MV 27.04.2006 14:38:07 | |
---|
Mutta jos joku niin tekis, niin rupeis kyllä nyrkit heiluun. Ymmärsinkö nyt oikein, että Negative-faneilla on ko. toimintaan oikeus mutta muiden bändien faneilla ei? "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
Cathi777 27.04.2006 14:51:33 | |
---|
Se olis voi voi. Mutta jos joku niin tekis, niin rupeis kyllä nyrkit heiluun. ja muutenkin, sellasia kielletään ,mutta jos tälläset nuoret on siinä koko päivän niin ei meille mitään sanota. Järkkärit vaan tua koko ajan lisää juamaa ja tulee jutteleen. Mut ootko koskaan ajatellut, että tuo on helvetin itsekästä toimintaa? Te pilaatte siell muiden fiilistä naama kurtulla ollessa ennen kuin se teidän iki-ihana ihkubändinne saapuu. Eikö elämä ole tylsää, kun on noin kapea-alainen musiikkimaku? Only pop music can break my heart... |
carnation 27.04.2006 15:14:13 | |
---|
Se olis voi voi. Mutta jos joku niin tekis, niin rupeis kyllä nyrkit heiluun. ja muutenkin, sellasia kielletään ,mutta jos tälläset nuoret on siinä koko päivän niin ei meille mitään sanota. Järkkärit vaan tua koko ajan lisää juamaa ja tulee jutteleen. Olet viihdyttävä. Pissikset hakkaamassa motoristeja... "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
Nipsu 27.04.2006 16:33:45 | |
---|
Ymmärsinkö nyt oikein, että Negative-faneilla on ko. toimintaan oikeus mutta muiden bändien faneilla ei? En tarkottanu sitä vaan, että järkkärit käskee kaikki aikuiset siitä lavan edestä pois ja sanoo, että "antakaa näille tytöille tilaa". Joskus meille tuadaan sellasia korokkeita siihen lavan eteen. Niin ja en puhu vaan Negativen keikoista. |
Nipsu 27.04.2006 16:34:33 | |
---|
Mut ootko koskaan ajatellut, että tuo on helvetin itsekästä toimintaa? Te pilaatte siell muiden fiilistä naama kurtulla ollessa ennen kuin se teidän iki-ihana ihkubändinne saapuu. Eikö elämä ole tylsää, kun on noin kapea-alainen musiikkimaku? Kapea-alainen? Jaahas, katoppa ensin vaikka mun levylista ja miäti sitten mitä muuta musaa kuuntelen. |
carnation 27.04.2006 16:38:34 | |
---|
Kapea-alainen? Jaahas, katoppa ensin vaikka mun levylista ja miäti sitten mitä muuta musaa kuuntelen. No eipä tuo kyllä maailman monipuolisimmalta näyttänyt... "See the Turtle, ain't he keen? All things serve the fuckin' Beam." (Eddie Dean)
Osta levy |
Cathi777 27.04.2006 17:10:12 | |
---|
Kapea-alainen? Jaahas, katoppa ensin vaikka mun levylista ja miäti sitten mitä muuta musaa kuuntelen. Joo, sen perusteella juuri noin sanoinkin. Ei kovin monipuoliselta vaikuttanut. Only pop music can break my heart... |
Nipsu 27.04.2006 18:36:04 | |
---|
Joo, sen perusteella juuri noin sanoinkin. Ei kovin monipuoliselta vaikuttanut. Tarkotin lähinnä, että en kuuntele pelkästään mitään Negativee tms. |
carlos 27.04.2006 21:14:06 | |
---|
Tarkotin lähinnä, että en kuuntele pelkästään mitään Negativee tms. Alkaa oikeasti risomaan tämä NGT-touhusi niin paljon, että taidan käydä solariumissa. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Nipsu 27.04.2006 21:21:15 (muokattu 27.04.2006 21:22:37) | |
---|
Alkaa oikeasti risomaan tämä NGT-touhusi niin paljon, että taidan käydä solariumissa. Toi teidän vittuilu alkaa risoon. Tollasilla junteroilla ei oo mitään varaa sanoo mulle mitään Negativesta, kun et ite oo ikinä tehny mitään niin merkittävää kun NGT!! Btw, tiätääkö joku montako lavaa siällä on? |
elbowski 27.04.2006 21:23:22 (muokattu 27.04.2006 21:24:01) | |
---|
Ei ole Negative-ketju tämä ei. Menkäähän muualle vääntämään. Piis. E. Btw, tiätääkö joku montako lavaa siällä on? Neljä + tribuuttiteltta. Muistetaan oikeinkirjoitus. Kiitos. Raivo määrää nuotin |
carlos 27.04.2006 21:23:52 | |
---|
Toi teidän vittuilu alkaa risoon. Tollasilla junteroilla ei oo mitään varaa sanoo mulle mitään Negativesta, kun et ite oo ikinä tehny mitään niin merkittävää kun NGT!! Ja tämä on niin tätä. "Tee ite parempaa!" Ps. Jokaisena päivänä teen jotain merkittävämpää kuin mitä Negative. Riippuu katsos aivan näkökulmasta. Sovitaanko niin, että sä pidät turpas kiinni ja mä lopetan myös tän offtopikoinnin? Ei tarvi sanoa, että joo - hiljaisuus olkoon myöntymisen merkki. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
IronWalrus 27.04.2006 21:26:17 (muokattu 27.04.2006 21:27:43) | |
---|
On se vaan ihailtavaa seurata vierestä kun isot miehet jaksaa provosoitua jonkun nuoren (nais)ihmisen Negative-diggailusta. Virtuaalipenikset ulottuu kohta meidän kynnysmatolle asti! Meikäläistä ei henkilökohtaisesti haittaa vaikka miten joku fanittaisi Positivea, kunhan kukaan ei sitä väkisin tule meikäläiselle tyrkyttämään. Molempien osapuolien kannat tulivat jo kiitettävän selkeiksi, vaikka voittehan te toki jatkaa tätä hiekkalaatikkoleikkiänne seuraavat parikymmentä sivua. Ajattelin vain tarkailla objektiivise(mma)n näkökulman asiaan. Ja jottei tämäkään viesti mene ihan pelkäksi kommentoinniksi nahisteluun niin uskomatonta, uskomatonta etä saadaan itse Mope Of The Pope paikalle Ruissaloon. Kirkkaasti vuoden paras festarikiinnitys. There Is A Light That Never Goes Out! Heh, jostain kumman syystä näistä Muusikoiden.netin kinasteluista tekee mieli lyödä Tohtori Outolempi dvd-soittimeen. It's not fair to condeem the whole program because of a single slip-up... 8> |
Nipsu 27.04.2006 21:31:03 | |
---|
Ei ole Negative-ketju tämä ei. Menkäähän muualle vääntämään. Piis. E. Neljä + tribuuttiteltta. Muistetaan oikeinkirjoitus. Kiitos. Niin mikä oikein kirjotus? Jos meinasit noita, siällä ja tiätääkö, niin johtunee siitä, että mä oon tamperelainen. Piste piste. Tyhmää, että Rasmus, Negative, Hanoi ja 69 Eyes soittaa samana päivänä. |
elbowski 27.04.2006 21:43:26 | |
---|
Niin mikä oikein kirjotus? Jos meinasit noita, siällä ja tiätääkö, niin johtunee siitä, että mä oon tamperelainen. Piste piste. Niin, ja mä olen suomalainen. Se ei ole vaikeaa kuitenkaan. Raivo määrää nuotin |
Nipsu 27.04.2006 21:53:45 | |
---|
Niin, ja mä olen suomalainen. Se ei ole vaikeaa kuitenkaan. Jaahas. Eri kaupungeissa on eri murteet. |
-Aleksi- 27.04.2006 22:33:30 | |
---|
johtunee siitä, että mä oon tamperelainen. Valitettavasti, olet häpeäksi tampereelle. |
elbowski 27.04.2006 22:39:11 | |
---|
Jaahas. Eri kaupungeissa on eri murteet. Niin no, asunhan minäkin täällä Masalassa, mutta mokellan keskustelufoorumeille silti selvää suomalaista äidinkieltä. Tee sinäkin niin. Raivo määrää nuotin |
pardy 27.04.2006 23:52:28 | |
---|
Nyt jätkät jumalauta turpa kiinni. Täällä on tarkoitus keskustella tän vuoden Ruisrockista. |
aarghto 28.04.2006 00:02:50 (muokattu 28.04.2006 00:05:48) | |
---|
Tarkotin lähinnä, että en kuuntele pelkästään mitään Negativee tms. offtopik anteeksi: omistat 36 Iron Maidenin levyä? (!!) ..ja helli samalla kiveksiäni |