Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 524 25 26 27 2836 37 38 39 40
Ben_D
19.05.2005 08:57:35

On takavuosina vaihdellut aika tavalla. Esim. viimevuotinen Dark Funeral oli meikäläisen korvaan aikamoista puuroa, kun taas (toisessa teltassa soittanut) Dew-Scented oli tosi selkeänkuuloinen.

Mistähän johtuis että Dew Scented oli selkeänkuuloinen ja tää toinen ei?
henkiluu
19.05.2005 11:35:24
No ainakin siellä tuskassa esiintyy Children Of Bodom kun tosta sun avasta päätellen tykkäät siitä? sitten muita en tiedäkkään..
Majoitus olisi musta paras teltta mutta jos telttailu ei miellytä niin se halpa nuorisohotelli on sitten varmaankin sen toinen hyvä vaihtoehto.
MV
19.05.2005 12:41:15
No ainakin siellä tuskassa esiintyy Children Of Bodom kun tosta sun avasta päätellen tykkäät siitä? sitten muita en tiedäkkään..
Majoitus olisi musta paras teltta mutta jos telttailu ei miellytä niin se halpa nuorisohotelli on sitten varmaankin sen toinen hyvä vaihtoehto.

Mitä helvettiä??! Oliko tää nyt mulle vai:)

Oon ihan hukassa jos oli...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
MV
19.05.2005 15:16:00
Jahas...Ajattara ei sitten tulekkaan. Saa nähä mitä tilalle tulee.
Ben_D
19.05.2005 16:48:53

Jahas...Ajattara ei sitten tulekkaan. Saa nähä mitä tilalle tulee.

No pääsetpähän katsomaan kunnon menoa kun Pain Confessor esiintyy samaan aikaan.
MV
19.05.2005 17:43:29
No pääsetpähän katsomaan kunnon menoa kun Pain Confessor esiintyy samaan aikaan.

No mitä helvettiä vielä? Sinnehän oltiin ihan alunperinkin menossa:) Ei se ajattara nyt niin paljon olisi kiinnostanut. Nyt vaan saisi tuo kesä alkaa kunnolla niin aika kuluis nopeemmin...

Täytyy kyllä vieläkin hehkuttaa noita aikatauluja...Ei oikeastaan yhtään päällekkäisyyttä edes lauantaina...
luopio
19.05.2005 19:22:02
No joudunpahan katsomaan laimeempaa menoa kun Pain Confessor esiintyy samaan aikaan.

Ikävä kyllä näin se on.
I'll throw the first rock.
Prog
19.05.2005 19:28:03
Ikävä kyllä näin se on.

Sua vaa vituttaa ku se paska ajattara hajos. Kyllä säki joskus tajuut, että pain confessor on paljo parempi ku ajattara.
Allekirjoitus
luopio
19.05.2005 19:41:04
Sua vaa vituttaa ku se niin loistava ajattara hajos. Kyllä säki joskus tajuut, että pain confessor on paljo parempi ku ajattara.

No niinhän se vituttaakin!!! En vissiin ole kieltänytkään? No ei se nyt mistään tajuamisesta luulis olevan kiinni, vittu ett oot säki viisas. Kyl Pain Confessorkin hyvä on, kirosin jo noiden bändejen päällekkäisyyttä, mutta minulle tuo Ajattara sattuu vaan olemaan vitun paljon enemmän kuin Pain Confessor.
L.C.F
19.05.2005 21:27:57
No niinhän se vituttaakin!!! En vissiin ole kieltänytkään? No ei se nyt mistään tajuamisesta luulis olevan kiinni, vittu ett oot säki viisas. Kyl Pain Confessorkin hyvä on, kirosin jo noiden bändejen päällekkäisyyttä, mutta minulle tuo Ajattara sattuu vaan olemaan vitun paljon enemmän kuin Pain Confessor.

Mitä helevettiä!? Onko ajattara muka hajonnu!? Anteeks offtopicista...
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
luopio
19.05.2005 21:30:59
Mitä helevettiä!? Onko ajattara muka hajonnu!? Anteeks offtopicista...

Näin on ilmeisesti käynyt, ja tuossahan on vielä topicciakin siitä. Herrat eivät vain itse ole vielä mitään lausuntoa antaneet.
Heissi
20.05.2005 00:47:41
Vitun helmi jatkoklubi lauantailla: Kuolleet intiaanit, Paska, Roctum, Moottörin jyrinä.

Loistavaa että inkkaritkin näkee samalla Tuska-reissulla.
Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Ben_D
20.05.2005 07:28:15

Vitun helmi jatkoklubi lauantailla: Kuolleet intiaanit, Paska, Roctum, Moottörin jyrinä.

Loistavaa että inkkaritkin näkee samalla Tuska-reissulla.

Vitun loistavaa perjantain jatkoklubilla National Napalm Syndicate.
Leper Messiah
20.05.2005 09:09:59
ja paskahan aikoo esiintyä jokaikisellä festarin lavalla.

sitä siis tuskin onnistutte missaamaan.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
MV
20.05.2005 09:14:48
ja paskahan aikoo esiintyä jokaikisellä festarin lavalla.

sitä siis tuskin onnistutte missaamaan.

Joo ja joka päiväkin vielä...JA vähintään kerran jokaisella...

Tuska-organisaatio selkä seinää vasten nyt:)
MV
20.05.2005 13:28:19
Ajattara tulee sittenkin: www.tuska-festival.fi

ihme sohlaamista ny:)
thrashmetallisti
20.05.2005 15:11:38

Vitun loistavaa perjantain jatkoklubilla National Napalm Syndicate.

Omasta mielestäni ei homma enää toimi vanhaan malliin. Livenä olen nähnyt ja vähän laimea maku jäi. Mutta joo...
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Ben_D
20.05.2005 16:35:50

Omasta mielestäni ei homma enää toimi vanhaan malliin. Livenä olen nähnyt ja vähän laimea maku jäi. Mutta joo...

Mistäs tiedät, miten homma on toiminut vanhaan malliin ;)
thrashmetallisti
20.05.2005 18:07:52

Mistäs tiedät, miten homma on toiminut vanhaan malliin ;)

Videolta olen sen nähny... Ja en oikeestaan tiiä.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Maardi
20.05.2005 18:44:20
Nonin perkele. Nyt löytyy lippu sitten. Malta odottaakaan että pääsee todistamaan Schmieriä ja Chuck Billyä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)