...And Justice For All 20.04.2005 07:21:16 | |
---|
Tupla pöh, Sauna Open-Air ainoa todellinen tähti on SLAYER! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
dictatorsh*t 20.04.2005 09:29:56 | |
---|
Hei, tapellaanko mikä se tähti sitten on? mnää: kun soittelin niin vähän vuosisadat (=Centuryt) sai kärsiä mun ikeen alla
juhist: mitä vittua? 50-luvun jazzia 2000-luvun metallivivahteella? |
Sahtimies666 20.04.2005 11:32:34 | |
---|
JOOO!!! "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
elbowski 20.04.2005 12:36:31 (muokattu 20.04.2005 12:36:48) | |
---|
Hei, tapellaanko mikä se tähti sitten on? Kts. avatar. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
...And Justice For All 20.04.2005 13:27:28 | |
---|
Kts. avatar. ASIAA!! /,,/ Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
elbowski 20.04.2005 14:27:21 | |
---|
Ketäs kaikkia täältä nyt on sitten tulossa? Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Sahtimies666 20.04.2005 15:16:12 | |
---|
Saavun paikalle lumikola kainalossa ja tangat jalassa... tulkaa sit morottamaan jos näätte ;) "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Rumpali Rölli 20.04.2005 15:39:17 | |
---|
Saavun paikalle kuin supermies tsiikailkaahan taivahalle :D... o eih.. Jos jonkun ihme hihhulin näätte se oon minä *ylpeys* Sannoesinpa jopa niinkui' ystävämme Tuponttit "Muikene kuv vuarj " |
Hate 20.04.2005 15:51:03 | |
---|
Ketäs kaikkia täältä nyt on sitten tulossa? MINÄ!!! Tältä mä suurin piirtein näytän siellä, tosin mulla on sitten muusikoiden.net-paita päällä, et se on vielä lisävarmuus siihen, et tunnistatte. http://80.81.189.226/00/17/88/35/2288205.jpg erikoistuntomerkkinä keltaisella pohjalla oleva musta SIG-logo vasemmassa olkapäässä tuossa farkkutakissa. tulkaa välittömästi juttelemaan, jos tunnistatte!!! lauantaiksi olen tuonne menossa! TB /,,/ |
Wasbesp 20.04.2005 16:01:36 | |
---|
Ketäs kaikkia täältä nyt on sitten tulossa? Minää! Tosin vain tosrstaina, veti Slayer niin loistavan vedon syksyllä jäähallissa, että pakko se on tulla toiseen kertaan katsastamaan. Onks kaikki Alexit laihoja? |
elbowski 20.04.2005 16:17:24 | |
---|
Minää! Tosin vain tosrstaina, veti Slayer niin loistavan vedon syksyllä jäähallissa, että pakko se on tulla toiseen kertaan katsastamaan. Joo mäkin vaan torstaina, ja Hate, sun linkki ei toimi :( Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Hate 20.04.2005 16:54:00 (muokattu 20.04.2005 16:54:16) | |
---|
Joo mäkin vaan torstaina, ja Hate, sun linkki ei toimi :( http://irc-galleria.net/view.php?nick=Hate__ njaa... kyl se mul vaa... kannattaa koittaa copy/paskoa jos ei muuten toimi, mut tos on ny irc-galleria-kuvii musta. EDIT: ja perkule, tulette sit kans morjestamaan :D |
MV 20.04.2005 16:56:49 | |
---|
Ketäs kaikkia täältä nyt on sitten tulossa? Mä oon tulossa...Lippukin plakkarissa! mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
...And Justice For All 20.04.2005 18:22:53 | |
---|
Tota, sinne saa varmaan tuoda jonkun bändilakanan? Kaverin kanssa Slayer lakana teossa, lakanaan tulee slayerin logo ja kaksipäinen kotka-logo. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
elbowski 20.04.2005 19:39:58 | |
---|
Tota, sinne saa varmaan tuoda jonkun bändilakanan? Kaverin kanssa Slayer lakana teossa, lakanaan tulee slayerin logo ja kaksipäinen kotka-logo. Kunhan ette minnekkään eturiviin heiluttelemaan sitä mene, harmitti Ankkrockissa kun eivät osanneet pyynnöstä lakanaansa laskea, blokkasi kaiken taaksensa. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
...And Justice For All 20.04.2005 19:41:59 | |
---|
Kunhan ette minnekkään eturiviin heiluttelemaan sitä mene, harmitti Ankkrockissa kun eivät osanneet pyynnöstä lakanaansa laskea, blokkasi kaiken taaksensa. Joo, me ajateltiin vähän semmosta systeemiä että jotkut kepukat sinne kulmiin ettei häiritte muita ja vois nostaa näkyvämmälle paikalle. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
elbowski 20.04.2005 19:47:09 | |
---|
Joo, me ajateltiin vähän semmosta systeemiä että jotkut kepukat sinne kulmiin ettei häiritte muita ja vois nostaa näkyvämmälle paikalle. Eli saatte nostaa sen n. 10-15 m korkeuteen, onnea vaan. Eikä tämä ollut vittuilua. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
...And Justice For All 20.04.2005 19:48:37 | |
---|
Eli saatte nostaa sen n. 10-15 m korkeuteen, onnea vaan. Eikä tämä ollut vittuilua. Hoho! :) Minkäslainen tuo ratinanniemi on? Tai siis lavan sijainti siellä? Onko mitään tietoa, olisi mukava tietää kuinka hyvin kaks ~160 pitusta kääpiötä näkee Slayerin. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
elbowski 20.04.2005 19:51:28 | |
---|
Hoho! :) Minkäslainen tuo ratinanniemi on? Tai siis lavan sijainti siellä? Onko mitään tietoa, olisi mukava tietää kuinka hyvin kaks ~160 pitusta kääpiötä näkee Slayerin. Kannattaa tsekata tuolta nettisivulta kuvia viimeisestä Saunasta, saat vähän hahmotettua. Ite en ainakaan yksin lähe sinne yleisön joukkoon, on varmasti hurja meno, mutta jos ny skebaa mun kanssa sinne kehtaa lähteä niin toki! Eli jos haluatte varmistua siitä ettette vahingoita itteenne niin kannattaa mennä vähän kauemmas lavasta, hyvin sieltäkin näkee. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
...And Justice For All 20.04.2005 19:52:11 | |
---|
Kannattaa tsekata tuolta nettisivulta kuvia viimeisestä Saunasta, saat vähän hahmotettua. Ite en ainakaan yksin lähe sinne yleisön joukkoon, on varmasti hurja meno, mutta jos ny skebaa mun kanssa sinne kehtaa lähteä niin toki! Eli jos haluatte varmistua siitä ettette vahingoita itteenne niin kannattaa mennä vähän kauemmas lavasta, hyvin sieltäkin näkee. Selvä. Muutenkin vähän arveluttaa että tullaanko sitä elävänä ulos ollenkaan. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |