sirdickyj 08.10.2007 13:23:06 | |
---|
Saahan sitä itkeä Miken puuttumista vaikka kuinka mutta totuus on ettei Mike edes halua palata ennenkuin mr. Roth lähtee pois ja Hagar tilalle... Joten, better VH with Wolfie than no VH at all. Vai mitä? http://madanthonyblog.blogspot.com/ "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
rheinone 09.10.2007 19:01:06 | |
---|
Onks tää joku periaatekysymys? No joo, vähän orvolta Wolfgang lavalla näyttää Mikeen verrattuna. Silti so not, kun homma toimii bändinä noin mallikkaasti. Kukas vetää taustalaulut? Riittääkö siihen pelkkä Eddien panos? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Basstozzi 09.10.2007 19:51:35 | |
---|
Kyllähän tuo wolfgangi ihan mallikkaasti nuo taustalaulut hoitaa, ainakin mitä keikkapätkiä olen nähnyt... "I hate the arrogance of bands who think their petty emotions are interesting" - Justin Hawkins |
rheinone 09.10.2007 20:06:59 (muokattu 09.10.2007 20:08:18) | |
---|
Kyllähän tuo wolfgangi ihan mallikkaasti nuo taustalaulut hoitaa, ainakin mitä keikkapätkiä olen nähnyt... Aijjaa. No sittenhän vois lähtee tsekkaamaan sällien veto ku ne tulee stadiin. E: Toivottavasti ne on ehtiny siihen mennessä kasvattaa kunnon fledat. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Regalis Apertura 09.10.2007 20:15:17 | |
---|
Ihan ok tuo Wolfien background vocals mutta miksi hemmetissä Unchainedin se "C'mon Dave, give me a break"-kohta pitää vetää teinifalsetilla eikä "möreästi"? Eikö Wolfiella 16-vuotiaanakaan ole alkanut äänenmurros;)? Vai onko tehty tarkoituksella "showmielessä"? Ainakin buutseilla huomasin tämän ko. biisin aikana... |
arppah8 09.10.2007 21:21:10 | |
---|
E: Toivottavasti ne on ehtiny siihen mennessä kasvattaa kunnon fledat. Itse itseäni muokaten: Ei rokkia hiuksilla soiteta! Son vanhanaikaasta=) Juu ja ihan hyvin tosiaan nuitten livepätkien perusteella VH Jr. taustavokaaleista suoriutuu. Ja eiköhän kokemuksen karttuessa lavameininkikin petraannu. I rather be a jerk than being hip like you. |
rheinone 09.10.2007 21:40:59 | |
---|
Itse itseäni muokaten: Ei rokkia hiuksilla soiteta! Son vanhanaikaasta=) Van Halen on vanha pändi. Niiden on ihan turha ruveta uudenaikaista mulle esittämään. Juu ja ihan hyvin tosiaan nuitten livepätkien perusteella VH Jr. taustavokaaleista suoriutuu. Erittäin skeptinen oon noiden kuulemieni pätkien perusteella. Eivät tosin ole olleet kovin häävilaatuisia klippejä. Ja eiköhän kokemuksen karttuessa lavameininkikin petraannu. Varmasti. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
arppah8 09.10.2007 22:20:18 | |
---|
Van Halen on vanha pändi. Niiden on ihan turha ruveta uudenaikaista mulle esittämään. Hoho! Touché=) Erittäin skeptinen oon noiden kuulemieni pätkien perusteella. Eivät tosin ole olleet kovin häävilaatuisia klippejä. Jaa, emmie niistä hirveästi vikaa löytänyt. Mutta klippien laatu on tosiaan mitä on ja mie olen puolikuuro puukorva. Mullen kelpas kyllä. I rather be a jerk than being hip like you. |
Regalis Apertura 17.10.2007 19:41:46 | |
---|
Ainakin VHlinks.comin arvioiden mukaan Wolfie liikkuukin lavalla vähän eri malliin tällä hetkellä kuin rundin ekalla keikalla. Keikkoja kertyy, rutiini kehittyy ja sen mukana itseluottamus ja "rentous" esiintyessä kymmenien tuhansien edessä. |
Mikke-poika 20.10.2007 01:59:13 (muokattu 20.10.2007 17:18:41) | |
---|
Ainakin VHlinks.comin arvioiden mukaan Wolfie liikkuukin lavalla vähän eri malliin tällä hetkellä kuin rundin ekalla keikalla. Keikkoja kertyy, rutiini kehittyy ja sen mukana itseluottamus ja "rentous" esiintyessä kymmenien tuhansien edessä. Eilinen Chicagon keikka oli vallan mainio! Kaikesta näki että jätkät on ihan tosissaan liikkeellä ja soitto sujui erinomaisesti. Alexin rumpusooloja kuultiin pari kappaletta kuten Eddien kitarasoolojakin. Ja kuulosti niin aidolta Van Halenilta kuin vain voi. Mutta suurin yllättäjä oli Wolfgang. Poitsu hakkasi bassoaan kuin vanha tekijä.. ei todella ole vain isäpappansa maineen takia mukana vaan osaa myöskin soittaa. David Lee Roth kulki pitkin stagea ja viljeli hyviä heittojaan.. mm. DAMN IT'S GOOD TO BE BACK AGAIN!". Pari kertaa kävi halailemassa Eddieta ym. Settilista nyt oli niin hyvä kuin vain voi odottaa, encoressa tuli 1984 ja Jump. Ainoa haittapuoli oli paikoitellen puuroiset soundit. Välispiikeistakään ei aina tahtonut saada selvää. |
Regalis Apertura 20.10.2007 09:26:26 | |
---|
^ Eli tuosta päätellen olit keikalla;)? Dave ei tainnut tehdä yhtään hyppyä? Taitaa ikä jo painaa... |
Mikke-poika 20.10.2007 17:17:45 (muokattu 20.10.2007 17:18:58) | |
---|
^ Eli tuosta päätellen olit keikalla;)? Dave ei tainnut tehdä yhtään hyppyä? Taitaa ikä jo painaa... Juu, olin keikalla, asun Chicagon lähistölla seuraavat kaksi vuotta joten pystyi hyvin käymään. Dave kyllä teki muutaman ns. hyppyliikkeen missä jalka kavi korkealla mutta muita akrobaattisia esityksiä ei tehnyt.. Lehdet täälla yleisesti kehuivat keikkaa ja huhujen mukaan maailmankiertue on tiedossa lähitulevaisuudessa. |
rheinone 20.10.2007 18:36:29 | |
---|
Juu, olin keikalla, asun Chicagon lähistölla seuraavat kaksi vuotta joten pystyi hyvin käymään. Dave kyllä teki muutaman ns. hyppyliikkeen missä jalka kavi korkealla mutta muita akrobaattisia esityksiä ei tehnyt.. Lehdet täälla yleisesti kehuivat keikkaa ja huhujen mukaan maailmankiertue on tiedossa lähitulevaisuudessa. Oliko Diamond Davella epäsiistit hiukset edelleen? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mikke-poika 20.10.2007 20:43:03 | |
---|
Oliko Diamond Davella epäsiistit hiukset edelleen? Lyhentyneet huomattavasti, ja ilmeisesti hiuskiinnettä käyttänyt kun pysyi kasassakin aika hyvin.. |
rheinone 20.10.2007 21:00:56 | |
---|
Lyhentyneet huomattavasti, ja ilmeisesti hiuskiinnettä käyttänyt kun pysyi kasassakin aika hyvin.. Eli toisinsanoen epäsiistit. Mistä noista insinööreistä, pankkiireista ja rok-muusikoista tietää, kuka on kuka, jos Davellakin on semmoset lyhyet, epäsiistit, hiukset? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Roberto 21.10.2007 13:34:48 | |
---|
|
rheinone 21.10.2007 15:09:08 | |
---|
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Regalis Apertura 21.10.2007 20:14:38 | |
---|
Heh voin kuvitella Eddien ja kumppaneiden ilmeen ja ajatukset "jaahas että tällainen tapaus, no vedetääns tuosta noin vähän ylempää ja soolo vaikka tuolta";)... Siis mitä ihmettä? Olinko havaitsevani sanan "maailmankiertue" jossain ylemmässä kommentissa:D???!!! Yleensä musapuolella huhut toteutuu;)... VH Suomeen heti vaadin ma! Kesä 2008? Anyone agree? |
Flash 22.10.2007 13:04:56 | |
---|
Aijai, satun samaan aikaan Bostoniin bändin kanssa. Pitäisi vain saada jotenkin hommattua lippu tuolle jo loppuunmyydylle keikalle... No, pitää vahdata ticketmasteria ja mennä hyvissä ajoin areenalle, jos luukulta vaikka sais vielä jotain... Live Music Is Better! |
rheinone 22.10.2007 13:17:34 | |
---|
Aijai, satun samaan aikaan Bostoniin bändin kanssa. Pitäisi vain saada jotenkin hommattua lippu tuolle jo loppuunmyydylle keikalle... No, pitää vahdata ticketmasteria ja mennä hyvissä ajoin areenalle, jos luukulta vaikka sais vielä jotain... Joo, hoidat homman mustan pörssin suosiollisella avustuksella himaan! All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |