pussokisu 26.06.2006 21:01:58 | |
---|
ja pitikö sinne ruissalo kämppingiin varata paikka?? vai sopiiko sinne enää etes. unohdin. |
lapio 26.06.2006 21:20:44 | |
---|
Metässä on iha ok! Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa! |
Cathi777 27.06.2006 09:38:17 | |
---|
ja pitikö sinne ruissalo kämppingiin varata paikka?? vai sopiiko sinne enää etes. Sinne ei pysty etukäteen paikkaa varata. Only pop music can break my heart... |
SiwamieS 27.06.2006 22:57:00 | |
---|
Metässä on iha ok! Onko näin? Majapaikka tosiaan vielä löytymättä täälläkin.. Take your wings outside, you can't fly in here |
Nipsu 27.06.2006 23:04:41 | |
---|
Ruissalon camping on paska paikka. Joskus muutama vuosi siellä olin, ja joku taliaivo sytytti telttansa palaan. Että näin. Tänä vuonna vaan lauantaina festaan ja yöllä takasin Tampereelle. |
drum-monkey 27.06.2006 23:38:17 | |
---|
Joskus muutama vuosi siellä olin, ja joku taliaivo sytytti telttansa palaan. Siis tästä seuraa, että... ...Ruissalon camping on paska paikka.? Munletti on mulletti |
nikomati 27.06.2006 23:38:48 | |
---|
Ruissalon camping on paska paikka. Joskus muutama vuosi siellä olin, ja joku taliaivo sytytti telttansa palaan. Että näin. Tänä vuonna vaan lauantaina festaan ja yöllä takasin Tampereelle. kiva kuulla. itsellä ei mitn valittamisen aihetta. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
Tympee Huttunen 28.06.2006 07:43:46 | |
---|
kiva kuulla. itsellä ei mitn valittamisen aihetta. Sama juttu. Tuo tribuuttiteltta on varsin hyvä. Pelkään vaan, että aikaa tulee vietettyä liian paljon hevikaraoken ja tributeltan alueella. M.netistäkin tuttu Mirror of Madness (joka ei muuten ole ottanut nimeään Children of Bodomilta) soittaa Ruisrockissa. Setti on tosin varsin lyhyt (17:50-18:00). Täytyy ehdottomasti mennä katsomaan! |
Nipsu 28.06.2006 10:38:31 (muokattu 28.06.2006 10:39:27) | |
---|
Siis tästä seuraa, että... ...? Ei suinkaan. Mutta kun oon kiertäny melkein kaikkien eteläisten kaupunkejen campingit, niin toi on ollu paskimmasta päästä. Niin...millanen se paviljonkilava on? Onko iso? Kun mun pitää mennä jo aamulla heti sen eteen odottaan Negativee. |
nikomati 28.06.2006 11:27:57 | |
---|
Sama juttu. Tuo tribuuttiteltta on varsin hyvä. Pelkään vaan, että aikaa tulee vietettyä liian paljon hevikaraoken ja tributeltan alueella. M.netistäkin tuttu Mirror of Madness (joka ei muuten ole ottanut nimeään Children of Bodomilta) soittaa Ruisrockissa. Setti on tosin varsin lyhyt (17:50-18:00). Täytyy ehdottomasti mennä katsomaan! pojat olivat viime vuoden ankassakin esiintymässä. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
zenri 28.06.2006 13:19:56 | |
---|
Oisko kukaan suunnistamassa Ruisrockiin autolla Oulun suunnalta torstaina tai perjantaina? Voisin hypätä kyytiin ja tasoittaa bensakuluja. |
Exhausted 28.06.2006 16:20:24 | |
---|
Hmm...taidan sittenkin mennä Ruissiin vain päiväksi katsomaan Toolin ja Soilworkin ja jotkut muut, ja sitten mennä vaikka Ankkarockiin katsomaan Opethin, Disco Ensemblen ynnä muut. Itse asiassa ko. festarien lauantaipäivissä on yllättävän samat esiintyjät. |
Rattata 28.06.2006 17:02:26 | |
---|
Lauantain ja sunnuntain liput ostettu. Ei kun odottamaan... |
pardy 28.06.2006 18:48:16 | |
---|
Kun mun pitää mennä jo aamulla heti sen eteen odottaan Negativee. Nii, lie olet aikataulun katsonut? Ne vetää vasta 20.30. |
Nipsu 28.06.2006 18:59:37 | |
---|
Nii, lie olet aikataulun katsonut? Ne vetää vasta 20.30. Joo tiiän. Mutta ei vähän yli 10 tunnin odottelu tunnu viä missään. Ja onneks sillä lavalla ei soita mitään muita samantyylisiä bändejä. Saa ehkä paremmat paikat sen takia. Ja siitä ei tietenkään poistuta kertaakaan. Nurmirockissa odottelin kaatosateessa jotain 6 tuntia. Tammerfesteillä taas ensin jonotin yli 8 tuntia. |
TepiTepi 28.06.2006 19:08:36 | |
---|
Joo tiiän. Mutta ei vähän yli 10 tunnin odottelu tunnu viä missään. Ja onneks sillä lavalla ei soita mitään muita samantyylisiä bändejä. Saa ehkä paremmat paikat sen takia. Ja siitä ei tietenkään poistuta kertaakaan. Nurmirockissa odottelin kaatosateessa jotain 6 tuntia. Tammerfesteillä taas ensin jonotin yli 8 tuntia. Vannoutunut fani todellakin... no, tuolla lavalla näyttää olevan ainoa tuo Kashmir, jonka käyn katsomassa eikä sitä eturivistä tarvii katsellakaan... Eniten jännittää nuo The Rasmus-fanit... tajuavatko poistua lavan edestä kun Mew-fanit (me included) saapuvat? No, jos eivät - niin kyynärpäät voi vahingossa osua niskaan useaankin otteeseen... Mun mielestä lavan eteen pitäisi päästä alle tunnin jonotuksella, hiukan älytöntä tää on kun Flogging Mollyn joudun jättämään tämän takia kesken... Ja sitten... "Euroviisuvoittaja Lordin kiireiseen keikkakalenteriin on tullut muutoksia. Keikat Seinäjoen Tangomarkkinoilla 6.7. ja Aitoon Kirkastusjuhlilla 8.7. on jouduttu perumaan ulkomaan esiintymisten vuoksi." Mites perjantain Ruisrock? |
Rattata 28.06.2006 19:10:54 | |
---|
Joo tiiän. Mutta ei vähän yli 10 tunnin odottelu tunnu viä missään. Ja onneks sillä lavalla ei soita mitään muita samantyylisiä bändejä. Saa ehkä paremmat paikat sen takia. Ja siitä ei tietenkään poistuta kertaakaan. Nurmirockissa odottelin kaatosateessa jotain 6 tuntia. Tammerfesteillä taas ensin jonotin yli 8 tuntia. Kai ymmärrät että parinkin tunnin odottelu riittäisi? |
Nipsu 28.06.2006 19:19:18 | |
---|
Kai ymmärrät että parinkin tunnin odottelu riittäisi? Ei Negativen keikalla. 8 tunnin jonotuksella pääsin vaan kolmanteen riviin, josta yllätys yllätys jouduin johonkin kuudenteen, kun fanit, jotka oli tullu vasta porttien avauduttua paikalle, rynni mun ja mun kaverin eteen. Kiva oli sitten yrittää rynniä siitä eteenpäin. Silti on joka kerta edes yritettävä. Oon kylläkin kuullu, että suurin osa muista NGT-faneista ei jonota ollenkaan, vaan menee kattoon muita bändejä ensin. Ite haluaisin nähä Opethin, mutta siinä vaiheessa ei enää oo mitään järkee poistua siitä lavan edestä. |
Juuho 28.06.2006 19:39:05 | |
---|
Ja sitten... "Euroviisuvoittaja Lordin kiireiseen keikkakalenteriin on tullut muutoksia. Keikat Seinäjoen Tangomarkkinoilla 6.7. ja Aitoon Kirkastusjuhlilla 8.7. on jouduttu perumaan ulkomaan esiintymisten vuoksi." Mites perjantain Ruisrock? Tätä minäkin ihmettelin. Tulla sitten takaisin Suomeen yksi keikka vetämään, jos ulkomailla ovat. Tosin tuo keikkahan sovittiin Euroviisuvoiton jälkeen, joten kyllä varmaan on jokin suunnitelma Lordilla. |
tuomittu 28.06.2006 21:28:48 | |
---|
No voi Kari Tapion rusketusraidat. Oltiin sitten näköjään ajoissa varaamassa leirintäalueelle telttapaikkoja. Noh, täytyy 3.7. kysellä, jos jotkut on perunu. |