Aihe: Black Sabbath suomeen kesällä!!
1 2 3 4 5 6
Valdemar
02.05.2005 11:17:20
Kyllä se oli Sabbath.

Vitut ollu kun liettualainen juggernaut.
Tommi Tuominen, Tommi Tuominen, äitisi odottaa sinua pää ovien välissä.
aku.miettinen
02.05.2005 14:46:03
Kyllä se oli Sabbath.

Ozzyko siellä on sit hyppiny? Hah
elbowski
02.05.2005 22:07:15
Ozzyko siellä on sit hyppiny? Hah

Kyllä. Voisit aku lähteä heittelemään näitä ''faktojasi'' jollekkin muulle palstalle.
Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden!
IMIK #25
Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
Nieby
03.05.2005 08:19:58
se oli kyllä Sabbath joka daivauksen aloitti!!!

jos kiinnostaa ni vois lukee ozzyn elämänkerran ja keksii sit vasta tollasii typerii juttui!

tyhmää väittää vastaa ku ei itse tiedä asiasta yhtään mitän...
El Condor
03.05.2005 08:35:00
se oli kyllä Sabbath joka daivauksen aloitti!!!

Jopas täällä tärkeistä asioista keskustellaan. Toivottavasti ei ole keltään yöunet menny.

jos kiinnostaa ni vois lukee ozzyn elämänkerran ja keksii sit vasta tollasii typerii juttui!

Artistien ja heidän faniensa kirjoittamat elämäkerrathan ovat näissä asioissa luotettavia lähteitä: "Niin, en nyt halua kehuskella, mutta meidän bändihän oli ensimmäinen, joka..."

tyhmää väittää vastaa ku ei itse tiedä asiasta yhtään mitän...

Stagedaivauksenhan aloitti itse asiassa Louisianalainen Blackmetal-Gospelyhtye "The Blind Boys of Satan" vuonna 1937. Heillä oli myös ensimmäisenä pyroefektejä ja pyörivä rumpulava...

No, leikki leikkinä. Meinaan vaan, että tuommoisissa ensimmäisyyskysymyksissä ei useinkaan ole yhtä oikeaa vastausta. Esimerkiksi siitä, mikä on kaikkien aikojen ensimmäinen rock´n´roll-biisi, on miekkailtu kymmenien vuosien ajan. Sabbath on tullut tässä daivausasiassa ennen monta muuta, mutta varmaan joku on tullut ennen Sabbathiakin.

Aiheesta: onpa minullakin lippu Sabbathin keikalle, ja hyvä niin. Tunnistatte minut pitkästä tukasta ja mustasta nahkatakista.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
wilzhu
08.05.2005 20:49:47
Aiheesta: onpa minullakin lippu Sabbathin keikalle, ja hyvä niin. Tunnistatte minut pitkästä tukasta ja mustasta nahkatakista.

Minut tunnistaa ruskeista hiuksista.
Paljon se ottaa, vähän se antaa.
Helvetinpartaterä
09.05.2005 09:41:34

Minut tunnistaa ruskeista hiuksista.

Ja minut Black Sabbath T-paidasta.
Manavava! - Minä "If I'm gonna commit suicide, I'll go out eatin' pussy to death."
meitu
09.05.2005 13:10:23

Ja minut Black Sabbath T-paidasta.

Minut ihan vaan T-paidasta.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Nieby
09.05.2005 16:31:02
ja mulla on sit kengäy jalassa;D
tulkaa juttelee jos näätte!
Nieby
09.05.2005 16:31:17
*kengät*
...And Justice For All
09.05.2005 18:35:48
Mut tunnistatte siitä että mä en ole siellä.

(Sori oli pakko)
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Schillinger
11.05.2005 22:34:31
Juu kyllä te mutki tunnistatte, mä oon se jolla on mustat hiukset ja siniset farkut, etteköhan te mut sieltä erota.. Mutta ÄLKÄÄ tulko jutteleen!
KYLÄ LÄHTEE!!!
Sunna
15.05.2005 16:27:41

jeah, kentälle olen menossa. Toivottavasti Ossi pysyy tolpillaan, eikä ryssi mönkijällä tms! Venaan kyllä ihan älyttömästi tota keikkaa. Vika mahdollisuus todennäkösesti ikinä nähä bändi originaali jengillä.
Daddy, I don't wanna go down to the basement.
biibob
16.05.2005 00:45:43
jeah, kentälle olen menossa. Toivottavasti Ossi pysyy tolpillaan, eikä ryssi mönkijällä tms! Venaan kyllä ihan älyttömästi tota keikkaa. Vika mahdollisuus todennäkösesti ikinä nähä bändi originaali jengillä.

Kyllä, en olisi minäkään koskaan uskonut sabbathia näkeväni, ja vielä alkup. kokoonpanolla. Heinäkuussa se kuitenkin tapahtuu. Odotetuin keikka tulevaksi kesäksi.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Jimmy Page is hero!
22.05.2005 11:54:49
Eli olettekos muutkin lukeneet tuo uutisen? Ainakin oli tämän päivän savon sanomissa. Sinnehän on mentävä, on se kuitenkin sen verran kova bändi. Ja mikä parasta, niin ozzykin on mukana, kuten kaikki muut alkup. jäsenet.

joo-o. vi**u mäkii kyyläsin puhelimella koko ajan koulussa aamun millo pääsee linjoille varaa liput.piti poistuu tunnilta muka terkkarille,vessaan tai sit koittaa salaa tunnilla soittaa jatkuvasti.sit ku lopulta pääsin läpi,nii sanoo joku muija erittäin vi**umaisella äänellä että "liput loppuunmyyty"! ei prkle! pitää kattoo jos sitä huutais netistä ne liput,mut seurastakii on kyll puutetta..hitto jos Jimmy Page tulis suomeen,tai vielä parempi jos Led Zeppelin kasattais kokoon vielä jälellä olevista jäsenistä,vaikka kyllähän Bonzon puuttuminen paskentaa bändiä..no unelmissa on hyvä elää.
biibob
22.05.2005 12:32:07
joo-o. vi**u mäkii kyyläsin puhelimella koko ajan koulussa aamun millo pääsee linjoille varaa liput.piti poistuu tunnilta muka terkkarille,vessaan tai sit koittaa salaa tunnilla soittaa jatkuvasti.sit ku lopulta pääsin läpi,nii sanoo joku muija erittäin vi**umaisella äänellä että "liput loppuunmyyty"! ei prkle! pitää kattoo jos sitä huutais netistä ne liput,mut seurastakii on kyll puutetta..hitto jos Jimmy Page tulis suomeen,tai vielä parempi jos Led Zeppelin kasattais kokoon vielä jälellä olevista jäsenistä,vaikka kyllähän Bonzon puuttuminen paskentaa bändiä..no unelmissa on hyvä elää.

Vaikka led zeppelin on minulle se kaikista merkittävin bändi ja paras jne... jne... niin siitä huolimatta toivon ettei led zeppelinin jäljellä olevat jäsenet enää comebackiä lähtisi tekemään. Hienoa se varmasti olisi, mutta led zeppelinin jäsenet ovat itse sanoneet, että jos yksikin jäsen puuttuu niin led ei ole enää zeppelin, ja näinhän se on. Ritchie blackmore on sanonut haastattelussa, että comeback = rahan tavoittelua, ja yllättävän monen bändin kohdalla tämä on totta. Led zeppelin on aina tähän asti kieltäytynyt kaikista comeback-tarjouksista (joissa tarjottavat rahasummat ovat varmasti ollut tavan ihmisellä kaäsittämättömiä summia). Kieltäytymällä he ovat osoittaneet kunnioitusta bonzolle, ja toivon, että heidän linjansa pitää. Led Zeppelin oli ja on ja tulee aina olemaan maailman paras bändi vaikkeivat he comebackiä tekisikään.
Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page.
Tampio
10.06.2005 20:50:13
Jos palattaisiin asiaan...

Eli keikkaan alle kuukausi, missä kaikki hehkutus? Millasta settiä ovat heittäneet? Missä kunnossa papat on?
Älä viitti, ota Pastilli
ozz3
10.06.2005 21:35:16
Dortmundin keikan setti:

1. NIB
2. After Forever
3. War Pigs
4. Dirty Women
5. Fairies Wear Boots
6. Symptom of the Universe / Sweet Leaf / Electric Funeral
7. Iron Man
8. Into the Void
9. Black Sabbath
10. The Wizard
11. Sabbath Bloody Sabbath / Paranoid
12. Children of the Grave (as encore)

Kuvia ns. warm-up keikalta pari päivää aiemmin: http://www.black-sabbath.com/gallery/060605
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth "Melkone Sonni!" MegaMan Club #009 - Shadow Man
Flash
12.06.2005 17:11:31

Dortmundin keikan setti:

Samaa settiä vuodesta toiseen. Vaan minkäs teet kun Ozzy haluaa vetää aina samat.
There Is A Light That Never Goes Out
omerna
30.06.2005 13:35:52
Eii minä haluaisin niin kuulla Evil Womanin.

Ja noista "tunnistatte minut näin" jutuista. Melko luultavasti olette ainoita joilla on nahkatakki ja farkut. ;)
Living loving jesus is a woman.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)