Aihe: Ruisrock 2006
1 2 3 4 521 22 23 24 2540 41 42 43 44
MV
28.04.2006 08:49:37
Neljä + tribuuttiteltta. Muistetaan oikeinkirjoitus. Kiitos.

Onko sulla enemmän tietoa bändeistä tai sijainnista? Imperiumista muistaakseni luin, että joku stone-tribubändi tulisi, Pakko mennä!
"I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more afraid of me than you are right now." -Jack Bauer
Lux
28.04.2006 12:32:13

Onko sulla enemmän tietoa bändeistä tai sijainnista? Imperiumista muistaakseni luin, että joku stone-tribubändi tulisi, Pakko mennä!

Sten soittaa Stonea perjantaina.
Ruisrockin sivulla on myös tribuuttiteltan ohjelma.
vapaus veljeys vandalismi
JTS
28.04.2006 13:52:13

Futiksen MM-finaali osuu tietenkin juuri sunnuntaille. Huhujen mukaan jossain olis screeni jolta tuon pelin näkee. Tosin taitaapi jäädä tältä vuodelta väliin kun ei voi töistä olla poissa maanantaita ja tynkä-sunnuntai kyrpisi olan takaa

Ainakin tuolla ohjelmassa lukee, että tribuuttiteltassa sekä hevikaraokessa voi seurata finaalia. Pronssipelinkin näyttävät.
-
Heartwood
28.04.2006 21:25:08
Kuitenkin Tool ja Morrissey päällekkäin...
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
aikavaikea
30.04.2006 20:48:44

In your dreams :-).
Itse olen itseni juonut.
Sanonut kyllä,
haluan vielä.
aksiom
01.05.2006 17:55:04

Sepä vasta olisi, ei hitto.
if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing
Exhausted
03.05.2006 09:24:06

Melkein alkaa houkuttamaan Ruisrockin kolmen päivän reissu. Voisi olla kavereitakin lähdössä. Bänditarjonta alkaa jo olla riittävä.
TepiTepi
06.05.2006 18:47:26
Jack Whiten uusi vedätys The Raconteurs taitaa tulla perjantaille ja joku muu bändi kans... huhu vai ei?
Artist
06.05.2006 21:16:40
Jack Whiten uusi vedätys The Raconteurs taitaa tulla perjantaille ja joku muu bändi kans... huhu vai ei?

Huh, jos The Raconteurs tulee, on mentävä.
69
06.05.2006 22:35:29

Tällaista huhua minäkin kuulin. Periaatteessa voisi olla ainakin mahdollista, näyttäisi bändi olevan 5.7 Kristiansandissa (Norjassa) ja 6.7 Tukholmassa (Ruotsissa), joten helpostihan ne siitä Turkuun voisivat rantautua...
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Me olemme Varissuo ja te olette maa.
Tympee Huttunen
07.05.2006 12:47:48

Oho. Siinäpä olisi kova vahvistus!
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Jari Nikkola
08.05.2006 09:43:16

Lisäyksiä on mahdollisesti tulossa, malttia...
elbowski
08.05.2006 15:24:06
Jehjeh, lisätkää se Callisto! Ja YUP!
Raivo määrää nuotin
methäläene
10.05.2006 00:08:31
Nyt sitten menin liput tilaamaan. Pakko on nähdä Mogwai ja Tool.
Jonkin verran olen kuullut negatiivista palautetta tapahtuman järjestelyistä, mistä moinen johtuu? Majoittumisvinkkejä?
Le temps détruit tout - Time destroys everything
MV
10.05.2006 07:31:51
Jonkin verran olen kuullut negatiivista palautetta tapahtuman järjestelyistä, mistä moinen johtuu?

Ihmiset eivät jaksa kävellä nähdäkseen bändejä.
"I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more afraid of me than you are right now." -Jack Bauer
PunkRockRebel
10.05.2006 09:34:35
Jonkin verran olen kuullut negatiivista palautetta tapahtuman järjestelyistä, mistä moinen johtuu?
Koska on muodikasta haukkua Ruisrockia ja Merimaata. Ainakin joidenkin mielestä. Lisäksi monet rockin ystävät ovat liikuntavammaisia ja/tai -rajoitteisia, eikä 2 km:n kävely kesäisessä Ruissalossa rennoissa fiiliksissä pussikaljaa juoden tule kyseeseen. Lisäksi Ruisrockista ei saa sellaista kivaa ranneketta, jota voisi pitää koko loppukesän kädessä. Kaikki silloin varmasti näkisivät, että festareilla on tullut käytyä.
Cathi777
10.05.2006 09:44:19

Koska on muodikasta haukkua Ruisrockia ja Merimaata. Ainakin joidenkin mielestä. Lisäksi monet rockin ystävät ovat liikuntavammaisia ja/tai -rajoitteisia, eikä 2 km:n kävely kesäisessä Ruissalossa rennoissa fiiliksissä pussikaljaa juoden tule kyseeseen. Lisäksi Ruisrockista ei saa sellaista kivaa ranneketta, jota voisi pitää koko loppukesän kädessä. Kaikki silloin varmasti näkisivät, että festareilla on tullut käytyä.

Ei mun mielestä toi edes ole se suurin ongelma siellä vaan yksinkertaisesti se, että siellä on aivan liikaa ihmisiä sen paikan kokoon nähden. Puolella voisi porukkaa karsia niin kaikki toimisi siellä paljon paremmin. Kun kulkuväyliä siellä on liian vähän niin paikasta toiseen siirtyminen on hankalaa, kun lavojen välit on kuitenkin kohtuullisen pitkiä. Eli tuon asian kun saisi siellä muuttumaan niin se lisäisi viihtyvyyttä kummasti.
Only pop music can break my heart...
Rattata
10.05.2006 10:08:53
Koska on muodikasta haukkua Ruisrockia ja Merimaata.

Tai sitten se on ihan oikeasti paskasti järjestetty. Olisko mitenkään mahdollista?
"Vähän levoton olo" -Jenka
nikomati
10.05.2006 10:58:36

se kävelymatka kuuluu mielestäni olennaisena osana tapahtuman luonteeseen. matkalla tapaa ihmisiä, ja voi vaikka nauttia olutta pullollisen jos toisenkin.
hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden
Tympee Huttunen
10.05.2006 11:41:58
se kävelymatka kuuluu mielestäni olennaisena osana tapahtuman luonteeseen. matkalla tapaa ihmisiä, ja voi vaikka nauttia olutta pullollisen jos toisenkin.

Niinpä. Ja kun se kävelymatka ei todellakaan ole mikään pitkä. Harvinaisen mukava kävelyreitti rannikon metsikössä.

Fillarireitin pitäisi palata taas. Viime vuonna piti fillareilla ajaa ihmisten jaloissa. Surkea homma! Edellisvuonna polkupyörille oli varattu oma (pidempi) reitti, jota pitkin pääsi aivan festarialueen tuntumaan. Tämä takaisin!
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)