sirdickyj 11.08.2010 21:31:56 | |
---|
PsychedelicWarlord: Niinpä.Eikö sen sitten pitäisi haitata artistin kohdalla eikä vaan "harvojen ja valittujen"? Miksi se toisilla haittaa toisilla ei? Eihän se silloin ole mikään peruste millekään. Mutta olkoon.Asiasta lienee väännetty tarpeeksi. No eihän esim. ton Ozzyn kohdalla ole kyse siitä, että olis "vähän epiksessä". Jos koitat viitata siihen ikuiseen Mustajärveen, niin kyllä, se häiritsee myös hänen karjumisessaan, mutta sillä on kuitenkin hyvin puikoissa usein se juttu. Kuuleehan sen. Ozzyllä ei ole koskaan. Tiukempaa linjaa |
Jokapaikanapina 11.08.2010 22:04:00 | |
---|
PsychedelicWarlord: Niinpä.Eikö sen sitten pitäisi haitata artistin kohdalla eikä vaan "harvojen ja valittujen"? Miksi se toisilla haittaa toisilla ei? Eihän se silloin ole mikään peruste millekään. Ma en missaan vaiheessa sanonukkaa ettei se haittais. Mut jos oisin sanonu, niin vaistaisin, etta se kylla haittaa muidenkin kohalla mut moni muu a) ei veda laheskaan yhta usein eika b) laheskaan yhta pahasti epavireisesti |
sirdickyj 12.08.2010 10:18:35 | |
---|
Jokapaikanapina: Ma en missaan vaiheessa sanonukkaa ettei se haittais. Mut jos oisin sanonu, niin vaistaisin, etta se kylla haittaa muidenkin kohalla mut moni muu a) ei veda laheskaan yhta usein eika b) laheskaan yhta pahasti epavireisesti No toi nyt viittaa koko ajan siihen, että mua ei häiritse Pauli Mustajärven epiksessä vetäminen, tai siis en julista sen ankeutta koko ajan. Ja en niin, koska se juttu ei ole kuitenkaan niin, että se vetäis koko ajan poskelleen. Livenä kuulostaa joskus youtubesta katottuna aika karulta. Mutta joo, tommoset Ozzyt ja Toni Virtaset ja Ari Koivuset vetää koko ajan falskisti ja perskarvanohuesti, siinä on snadi ero. Tiukempaa linjaa |
Musta Arkipyhä 12.08.2010 12:59:05 | |
---|
sirdickyj: No eihän esim. ton Ozzyn kohdalla ole kyse siitä, että olis "vähän epiksessä". Jos koitat viitata siihen ikuiseen Mustajärveen, niin kyllä, se häiritsee myös hänen karjumisessaan, mutta sillä on kuitenkin hyvin puikoissa usein se juttu. Kuuleehan sen. Ozzyllä ei ole koskaan. Ihan yhtä metsässä sekin vetää.Kuulehan ton.Lisäksi vanhemmilla Popedan levyillä kitaristit vetää sooloja aikalailla kankeasti.Mutta tykkäät enemmän Patesta kuin Ozzysta ja se on sun mielipiteesi vaikkei perusteesi oikein tahdo kestääkään. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 12.08.2010 13:00:32 | |
---|
sirdickyj: No toi nyt viittaa koko ajan siihen, että mua ei häiritse Pauli Mustajärven epiksessä vetäminen, tai siis en julista sen ankeutta koko ajan. Ja en niin, koska se juttu ei ole kuitenkaan niin, että se vetäis koko ajan poskelleen. Ai sä oot oikein laskenut nämä? Enpä usko.Et vaan diggaa Ozzysta etkä kestä sitä ettei sulla ole siihen musiikillisia perusteita. Mutta joo, tommoset Ozzyt ja Toni Virtaset ja Ari Koivuset vetää koko ajan falskisti ja perskarvanohuesti, siinä on snadi ero. Eikä vedä sen enempää kuin se Patekaan.Kuulehan ton. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 12.08.2010 13:03:04 (muokattu 12.08.2010 13:03:29) | |
---|
Jokapaikanapina: Mut jos oisin sanonu, niin vaistaisin, etta se kylla haittaa muidenkin kohalla mut moni muu a) ei veda laheskaan yhta usein eika b) laheskaan yhta pahasti epavireisesti No kyllähän esim.Leonard Cohen mutisee eikä laula.Vaan eipä tunnu haittaavan mitä kommenttejasi luin tuolta keikkaketjusta. Sitä en tajua ,että jos ei Ozzystä pidä niin minkä takia tulla tänne provoilemaan kun ne muka-musiikilliset perusteet kusee varsin perusteellisesti. Mutta silti:Peace vaan.Nyt on tätä asiaa tahkottu ehkä liian pitkään ja väärässä(kin) ketjussa. Olisko lopetuksen paikka? "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Jokapaikanapina 12.08.2010 14:11:42 | |
---|
PsychedelicWarlord: Olisko lopetuksen paikka? Sovitaan näin sit :D Vielä Cohenista. Kyllä se häiritsee usein sillon ku se vetää epävireisesti. Matalalla ku vetää epävireisesti ni se vaan mun korviin ei kuulosta niin pahalta ku korkee epävireisyys. Mutinasta en tiedä, lausuntaa se on. Ja niin, keikalla se tosiaan veti yllättävän hyvin, oon tosi yllättyny miten se on vanhemmilla päivillään oppinu laulaa yllättävän hyvinki. Jos jotain kinnostaa, niin Nightingale-biisillä on aivan upeeta laulua matalalta! |
HaloOfFlies 12.08.2010 16:09:04 | |
---|
Alkakaahan jo puhumaan tuosta keikasta. Tässä on kolme sivua menty aivan ohi aiheesta. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
J.Hollström 12.08.2010 20:24:14 | |
---|
danny: Alkakaahan jo puhumaan tuosta keikasta. Tässä on kolme sivua menty aivan ohi aiheesta. Kai sitä voi itse artistista sentään puhua, eikä vaan linkitellä mediasta valmiiksi toimitettua materiaalia. |
HaloOfFlies 12.08.2010 21:37:13 (muokattu 12.08.2010 21:38:55) | |
---|
J.Hollström: Kai sitä voi itse artistista sentään puhua, eikä vaan linkitellä mediasta valmiiksi toimitettua materiaalia. Voi puhua tietysti, mutta en ainakaan vielä ole tässä topicissa nähnyt puhuttavan sanaakaan itse konsertista vaikka tämä sille on tarkoitettu. E: Siis hyvin vähän on tuosta keikasta puhuttu, vaikka liputkin on jo olleet pidemmän aikaa myynnissä. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Loijaa 13.08.2010 00:11:17 | |
---|
Killer of Giants sais tulla. You know that I would be a liar |
Musta Arkipyhä 13.08.2010 11:10:17 | |
---|
J.Hollström: Kai sitä voi itse artistista sentään puhua, eikä vaan linkitellä mediasta valmiiksi toimitettua materiaalia. Olen kai omalta osaltani lisännyt off-topicia ,mutta raiteiltaan keskustelu meni jo siinä vaiheessa kun alettiin näitä huonosti perusteltuja "ihan paska"-tyylisiä kommentteja heitellä kehiin ja niinhän se metsä vastaa kun sinne huudetaan. Asiallinen ja perusteltu kritiikki on aina paikallaan ,mutta täysin epälooginen ja heikosti perusteltu huutelu vaikuttaa ikävästi vain lapselliselta provoamiselta.Ei minua kiinnosta mennä esim.Leonard Cohen-ketjuun ilmoittamaan ,että mies ei osaa laulaa tai laulaa epävireisesti ja on täten "paska" laulaja.Joillekin taas tuntuu olevan suoranainen pakko tulla heittämään noita "ihan-paska"-kommentteja joka ketjuun joka koskee artistia josta eivät pidä.Jos ette pidä pysykää poissa niistä ketjuista - it's as simple as that! Ja minua eritoten ärsyttää ,että homma verhotaan tuollaiseen "muka- musiikkitietämyksen" kaapuun kun siitä ei kuitenkaan ole kyse. Ei mulla tällä erää muuta.Peace. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 13.08.2010 11:11:46 | |
---|
danny: Voi puhua tietysti, mutta en ainakaan vielä ole tässä topicissa nähnyt puhuttavan sanaakaan itse konsertista vaikka tämä sille on tarkoitettu. E: Siis hyvin vähän on tuosta keikasta puhuttu, vaikka liputkin on jo olleet pidemmän aikaa myynnissä. Totta.Tärkeämpää on saada kertoa miten epävireessä Ozzy vetää.Sitten mennään hehkuttelemaan omia suosikkeja jotka nekin vetää epävireessä just samalla lailla. Loogista? Not.:-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 13.08.2010 11:14:14 | |
---|
Loijaa: Killer of Giants sais tulla. Tossa olis tarpeeksi syytä mennä keikalle.Turussa oli kai tullut? Todella upea biisi ja harvemmin keikoilla kuultu. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
sirdickyj 13.08.2010 13:46:38 (muokattu 13.08.2010 13:46:58) | |
---|
PsychedelicWarlord: Tossa olis tarpeeksi syytä mennä keikalle.Turussa oli kai tullut? Todella upea biisi ja harvemmin keikoilla kuultu. eikös tää o Bark at the moon:ilta? Parasta soolotuotantoa, heittämällä, toi levy. Ultimate Sin oli soundien puolesta niin överi, että ei oikein...mutta Jake E. Lee on ollut herran kitaristeista ylivoimainen, ja tietenkin vähiten suitsutusta saanut. Koska ei ole kuollut tai kiroileva imbesilli. Tiukempaa linjaa |
Musta Arkipyhä 13.08.2010 14:24:41 (muokattu 13.08.2010 14:25:31) | |
---|
sirdickyj: eikös tää o Bark at the moon:ilta? Ei vaan Ultimate Sin-levyltä.Varsin sellanen klassinen heavybiisi etenkin jos vertaa muuhun levyn matskuun jossa on hieman glam-metal vivahteita ajan tyylin mukaisesti. Parasta soolotuotantoa, heittämällä, toi levy. Ultimate Sin oli soundien puolesta niin överi, että ei oikein...mutta Jake E. Lee on ollut herran kitaristeista ylivoimainen, ja tietenkin vähiten suitsutusta saanut. Koska ei ole kuollut tai kiroileva imbesilli. Bark at the moon on kova levy kyllä.Kokoonpanossa kovia ukkoja: Aldridge,Airey,Daisley jne.Ja toki Jake E.Lee. Kaikki biisit muuten Ozzyn tekemiä :-D Mie tykkään kyllä Rhoadsista ja Leestä eniten.Rhoadsissa viehättää soiton selkeys ja melodiset kuviot.Jake E.Leessä taas komppipuoli vaikkei miehen soolotkaan mitään huonoja ole.Zakk oli alkuaikoinaan ok ,mutta sitten miehen imago muuttui ja pinchit saivat miehen soitossa mielestäni liikaa tilaa. Badlands on kanssa kova ja ekalla levyllä Ray Gillen vetää mielestäni ihan pirun komeasti. Ei saakeli - taas harhaudun aiheesta :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
krautio 13.08.2010 21:38:10 | |
---|
Ehkä väärä ketju, mutta Badlandsin Voodoo Highway on yksi eniten kuuntelemiani levyjä. Jake E. Bruce Lee liekeissä!! Hey Ho, Let's Go! |
J.Hollström 13.08.2010 22:25:10 (muokattu 14.08.2010 06:37:48) | |
---|
That's it but not shit. |
sirdickyj 14.08.2010 11:04:22 | |
---|
krautio: Ehkä väärä ketju, mutta Badlandsin Voodoo Highway on yksi eniten kuuntelemiani levyjä. Jake E. Bruce Lee liekeissä!! parasta Badlandsia. se vika, julkasematta jäänyt lätty on kans hjuva. toki ekakin on. Tiukempaa linjaa |
HaloOfFlies 31.08.2010 13:27:48 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |