.02.2009 07:52:07 (muokattu 19.02.2009 07:52:22) | |
---|
prkl. Kovia esiintyjiä ois. Kerran oon ollu ruissalossa festaamassa ja sillon lupasin itelleni, että toista kertaa en mene. perkele. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
rocky0 19.02.2009 15:04:02 | |
---|
prkl. Kovia esiintyjiä ois. Kerran oon ollu ruissalossa festaamassa ja sillon lupasin itelleni, että toista kertaa en mene. perkele. Haha, mulle kävi sama viime vuonna. Oli eka ja "viimeinen" kerta mulle Ruissalossa, mutta nyt ois taas itelle kovia esiintyjiä hiilattu sinne. Huoh.. |
scarletmara 19.02.2009 16:12:41 | |
---|
Onhan tuolla Mew, jonka haluaisin ehdottomasti nähdä, vaikkei se minun tyylistä indie- ja emotyttöjen suosimaa ulinaa olekaan. Enkä pitänyt siitä pätkääkään vuonna 2006, vaan vihasin, joten nyt voisin. Jos se ei muualle tule, niin voisin periaatteessa mennä Mewin tsekkaamaan, mutta sitten pitäisi mennä yhdeksi päiväksi ja vitut jaksan majoittautua ypö yksin jonnekin itselleni tuntemattomaan Turkuun. Toivon mukaan ei tule mitään must see -bändejä, koska en jaksaisi vaivautua ja kolme päivää on niin törkeän kallis. Toisaalta tuskin kivat sattuvat samalle päivälle, joten ei tarvitse ostaa, ellei just tule pelättyä kolmea lempibändiä (ja tämän perusteella tuskin tulee, ellei David Bowie tai Led Zeppelin tule). Muut esiintyjät jotka kiinnostavat, niin nekin näkisi muualla. The Sounds - pidän, mutten ole koskaan päässyt näkemään. Ne ravaavat kuitenkin Suomessa. Volbeat - sen näkee muuallakin. Asuu Suomessa. Tehosekoitin - Ah! Mutta vetää vissiin muuallakin keikkaa, olen päättänyt nähdä siis muutenkin, tuskin Ruissi on ainoa mahdollisuus. The Wildhearts - tästä pidän kun bändi on jäänteitä sleaze- ja glamajoiltani (kai olen yhä, mutta ei nyt mitään). Onhan se tuossa huomenna Tavastialla, mutta olen tulossa lomalta pk-seudulle vasta lauantaina, ei käy. Tuolla voisi nähdä. Esittelyjen perusteella ok voisi olla myös Calexico ja Pilgrimz. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
miffe 19.02.2009 21:22:15 | |
---|
Jos se ei muualle tule, niin voisin periaatteessa mennä Mewin tsekkaamaan, mutta sitten pitäisi mennä yhdeksi päiväksi ja vitut jaksan majoittautua ypö yksin jonnekin itselleni tuntemattomaan Turkuun. Tuskin sä ihan yksin täs kaupungis silloin olet. Ainiin, osoitan tahdittomuuteni ja tarjoan kätevää majoitusta 2km festarialueelta. Tietty sillä ehdolla, että itse olen kaupungissa silloin :) turkulainen |
carlos 07.03.2009 17:57:47 (muokattu 13.03.2009 18:02:54) | |
---|
Nyt heräsi toiveet, että saatais Mars Volta ruisrockiin. Esiintyvät Roskildessa pe 3.7. ja seuraava julkistettu keikka on vasta 6.7. Luxemburgissa. Ruissalon kautta, pliis. EDIT: Joopajoo, nyt on julkistettu 5.7. keikka Belgiaan et tuskin sitten tulevat Turkuun. pilde. by the grace of God |
author 07.03.2009 21:51:02 | |
---|
carlos: Nyt heräsi toiveet, että saatais Mars Volta ruisrockiin. Esiintyvät Roskildessa pe 3.7. ja seuraava julkistettu keikka on vasta 6.7. Luxemburgissa. Ruissalon kautta, pliis. Sitten olisi lipun osto sinetöity. Aij paerhana |
MV 16.03.2009 10:50:11 | |
---|
Stone ja Bodomit varmistuneet jos joku ei vielä tiennyt. Are you madferit? |
MaxDamage 23.03.2009 19:33:08 | |
---|
Tälläisillä artistikattauksilla ja menolla viime vuoden harvinainen henkilökohtainen Ruisrock- taukovuoteni venyykin huomattavasti pidemmäksi... Pitäsköhän tästä nyt lähteä pitkästä aikaa ulkomaille festareille... |
jonninen 26.03.2009 11:32:42 (muokattu 26.03.2009 11:59:35) | |
---|
Uudet kiinnitykset: GLASVEGAS (UK) LE CORPS MINCE DE FRANCOISE RISTO RÖYHKÄ JA RÄTTÖ JA LEHTISALO |
Bonham 26.03.2009 12:17:13 | |
---|
jonninen: Uudet kiinnitykset: GLASVEGAS (UK) LE CORPS MINCE DE FRANCOISE RISTO RÖYHKÄ JA RÄTTÖ JA LEHTISALO Hehe, keitä nää nyt sitten on??? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
tamin 26.03.2009 15:06:04 | |
---|
Mahtavaa, kerrankin jotain tuoretta ulkomaalaista ajoissa. Lähti liput ostoon. Sopivasti päiväjaossakin kaikki kiinnostava on lauantaina ja sunnuntaina niin riittää kahden päivän lippu. Jossei nyt mitään uusia kovia enää ilmaannu. |
--Tomppa-- 26.03.2009 20:52:48 | |
---|
Perjantai vaikuttaa sangen mukavalta päivältä. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
TepiTepi 27.03.2009 04:17:38 | |
---|
No, sehän on viime vuosina ollut niin, että perjantai on hevipainotteinen, lauantai on "sitä sun tätä" ja sunnuntai rennompi. Ehkä sunnuntaille tulee Faith No More ja Mars Volta? Sille päivälle ei ole isoja esiintyjiä vielä lainkaan. |
Marquiesce 27.03.2009 13:18:14 | |
---|
Jollain mystisellä tavalla ruissi vetää ehkä eniten puoleensä tällä hetkellä ens kesän festareista sonispheren lisäksi. Muutamia nimiä jotka on onnistunut missaamaan muutamaan otteeseen ja uusiakin tuttavuuksia löytyis, toivottavasti vielä sunnuntaille tulis joku kova nimi. Uskon myös että Turku on hieno kaupunki. mahe. Go, before it's too late. |