Aihe: Mew @ Nosturi ma 10.10
1 2 3 4
Jenka
15.10.2005 22:03:53

Tässä näitä tulee. Videot on sen veraan isoja tiedostoja (about 100 megaa per biisi), että ei mulla oo niille paikkaa. Ja en nyt oo ihan varma, onko edes luvallista laittaa tollasta tekijänoikeussuojan alaista matskua jakoon nettiin. Tässä kuitenkin kuvia, jos ne edes vähän jeesais:

Kiitoksia!

Tarkoitin että olisit mulle lähettänyt erikseen. Ei nettiin välttämättä kannatakaan.
Tempura
16.10.2005 20:15:19
Kiitoksia kuvista. Kyllä tuo vaan oli hieno keikka. Sana "keikka" tosin tekee vääryyttä tuolle.

Tykkäsin muuten screenistäkin paljon. Se kissa joki soitti viulua siinä "marsalkanpuvussa", se oli hieno ja mielenvikainen.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
Jenka
16.10.2005 22:20:19

Kiitoksia kuvista. Kyllä tuo vaan oli hieno keikka. Sana "keikka" tosin tekee vääryyttä tuolle.

Tykkäsin muuten screenistäkin paljon. Se kissa joki soitti viulua siinä "marsalkanpuvussa", se oli hieno ja mielenvikainen.

Ja mikä parasta, ihana laulaja Jonas on näitä videoita tehnyt.
Xiauoko
17.10.2005 12:29:50 (muokattu 17.10.2005 12:30:09)
Mielestäni kuitenkin "Why Are You Looking Grave" on aivan paska biisi ja sitä ei saisi soittaa livenä.

Tämä uutinen ei ehkä kuulu tähän keikkathreadiin mutta Why Are You Looking Grave taitaa olla seuraava single Kites levyltä. Ilmeisesti biisistä on tekeillä myös video.

http://www.101cd.com/search/artistall.asp?artist=MEW
http://www.mikseri.net/dinomansik
carnation
18.10.2005 20:12:45
Mielestäni kuitenkin "Why Are You Looking Grave" on aivan paska biisi ja sitä ei saisi soittaa livenä.

Aika outo mielipide, koska minusta se on perkeleellisen hyvä kappale eikä häpeä lainkaan Am I Wry? No:n, Mican, Apocalypson tai vaikkapa Snow Brigaden rinnalla.
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
OSTAKAA LEVYJÄ!
bigbadwolf
18.10.2005 22:02:30
Perkule kun nauhotin vahingossa Mew - Studio B Liven yli :( Saiko joku tallennettua tämän?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)