JS 08.08.2006 08:22:41 | |
---|
Noniino, oli se varmasti Suomen hevi-paavoille sekä gooteille jotain elämää suurempaa :) Ja keikkaa seuranneena voin kertoa, että niitähän riittää. Ihan hyvä, että oli viimesenä, pyrot ja valotkin näytti hienommilta, kun oli jo vähän hämärää. Do you the Devil's work
>-)))> #20 |
Mechanizm 08.08.2006 08:29:25 | |
---|
Välissä oli nimittäin yksi niin hieno biisi että meinasin ruveta oikein poraamaan. Olisiko ollut Whistles the Wind? Itse olin kylmissä väreissä tuon aijan vaikka lämmintä oli liki 30. http://www.youtube.com/watch?v=7RtzcMc5jjQ En muista settiä tarkkaan kun olin niin pähkinöinä. "Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay |
muuan 08.08.2006 11:46:41 (muokattu 09.08.2006 10:01:56) | |
---|
Hanoi Rocks, Backyard Babies ja Eläkeläiset oli ton viikonlopun parhaat!!!!! Dropkick Murphy´s ja Flogging Molly kans todella hyvät. Ja Danko Jones. Onnex makuasioista ei kannata kiistellä.. ;)) |
aziztcf 08.08.2006 12:21:45 | |
---|
Suututtaa kun ei ollu rahaa, Flogging Molly on jo pitkään ollut "nähtävä livenä"-listalla. musiikki on ku paskantamine |
ozz3 08.08.2006 12:37:37 | |
---|
Olisiko ollut Whistles the Wind? Itse olin kylmissä väreissä tuon aijan vaikka lämmintä oli liki 30. http://www.youtube.com/watch?v=7RtzcMc5jjQ Tämän allekirjoitan. En muista settiä tarkkaan kun olin niin pähkinöinä. Ja vielä tämänkin. En ole koskaan hikoillut yhden keikan aikana niin paljoa. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
nikomati 08.08.2006 12:46:18 | |
---|
koskaan ei voi olla liian gei. |
naitti 08.08.2006 16:49:06 | |
---|
Danko Jones oli aivan loistava! Iskua tuli silmään ja nenään mutta ei se menoa haitannut kyllä. Ni! |
MV 08.08.2006 17:13:44 | |
---|
Danko Jones oli aivan loistava! Iskua tuli silmään ja nenään mutta ei se menoa haitannut kyllä. Oliko silmälappu vielä:)? "mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä) |
naitti 08.08.2006 17:56:20 | |
---|
Oliko silmälappu vielä:)? Olioli! Onneks ei meikällä kuitenkaan. Ni! |
-Mickill- 08.08.2006 19:02:50 (muokattu 08.08.2006 19:07:10) | |
---|
Oli hyvät kemut jälleen. Bändeistä parhaat oli: Eläkeläiset, Hanoi Rocks ja Flogging Molly. Myös Backyard Babies ja Turbonegro vetivät ihan asialliset setit. Dropkick Murphys jätti jostain syystä vähän kylmäksi, en tiiä mistä lie johtui.. Känni oli ainakin kohdallaan mutta ei vaan jotenkin napannut vaikka bändistä kovasti tykkäänkin. Niin joo ja Ministry oli hyvä, Joey Jordison läpytti ihan kivasti kannuja. Ensimmäistä kertaa pitää muuten valittaa festareista siitä että siellä oli liikaa hyviä bändejä, perkele kun ei meinannut keretä keskittyä olennaiseen kun piti kokoajan olla bändejä kattomassa;) Danko Jonesiakin piti niin väkisin lähteä kattomaan että ei olisi millään viittinyt kun oli niin hauskaa olut-alueella! There's nothing left to say but fuck you anyway. |
south_of_heaven 09.08.2006 02:20:50 | |
---|
joo ja Ministry oli hyvä, Joey Jordison läpytti ihan kivasti kannuja. Jordisonko siinä soittikin??? Muistuttikin paljolti. Ja Ministry oli tosiaan yllättävän hyvä. itki south_of_heaven |
Mechanizm 09.08.2006 07:58:47 | |
---|
Ensimmäistä kertaa pitää muuten valittaa festareista siitä että siellä oli liikaa hyviä bändejä, perkele kun ei meinannut keretä keskittyä olennaiseen kun piti kokoajan olla bändejä kattomassa;) Danko Jonesiakin piti niin väkisin lähteä kattomaan että ei olisi millään viittinyt kun oli niin hauskaa olut-alueella! Minulle bändien katsominen kuitenkin on juuri se olennaisin juttu :o) "Brand-new, she was. She had the smell of a brand-new car. That's just about the finest smell in the world, 'cept maybe for pussy." - George LeBay |
Cathi777 10.08.2006 08:39:04 (muokattu 10.08.2006 08:42:13) | |
---|
Oli hyvät kemut jälleen. Bändeistä parhaat oli: Eläkeläiset, Hanoi Rocks ja Flogging Molly. Myös Backyard Babies ja Turbonegro vetivät ihan asialliset setit. Dropkick Murphys jätti jostain syystä vähän kylmäksi, en tiiä mistä lie johtui.. Känni oli ainakin kohdallaan mutta ei vaan jotenkin napannut vaikka bändistä kovasti tykkäänkin. Joo. sama juttu vähän mullakin. Levyltä kun on kotona kuunnellut niin on toiminut oikein mainiosti, mutta tuo ei niin kovasti sykäyttänyt. Ehkä siellä Tavastialla olisi ollut parempi meininki edellisenä iltana. Ei ollut tuollainen ison lavan bändi ollenkaan. Että tuon perusteella virkaveli Flogging Molly kyllä vie ihan 6-0. Danko Jones oli kerrassaan loistava. Oli kyllä Ruisrockissakin kova, mutta tämä oli vielä astetta parempi veto. Ja huomaa hyvin sen, että uusi levy on todella kova tekele. On biisien taso noussut aivan uudelle tasolle uuden levyn myötä. PMMP oli kanssa niitä mainioita akteja ( itse on tosiaan ollut kuin lauantaina niin en osaa sunnuntaina bändeistä sitten mitään sanoa ). Don Johnson Big Band jaksaa kanssa aina livenä miellyttää. Jälleen kerran hienoa menoa, vaikka kokoonpano elää keikalta toiselle niin silti vaan aina toimii ja sellainen yllätysmomentti on aina mukana. Todella harvinaista nykypäivänä. Mutta kyllähän se päivän kovin oli varmaan illan päättänyt Disco Ensemble, on se vaan uskomattoma kova bändi enkä ihmettele ollenkaan että sitä ulkomaille viedään ja kovaa. Ehdottomasti tällä hetkellä Suomen kovin livebändi ja biisitkin on kerrassaan mainiota. Kyllä oli mukava heidän vetonsa jälkeen kotia lähteä. ps. Kyllä nauratti ne kaikki poraavat Rasmusfanit... pps. Aina niin pakko vielä sanoa... Oli kyllä paska bändi tämä CKY. Tuntu, että on tämä bändi taas otettu vain sen takia, että siinä soittaa Bam Margeran veli. Miljoona tuollaista parempaa bändiä löytyy. Only pop music can break my heart... |
Brother Tohveli 10.08.2006 19:05:00 | |
---|
Kuulin jotain,että kun Rasmus ei päässytkään esiintymään niin jotkut yksinomaan Rasmusta katsomaan tulleet olivat valittaneet,että pitäisi niille antaa hyvitykseksi Sunnuntain keikalle liput. Mitä v*ttua se oikeuttaa niitä pääsemään ilmaiseksi toiselle keikalle. Pitäisi nyt ymmärtää,että festareilla on muitakin bändejä esiintymässä,Rasmuksella on varmasti ei-festarikeikkojakin,bändi ei voi luvata esiintyvänsä missään täydellä varmuudella ja että kannattaisi miettiä onko järkeä mennä festareille katsomaan vain yhtä bändiä. Ihme touhua. |
muuan 10.08.2006 20:08:08 | |
---|
No mä kyllä ymmärrän nuorii tyttöjä ketkä on tullu kattoo vaa Rasmusta, koska yleensä bändi keikkailee paikois mis K-18. Et sinänsä ei se mua ainakaa rassaa mihinkään suuntaan jos noi pimut on päässy sunnuntaina ilmasex sisää.. (ei se oo multa pois). |
MOIhei 11.08.2006 12:14:16 | |
---|
Kävin kattoo mollyä ja turbonegroa ja sen perusteella hyvä "festari" oli. Maybe he was right. |
Brother Tohveli 11.08.2006 18:24:24 | |
---|
No mä kyllä ymmärrän nuorii tyttöjä ketkä on tullu kattoo vaa Rasmusta, koska yleensä bändi keikkailee paikois mis K-18. Et sinänsä ei se mua ainakaa rassaa mihinkään suuntaan jos noi pimut on päässy sunnuntaina ilmasex sisää.. (ei se oo multa pois). Pitäisi kuitenkin tajuta,että no voi voi,mitäs tulit sitä yhtä ja ainoaa festarille katsomaan. |
mrk 11.08.2006 20:38:17 (muokattu 11.08.2006 20:38:45) | |
---|
Pitäisi kuitenkin tajuta,että no voi voi,mitäs tulit sitä yhtä ja ainoaa festarille katsomaan. No voi voi, onko se nyt otenkin sinulta pois? Ei täkäläisillä festareilla liikaa hyvää tarjontaa ole. Itsekin olen mennyt useasti yhden tai kahden bändin takia ja ottaisi se päähän jos joku oma suosikki peruu viime hetkellä.Esim Provinssi teki hienosti kun suostui lunastamaan sunnuntailiput takaisin Kornin perumisen jäljiltä. Oliko sekin mielestäsi väärin? "Short On Long Term Goals" |
Juzac 11.08.2006 20:48:18 | |
---|
Oli muuten hieno kitaran olan yli heitto Laiholla. Mokaakohan se ne tahalleen? :P |
*Aleksi* 11.08.2006 21:34:16 | |
---|
Oli muuten hieno kitaran olan yli heitto Laiholla. Mokaakohan se ne tahalleen? :P Ai mitä mokas ? .,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. |